Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Auta dneška: sama parkují a radí řidiči, kam točit volantem

Stále pohodlnější auta neustále opečovávají a ulehčují práci řidiči. Právě na jeho vrub jde valná část krizových situací, které na silnicích vznikají.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KC

Kevin Costner

11. 12. 2006 9:19
Pohodlnost

No jasně, jen se všichni spolehněte na elektronické systémy. Nebylo by úplně nejlepší kdyby auto řídilo samo? K čemu pak řidičák, že jo.

Sranda bude, když systém vysadí. To pak řidič ani nezaparkuje? :-)

0 0
možnosti

Marcela

11. 12. 2006 21:32
Re: Pohodlnost

kdyby auto řídilo samo, nebylo by to špatné, nemusela bych dnes k nakládanému hermelínu pít žlutou limču

0 0
možnosti
RT

inosh

10. 12. 2006 14:46
Řídil autor vozidlo s tempomatem?

Já ano. Pokud sešlápnete plyn (např. při předjíždění) a poté jej pustíte, rychlost se vrací zpět k původnímu nastavení. Ani při brždění se tempomat nedeaktivuje vždy. Např. Hyundai Sonata 1998 (3,0 V6) dovolovala přibrzdit až o 20 km níže, aby tempomat nevypnula. Většinou se do autorů nenavážím, ale uvéstvětu "...je dobré vědět..." a sám o tom nemít ani potuchy, to se mi vážně nelíbí.

0 0
možnosti
MP

Vipeeer

10. 12. 2006 19:04
Re: Řídil autor vozidlo s tempomatem?

Tahle věc mě taky hned praštila do očí a přemýšlel jsem, jestli je to jen chyba nedopatřením nebo jestli autor opravdu nikdy nejel autem s tempomatem.

0 0
možnosti
MM

matesakoid

10. 12. 2006 10:19
Hezky, hezky....

Proc mi ma sakra kecat do rizeni jeste auto? To nestaci manzelka?!? ;-(

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

0 0
možnosti
DK

mrabc

11. 12. 2006 15:39
Re: Hezky, hezky....

Tak si nech servisovat manželku, ale obešel bych servisy, kde to vyjde levněji.

Výměna mluvícího ústrojí..., poruchy hlasitosti a pod.

0 0
možnosti
DN

mpixel

10. 12. 2006 1:29
Je vidět jak je většina lidí reklamně namasírovaná.

Na tom obrázku je přeci auto vyfocené za vysoké jasitosti okolí ve stínu. Mohu vyfotit stejnou reklamní fotografií, kdy to auto bude zrovna mezi stomy v jasité části svítit, tak efekt bude opačný

0 0
možnosti
DN

mpixel

10. 12. 2006 1:35
Re: Je vidět jak je většina lidí reklamně namasírovaná.

To samé pneumatiky. (Podotýkám že pařím mezi řidiče co přezouvají - pouze kvůli mínění okolí). Nicméně, ze svých minulých zkušeností zodpovědně mohu říci, že pokud nejedete přímo na suchém sněhu, tak rozdíl mezi letní a zimní pneumatikou není téměř žádný. Naopak v našich podmínkách, kdy jsou dny co v zimě nemrzne, ale třeba jen prší tak je přezouvat pmneumatiky hazard který doporučují rádoby odborníci, protože letní lépe odvádějí dešťovou vodu.

0 0
možnosti

pololk

9. 12. 2006 18:38
sviceni

Celodenni sviceni zvysuje nehodovost, uz je to prokazano, tak jsme zvedav za par let jak se to bude vracet...

0 0
možnosti
ŠF

eQuido

9. 12. 2006 20:10
Re: sviceni

Vzhledem k tomu, že neuvádíte žádné argumenty pro podporu svého tvrzení, a když se podívám na fotku u tohoto článku (tj. http://auto.idnes.cz/foto.asp?r=automoto&foto1=FDV17921a_d_file_sosep200615_11_300dpi_1414722.jpg), musím konstatovat, že Váš příspěvek je nesmyslný blábol.

0 0
možnosti

kyslik

9. 12. 2006 16:22
:-)

autor sa mi zda byt fanusikom niektorych znaciek - hlavne koncernu VW - ked mohol spomenut Toyotu /automaticke parkovanie/ a jej Prius, spomenul VW... - v kazdom pripade dobry namet clanku :-)

0 0
možnosti
BB

BlackLabelSociety

9. 12. 2006 20:22
Re: :-)

Co je to VW? ;-D

0 0
možnosti

cejkis

9. 12. 2006 13:06
kéž by aktivní tempomat byl ve všech autech

Češi by ho potřebovali jako sůl. Protože 99% čecháčků jsou buzíci jezdící nalepení na něčí prdeli.

0 0
možnosti

Antibuzík

9. 12. 2006 15:47
Re: kéž by aktivní tempomat byl ve všech autech

Naprostej souhlas.

0 0
možnosti
BP

pavelthelong

9. 12. 2006 9:39
technika

je sice hezka vec, ale jenom zvysuje poruchovost aut. Na ruzne technicke vymozenosti doplaci mercedes, jehoz slava pada s nezvykle vysokou poruchovosti elektroniky...coz priznal i novy sef. Take diky teto poruchovosti byl mercedes dostizen BMW. Auto ma mit jenom to, co je nezbytne

0 0
možnosti

Obcasnykomentator

9. 12. 2006 10:26
Re: technika

IMHO poněkud problematický vývoj. Na jedné straně pokrok, uživatelský komfort a bezpečnost, na druhé složitost, poruchovost, nákladnost, hmotnost, spotřeba, zátěž pro životní prostředí... Asi to není zastavitelné, ale nevím, jestli je postupná přeměna původního realtivně jednoduchého zařízení na přepravu nákladu a/nebo člověka na sofistikovaný balík mechaniky a elektroniky opravdu žádoucí. Jsou to ale naprosto laické úvahy.

0 0
možnosti

Johnny

9. 12. 2006 9:37
Nesmysl

Měl sem možnost jezdit v autě s tempomatem již před cca 8 lety, v jednom z posledních BMW E36, myslím šestiválcové kombi 530i, a tempomat se ani v tomto autě, ani v 535i E39, M5 E39, LR Discovery 3, Fabii ani v nové Octavii nevypnul při sešlápnutí plynového pedálu. Vypne se při sešlápnutí brzdy popř. spojky. Pokud přidám plyn tak se auto automaticky vrátí na zvolenou rychlost kterou tempomat udržoval...

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...