Diskuze
Auta jsou stále větší, protože tloustneme. A nakynou ještě víc
Děkujeme za pochopení.
Dr. Fe (4)
Co je to za odpornou ......
.... tlustohovadní smějící se bestii s psychodementní volodroidskou bradkou ? !
nikotino
Auta jsou stále větší
protože mají chlapi stále kratší pindíky. Přímá úměra
radaumacher
naopak
A co takhle naopak? Působit výchovně až aktivně. Vetší část obézních osob si za svůj stav může více či méně sama. Co tedy v případě, že hmotností čidlo v sedačce zaznamená větší zátěž, třeba o něco snížit účinnost například posilovače řízení nebo lehce (!) ztížit chod pedálů apod. Aby si taky trochu zacvičili a třeba i shodili pár deka.
ProMoDro
Re: naopak
mám lepší řešení , obézáci by měli chodit pěšky a tak by auto po zjištění nadlimitní hmotnosti vůbec nemělo nastartovat
l.g
Ono je to trochu jinak
Auta jsou stále větší, protože se zvyšují bezpečnostní požadavky na jejich konstrukci. Auta "tloustnou", protože deformační zóny jsou stále větší. Při zachování stejných rozměrů je tak pro cestující místa mnohem méně.
Důsledek toho ale je, že třídy automobilů jsou degradovány.
To co dříve bylo auto pro rodinu označené jako nižší střední třída, je dnes v podstatě malé auto pro rodinu tak tak, byť stále v té samé třídě. Pro rodinu se už počítá například s MPV.
Lev__z-__-Rožmitálu
auta jsou čím dál větší
ale uvnitř se moc nezvětšují
ve starý fiestě se dá krásně rozvalit zatímco v novějších rozměrově větších autech si člověk připadá mnohdy jak sardinka
xyz315
Když se do aut nevejdou
tak třeba budou muset všude pěšky a zhubnou Sice je to asi nereálný, ale tímto směrem by se měli výrobci ubírat. Ne stavět větší a větší, aby všichni mohli bez problémů kynout a kynout.
Crocodylus anthropophagus
Re: Když se do aut nevejdou
Tobě asi nějak nedochází, že výrobci automobilů nejsou nějaká odtučňovací agentura. Je jim celkem fuk jak vypadáš, chtějí jen tvoje prašule. Proto se musí přizpůsobovat většině, aby si jejich výrobek mohlo koupit co nejvíce lidí. Neděláš někde ve fabrice na výrobu obuvi? Jestli ano, tak věřím, že by se ti politika automobilek kterou navrhuješ mohla hodit.
Garp
sirka a co delka ?
Me napriklad sirka vozu typu BMW5 vyhovuje , ale proc sakra nikdo neuvazoval a prodlouzene verze . Mista na zadnich sedeckach je stale malo ...
ČR-Kalouskův ostrůvek stability
Re: sirka a co delka ?
Kdo by pak kupovak BMW 7 ?
Sidonie_11
A malí lidi utřou nos...? :(
Takže kvůli lidem, co nejsou schopní uhlídat si normální váhu, se budou rozšiřovat sedačky a všechno možné. Budou se ale tyto sedačky nějak upravit, abych v nich pak "nelítala"? Nebude to na úkor bezpečnosti nás menších? Nejsem totiž sama, kdo nevyrostl příliš do výšky a ani do šířky moc místa nezabírá. Máme být proto mimo zájem prodejců? Vím, že existují nejrůznější malá auta, ale ta jsou leda tak do města nebo na cestu na chalupu po okresce. Vjet s tím na dálnici je však poněkud risk.
cassul
Re: A malí lidi utřou nos...? :(
Při slušném tvarování může i drobná osoba sedět ve větší sedačce pevně a bezpečně, to je snadno řešitelné. Namluvě o možmosti všemožného nastavení. Naopak to ale nelze.
File not found
Mno ...
... tak teda moje nejpohodlnejsi svezeni co se tyce volnosti a moznosti se rozvalit za volantem bylo v pomerne hodne starem aute - W123. Volant nenastavitelny ani v jednom smeru, sedak mel zarezle kolejnicky, takze prakticky taky pouze jedna poloha, jedna obrovska packa pod volantem vlevo, jeden cudl na svetla, parkovaci brzda byla slapak, takze na stredovem tunelu nic netrcelo a ja si tam moh' dat 2x velkej hemburgr a velky piti z drajv-thru, do prostoru nohou nezasahoval zadnej podbeh, proste tak nejak se v tom dalo jet z Praglu do Warszawy na jeden zatah, pokud tedo clovek nepotreboval curat nebo nedosla nafta.
cassul
Re: Mno ...
To je vidět, že tady nikdo nejezdil ve staré Volze 21
ekokom
de to všechno s lidstvem do...
Ať jdou tlusťoši k..., nechci mít kuli nim v budoucnu šišatej volant a platit za nesmyslnýho parkovacího asistenta, kvůli tomu že se půlka lidí neumí v autě otočit aby se podívali kam couvaj. Se.u na to na všechno!
Crocodylus anthropophagus
Re: de to všechno s lidstvem do...
Kdo se ještě dnes otáčí v autě při couvání? To jsi někde urazil zrcátka?
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Povinná antihackerská ochrana znamená stop pro oblíbené fiaty i hravá porsche
Premium Od července 2024 bude platit nový předpis, který říká, že na území EU musí být všechna nově...
Alfa Romeo nemá na jména štěstí. S poetickým Duettem ustoupilo dezertu
Přejmenovat model poté, co jej slavnostně představíme? Patálie, kterou Alfa Romeo řeší s aktuálním...
Na mosteckém okruhu řádila porsche, zazářil terénní speciál i Carrera GT
O prodlouženém velikonočním víkendu bylo v Mostě opravdu rušno. Jen den poté, co na zdejší autodrom...
Nohu z plynu. Podívejte, jak policie měří rychlost na více než tisícovce míst
Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....