Diskuze
Auta dneška: sama parkují a radí řidiči, kam točit volantem
Děkujeme za pochopení.
Kevin Costner
Pohodlnost
No jasně, jen se všichni spolehněte na elektronické systémy. Nebylo by úplně nejlepší kdyby auto řídilo samo? K čemu pak řidičák, že jo.
Sranda bude, když systém vysadí. To pak řidič ani nezaparkuje?
Marcela
Re: Pohodlnost
kdyby auto řídilo samo, nebylo by to špatné, nemusela bych dnes k nakládanému hermelínu pít žlutou limču
inosh
Řídil autor vozidlo s tempomatem?
Já ano. Pokud sešlápnete plyn (např. při předjíždění) a poté jej pustíte, rychlost se vrací zpět k původnímu nastavení. Ani při brždění se tempomat nedeaktivuje vždy. Např. Hyundai Sonata 1998 (3,0 V6) dovolovala přibrzdit až o 20 km níže, aby tempomat nevypnula. Většinou se do autorů nenavážím, ale uvéstvětu "...je dobré vědět..." a sám o tom nemít ani potuchy, to se mi vážně nelíbí.
Vipeeer
Re: Řídil autor vozidlo s tempomatem?
Tahle věc mě taky hned praštila do očí a přemýšlel jsem, jestli je to jen chyba nedopatřením nebo jestli autor opravdu nikdy nejel autem s tempomatem.
matesakoid
Hezky, hezky....
Proc mi ma sakra kecat do rizeni jeste auto? To nestaci manzelka
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
mrabc
Re: Hezky, hezky....
Tak si nech servisovat manželku, ale obešel bych servisy, kde to vyjde levněji.
Výměna mluvícího ústrojí..., poruchy hlasitosti a pod.
mpixel
Je vidět jak je většina lidí reklamně namasírovaná.
Na tom obrázku je přeci auto vyfocené za vysoké jasitosti okolí ve stínu. Mohu vyfotit stejnou reklamní fotografií, kdy to auto bude zrovna mezi stomy v jasité části svítit, tak efekt bude opačný
mpixel
Re: Je vidět jak je většina lidí reklamně namasírovaná.
To samé pneumatiky. (Podotýkám že pařím mezi řidiče co přezouvají - pouze kvůli mínění okolí). Nicméně, ze svých minulých zkušeností zodpovědně mohu říci, že pokud nejedete přímo na suchém sněhu, tak rozdíl mezi letní a zimní pneumatikou není téměř žádný. Naopak v našich podmínkách, kdy jsou dny co v zimě nemrzne, ale třeba jen prší tak je přezouvat pmneumatiky hazard který doporučují rádoby odborníci, protože letní lépe odvádějí dešťovou vodu.
pololk
sviceni
Celodenni sviceni zvysuje nehodovost, uz je to prokazano, tak jsme zvedav za par let jak se to bude vracet...
eQuido
Re: sviceni
Vzhledem k tomu, že neuvádíte žádné argumenty pro podporu svého tvrzení, a když se podívám na fotku u tohoto článku (tj. http://auto.idnes.cz/foto.asp?r=automoto&foto1=FDV17921a_d_file_sosep200615_11_300dpi_1414722.jpg), musím konstatovat, že Váš příspěvek je nesmyslný blábol.
kyslik
:-)
autor sa mi zda byt fanusikom niektorych znaciek - hlavne koncernu VW - ked mohol spomenut Toyotu /automaticke parkovanie/ a jej Prius, spomenul VW... - v kazdom pripade dobry namet clanku :-)
cejkis
kéž by aktivní tempomat byl ve všech autech
Češi by ho potřebovali jako sůl. Protože 99% čecháčků jsou buzíci jezdící nalepení na něčí prdeli.
Antibuzík
Re: kéž by aktivní tempomat byl ve všech autech
Naprostej souhlas.
frol
Lexus
A takhle parkuje Lexus
http://www.fquick.com/videos/viewvideo.php?id=520&file=520&autoStart=false
pavelthelong
technika
je sice hezka vec, ale jenom zvysuje poruchovost aut. Na ruzne technicke vymozenosti doplaci mercedes, jehoz slava pada s nezvykle vysokou poruchovosti elektroniky...coz priznal i novy sef. Take diky teto poruchovosti byl mercedes dostizen BMW. Auto ma mit jenom to, co je nezbytne
Obcasnykomentator
Re: technika
IMHO poněkud problematický vývoj. Na jedné straně pokrok, uživatelský komfort a bezpečnost, na druhé složitost, poruchovost, nákladnost, hmotnost, spotřeba, zátěž pro životní prostředí... Asi to není zastavitelné, ale nevím, jestli je postupná přeměna původního realtivně jednoduchého zařízení na přepravu nákladu a/nebo člověka na sofistikovaný balík mechaniky a elektroniky opravdu žádoucí. Jsou to ale naprosto laické úvahy.
Johnny
Nesmysl
Měl sem možnost jezdit v autě s tempomatem již před cca 8 lety, v jednom z posledních BMW E36, myslím šestiválcové kombi 530i, a tempomat se ani v tomto autě, ani v 535i E39, M5 E39, LR Discovery 3, Fabii ani v nové Octavii nevypnul při sešlápnutí plynového pedálu. Vypne se při sešlápnutí brzdy popř. spojky. Pokud přidám plyn tak se auto automaticky vrátí na zvolenou rychlost kterou tempomat udržoval...
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...