Diskuze

Auta jsou stále větší, protože tloustneme. A nakynou ještě víc

BMW shromáždilo 800 dobrovolníků, hubených i tlusťochů a zkoumá, jak se jim hoví v autech. Výzkumníci mnichovské automobilky chtějí zjistit, jak uzpůsobit nové modely tak, aby vyhovovaly stále vypasenější populaci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DF(

Dr. Fe (4)

21. 11. 2011 12:04
Co je to za odpornou ......

.... tlustohovadní smějící se bestii s psychodementní volodroidskou bradkou ? ! ;-€ ;-O Rv

0 0
možnosti
N

nikotino

19. 11. 2011 9:41
Auta jsou stále větší

protože mají chlapi stále kratší pindíky. Přímá úměra

0 0
možnosti
PJ

pes Jonatán

20. 11. 2011 11:35
Re: Auta jsou stále větší

;-D

0 0
možnosti
JM

radaumacher

18. 11. 2011 23:53
naopak

A co takhle naopak? Působit výchovně až aktivně. Vetší část obézních osob si za svůj stav může více či méně sama. Co tedy v případě, že hmotností čidlo v sedačce zaznamená větší zátěž, třeba o něco snížit účinnost například posilovače řízení nebo lehce (!) ztížit chod pedálů apod. Aby si taky trochu zacvičili a třeba i shodili pár deka.;-D

5 0
možnosti
P

ProMoDro

19. 11. 2011 12:27
Re: naopak

mám lepší řešení , obézáci Rv  by měli chodit pěšky a tak by auto po zjištění nadlimitní hmotnosti vůbec nemělo nastartovat !

0 0
možnosti
LG

l.g

18. 11. 2011 17:15
Ono je to trochu jinak

Auta jsou stále větší, protože se zvyšují bezpečnostní požadavky na jejich konstrukci. Auta "tloustnou", protože deformační zóny jsou stále větší. Při zachování stejných rozměrů je tak pro cestující místa mnohem méně.

Důsledek toho ale je, že třídy automobilů jsou degradovány.

To co dříve bylo auto pro rodinu označené jako nižší střední třída, je dnes v podstatě malé auto pro rodinu tak tak, byť stále v té samé třídě. Pro rodinu se už počítá například s MPV.

3 0
možnosti
ŘV

macarát

18. 11. 2011 17:31
Re: Ono je to trochu jinak

R^

0 0
možnosti
L

Lev__z-__-Rožmitálu

18. 11. 2011 17:14
auta jsou čím dál větší

ale uvnitř se moc nezvětšují

ve starý fiestě se dá krásně rozvalit zatímco v novějších rozměrově větších autech si člověk připadá mnohdy jak sardinka

0 0
možnosti

xyz315

18. 11. 2011 15:52
Když se do aut nevejdou

tak třeba budou muset všude pěšky a zhubnou R^ Sice je to asi nereálný, ale tímto směrem by se měli výrobci ubírat. Ne stavět větší a větší, aby všichni mohli bez problémů kynout a kynout.

0 0
možnosti
JP

Crocodylus anthropophagus

18. 11. 2011 16:42
Re: Když se do aut nevejdou

Tobě asi nějak nedochází, že výrobci automobilů nejsou nějaká odtučňovací agentura. Je jim celkem fuk jak vypadáš, chtějí jen tvoje prašule. Proto se musí přizpůsobovat většině, aby si jejich výrobek mohlo koupit co nejvíce lidí. Neděláš někde ve fabrice na výrobu obuvi? Jestli ano, tak věřím, že by se ti politika automobilek kterou navrhuješ mohla hodit. ;-D

0 0
možnosti
JL

Garp

18. 11. 2011 15:04
sirka a co delka ?

Me napriklad sirka vozu typu BMW5 vyhovuje , ale proc sakra nikdo neuvazoval a prodlouzene verze . Mista na zadnich sedeckach je stale malo ...

0 0
možnosti
ČOS

ČR-Kalouskův ostrůvek stability

18. 11. 2011 15:43
Re: sirka a co delka ?

Kdo by pak kupovak BMW 7 ? ;-D

0 0
možnosti
ZZ

Sidonie_11

18. 11. 2011 13:46
A malí lidi utřou nos...? :(

Takže kvůli lidem, co nejsou schopní uhlídat si normální váhu, se budou rozšiřovat sedačky a všechno možné. Budou se ale tyto sedačky nějak upravit, abych v nich pak "nelítala"? Nebude to na úkor bezpečnosti nás menších? Nejsem totiž sama, kdo nevyrostl příliš do výšky a ani do šířky moc místa nezabírá. Máme být proto mimo zájem prodejců? Vím, že existují nejrůznější malá auta, ale ta jsou leda tak do města nebo na cestu na chalupu po okresce. Vjet s tím na dálnici je však poněkud risk. :-/

1 0
možnosti
ZW

cassul

18. 11. 2011 13:48
Re: A malí lidi utřou nos...? :(

Při slušném tvarování může i drobná osoba sedět ve větší sedačce pevně a bezpečně, to je snadno řešitelné. Namluvě o možmosti všemožného nastavení. Naopak to ale nelze.

0 0
možnosti
FNF

File not found

18. 11. 2011 13:24
Mno ...

... tak teda moje nejpohodlnejsi svezeni co se tyce volnosti a moznosti se rozvalit za volantem bylo v pomerne hodne starem aute - W123. Volant nenastavitelny ani v jednom smeru, sedak mel zarezle kolejnicky, takze prakticky taky pouze jedna poloha, jedna obrovska packa pod volantem vlevo, jeden cudl na svetla, parkovaci brzda byla slapak, takze na stredovem tunelu nic netrcelo a ja si tam moh' dat 2x velkej hemburgr a velky piti z drajv-thru, do prostoru nohou nezasahoval zadnej podbeh, proste tak nejak se v tom dalo jet z Praglu do Warszawy na jeden zatah, pokud tedo clovek nepotreboval curat nebo nedosla nafta. ;-D

0 0
možnosti
ZW

cassul

18. 11. 2011 13:28
Re: Mno ...

To je vidět, že tady nikdo nejezdil ve staré Volze 21 ;-D

0 0
možnosti
E

ekokom

18. 11. 2011 12:34
de to všechno s lidstvem do...

Ať jdou tlusťoši k..., nechci mít kuli nim v budoucnu šišatej volant a platit za nesmyslnýho parkovacího asistenta, kvůli tomu že se půlka lidí neumí v autě otočit aby se podívali kam couvaj. Se.u na to na všechno!;-€

4 0
možnosti
JP

Crocodylus anthropophagus

18. 11. 2011 14:50
Re: de to všechno s lidstvem do...

Kdo se ještě dnes otáčí v autě při couvání? To jsi někde urazil zrcátka? :-P

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...