Diskuze

Auta dneška: sama parkují a radí řidiči, kam točit volantem

Stále pohodlnější auta neustále opečovávají a ulehčují práci řidiči. Právě na jeho vrub jde valná část krizových situací, které na silnicích vznikají.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KC

Kevin Costner

11. 12. 2006 9:19
Pohodlnost

No jasně, jen se všichni spolehněte na elektronické systémy. Nebylo by úplně nejlepší kdyby auto řídilo samo? K čemu pak řidičák, že jo.

Sranda bude, když systém vysadí. To pak řidič ani nezaparkuje? :-)

0 0
možnosti

Marcela

11. 12. 2006 21:32
Re: Pohodlnost

kdyby auto řídilo samo, nebylo by to špatné, nemusela bych dnes k nakládanému hermelínu pít žlutou limču

0 0
možnosti
RT

inosh

10. 12. 2006 14:46
Řídil autor vozidlo s tempomatem?

Já ano. Pokud sešlápnete plyn (např. při předjíždění) a poté jej pustíte, rychlost se vrací zpět k původnímu nastavení. Ani při brždění se tempomat nedeaktivuje vždy. Např. Hyundai Sonata 1998 (3,0 V6) dovolovala přibrzdit až o 20 km níže, aby tempomat nevypnula. Většinou se do autorů nenavážím, ale uvéstvětu "...je dobré vědět..." a sám o tom nemít ani potuchy, to se mi vážně nelíbí.

0 0
možnosti
MP

Vipeeer

10. 12. 2006 19:04
Re: Řídil autor vozidlo s tempomatem?

Tahle věc mě taky hned praštila do očí a přemýšlel jsem, jestli je to jen chyba nedopatřením nebo jestli autor opravdu nikdy nejel autem s tempomatem.

0 0
možnosti
MM

matesakoid

10. 12. 2006 10:19
Hezky, hezky....

Proc mi ma sakra kecat do rizeni jeste auto? To nestaci manzelka?!? ;-(

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

0 0
možnosti
DK

mrabc

11. 12. 2006 15:39
Re: Hezky, hezky....

Tak si nech servisovat manželku, ale obešel bych servisy, kde to vyjde levněji.

Výměna mluvícího ústrojí..., poruchy hlasitosti a pod.

0 0
možnosti
DN

mpixel

10. 12. 2006 1:29
Je vidět jak je většina lidí reklamně namasírovaná.

Na tom obrázku je přeci auto vyfocené za vysoké jasitosti okolí ve stínu. Mohu vyfotit stejnou reklamní fotografií, kdy to auto bude zrovna mezi stomy v jasité části svítit, tak efekt bude opačný

0 0
možnosti
DN

mpixel

10. 12. 2006 1:35
Re: Je vidět jak je většina lidí reklamně namasírovaná.

To samé pneumatiky. (Podotýkám že pařím mezi řidiče co přezouvají - pouze kvůli mínění okolí). Nicméně, ze svých minulých zkušeností zodpovědně mohu říci, že pokud nejedete přímo na suchém sněhu, tak rozdíl mezi letní a zimní pneumatikou není téměř žádný. Naopak v našich podmínkách, kdy jsou dny co v zimě nemrzne, ale třeba jen prší tak je přezouvat pmneumatiky hazard který doporučují rádoby odborníci, protože letní lépe odvádějí dešťovou vodu.

0 0
možnosti

pololk

9. 12. 2006 18:38
sviceni

Celodenni sviceni zvysuje nehodovost, uz je to prokazano, tak jsme zvedav za par let jak se to bude vracet...

0 0
možnosti
ŠF

eQuido

9. 12. 2006 20:10
Re: sviceni

Vzhledem k tomu, že neuvádíte žádné argumenty pro podporu svého tvrzení, a když se podívám na fotku u tohoto článku (tj. http://auto.idnes.cz/foto.asp?r=automoto&foto1=FDV17921a_d_file_sosep200615_11_300dpi_1414722.jpg), musím konstatovat, že Váš příspěvek je nesmyslný blábol.

0 0
možnosti

kyslik

9. 12. 2006 16:22
:-)

autor sa mi zda byt fanusikom niektorych znaciek - hlavne koncernu VW - ked mohol spomenut Toyotu /automaticke parkovanie/ a jej Prius, spomenul VW... - v kazdom pripade dobry namet clanku :-)

0 0
možnosti
BB

BlackLabelSociety

9. 12. 2006 20:22
Re: :-)

Co je to VW? ;-D

0 0
možnosti

cejkis

9. 12. 2006 13:06
kéž by aktivní tempomat byl ve všech autech

Češi by ho potřebovali jako sůl. Protože 99% čecháčků jsou buzíci jezdící nalepení na něčí prdeli.

0 0
možnosti

Antibuzík

9. 12. 2006 15:47
Re: kéž by aktivní tempomat byl ve všech autech

Naprostej souhlas.

0 0
možnosti
BP

pavelthelong

9. 12. 2006 9:39
technika

je sice hezka vec, ale jenom zvysuje poruchovost aut. Na ruzne technicke vymozenosti doplaci mercedes, jehoz slava pada s nezvykle vysokou poruchovosti elektroniky...coz priznal i novy sef. Take diky teto poruchovosti byl mercedes dostizen BMW. Auto ma mit jenom to, co je nezbytne

0 0
možnosti

Obcasnykomentator

9. 12. 2006 10:26
Re: technika

IMHO poněkud problematický vývoj. Na jedné straně pokrok, uživatelský komfort a bezpečnost, na druhé složitost, poruchovost, nákladnost, hmotnost, spotřeba, zátěž pro životní prostředí... Asi to není zastavitelné, ale nevím, jestli je postupná přeměna původního realtivně jednoduchého zařízení na přepravu nákladu a/nebo člověka na sofistikovaný balík mechaniky a elektroniky opravdu žádoucí. Jsou to ale naprosto laické úvahy.

0 0
možnosti

Johnny

9. 12. 2006 9:37
Nesmysl

Měl sem možnost jezdit v autě s tempomatem již před cca 8 lety, v jednom z posledních BMW E36, myslím šestiválcové kombi 530i, a tempomat se ani v tomto autě, ani v 535i E39, M5 E39, LR Discovery 3, Fabii ani v nové Octavii nevypnul při sešlápnutí plynového pedálu. Vypne se při sešlápnutí brzdy popř. spojky. Pokud přidám plyn tak se auto automaticky vrátí na zvolenou rychlost kterou tempomat udržoval...

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika

Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...