Diskuze
Auta jsou stále větší, protože tloustneme. A nakynou ještě víc
Děkujeme za pochopení.
Dr. Fe (4)
Co je to za odpornou ......
.... tlustohovadní smějící se bestii s psychodementní volodroidskou bradkou ? !
nikotino
Auta jsou stále větší
protože mají chlapi stále kratší pindíky. Přímá úměra
radaumacher
naopak
A co takhle naopak? Působit výchovně až aktivně. Vetší část obézních osob si za svůj stav může více či méně sama. Co tedy v případě, že hmotností čidlo v sedačce zaznamená větší zátěž, třeba o něco snížit účinnost například posilovače řízení nebo lehce (!) ztížit chod pedálů apod. Aby si taky trochu zacvičili a třeba i shodili pár deka.
ProMoDro
Re: naopak
mám lepší řešení , obézáci by měli chodit pěšky a tak by auto po zjištění nadlimitní hmotnosti vůbec nemělo nastartovat
l.g
Ono je to trochu jinak
Auta jsou stále větší, protože se zvyšují bezpečnostní požadavky na jejich konstrukci. Auta "tloustnou", protože deformační zóny jsou stále větší. Při zachování stejných rozměrů je tak pro cestující místa mnohem méně.
Důsledek toho ale je, že třídy automobilů jsou degradovány.
To co dříve bylo auto pro rodinu označené jako nižší střední třída, je dnes v podstatě malé auto pro rodinu tak tak, byť stále v té samé třídě. Pro rodinu se už počítá například s MPV.
Lev__z-__-Rožmitálu
auta jsou čím dál větší
ale uvnitř se moc nezvětšují
ve starý fiestě se dá krásně rozvalit zatímco v novějších rozměrově větších autech si člověk připadá mnohdy jak sardinka
xyz315
Když se do aut nevejdou
tak třeba budou muset všude pěšky a zhubnou Sice je to asi nereálný, ale tímto směrem by se měli výrobci ubírat. Ne stavět větší a větší, aby všichni mohli bez problémů kynout a kynout.
Crocodylus anthropophagus
Re: Když se do aut nevejdou
Tobě asi nějak nedochází, že výrobci automobilů nejsou nějaká odtučňovací agentura. Je jim celkem fuk jak vypadáš, chtějí jen tvoje prašule. Proto se musí přizpůsobovat většině, aby si jejich výrobek mohlo koupit co nejvíce lidí. Neděláš někde ve fabrice na výrobu obuvi? Jestli ano, tak věřím, že by se ti politika automobilek kterou navrhuješ mohla hodit.
Garp
sirka a co delka ?
Me napriklad sirka vozu typu BMW5 vyhovuje , ale proc sakra nikdo neuvazoval a prodlouzene verze . Mista na zadnich sedeckach je stale malo ...
ČR-Kalouskův ostrůvek stability
Re: sirka a co delka ?
Kdo by pak kupovak BMW 7 ?
Sidonie_11
A malí lidi utřou nos...? :(
Takže kvůli lidem, co nejsou schopní uhlídat si normální váhu, se budou rozšiřovat sedačky a všechno možné. Budou se ale tyto sedačky nějak upravit, abych v nich pak "nelítala"? Nebude to na úkor bezpečnosti nás menších? Nejsem totiž sama, kdo nevyrostl příliš do výšky a ani do šířky moc místa nezabírá. Máme být proto mimo zájem prodejců? Vím, že existují nejrůznější malá auta, ale ta jsou leda tak do města nebo na cestu na chalupu po okresce. Vjet s tím na dálnici je však poněkud risk.
cassul
Re: A malí lidi utřou nos...? :(
Při slušném tvarování může i drobná osoba sedět ve větší sedačce pevně a bezpečně, to je snadno řešitelné. Namluvě o možmosti všemožného nastavení. Naopak to ale nelze.
File not found
Mno ...
... tak teda moje nejpohodlnejsi svezeni co se tyce volnosti a moznosti se rozvalit za volantem bylo v pomerne hodne starem aute - W123. Volant nenastavitelny ani v jednom smeru, sedak mel zarezle kolejnicky, takze prakticky taky pouze jedna poloha, jedna obrovska packa pod volantem vlevo, jeden cudl na svetla, parkovaci brzda byla slapak, takze na stredovem tunelu nic netrcelo a ja si tam moh' dat 2x velkej hemburgr a velky piti z drajv-thru, do prostoru nohou nezasahoval zadnej podbeh, proste tak nejak se v tom dalo jet z Praglu do Warszawy na jeden zatah, pokud tedo clovek nepotreboval curat nebo nedosla nafta.
cassul
Re: Mno ...
To je vidět, že tady nikdo nejezdil ve staré Volze 21
ekokom
de to všechno s lidstvem do...
Ať jdou tlusťoši k..., nechci mít kuli nim v budoucnu šišatej volant a platit za nesmyslnýho parkovacího asistenta, kvůli tomu že se půlka lidí neumí v autě otočit aby se podívali kam couvaj. Se.u na to na všechno!
Crocodylus anthropophagus
Re: de to všechno s lidstvem do...
Kdo se ještě dnes otáčí v autě při couvání? To jsi někde urazil zrcátka?
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Byt 2+kk, 51 m2, OV, novostavba, parkovací stání, zahrada 318 m2 - Mratín
Kostelecká, Mratín, okres Praha-východ
4 650 000 Kč