Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Auta jsou stále větší, protože tloustneme. A nakynou ještě víc

BMW shromáždilo 800 dobrovolníků, hubených i tlusťochů a zkoumá, jak se jim hoví v autech. Výzkumníci mnichovské automobilky chtějí zjistit, jak uzpůsobit nové modely tak, aby vyhovovaly stále vypasenější populaci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DF(

Dr. Fe (4)

21. 11. 2011 12:04
Co je to za odpornou ......

.... tlustohovadní smějící se bestii s psychodementní volodroidskou bradkou ? ! ;-€ ;-O Rv

0 0
možnosti
N

nikotino

19. 11. 2011 9:41
Auta jsou stále větší

protože mají chlapi stále kratší pindíky. Přímá úměra

0 0
možnosti
PJ

pes Jonatán

20. 11. 2011 11:35
Re: Auta jsou stále větší

;-D

0 0
možnosti
JM

radaumacher

18. 11. 2011 23:53
naopak

A co takhle naopak? Působit výchovně až aktivně. Vetší část obézních osob si za svůj stav může více či méně sama. Co tedy v případě, že hmotností čidlo v sedačce zaznamená větší zátěž, třeba o něco snížit účinnost například posilovače řízení nebo lehce (!) ztížit chod pedálů apod. Aby si taky trochu zacvičili a třeba i shodili pár deka.;-D

5 0
možnosti
P

ProMoDro

19. 11. 2011 12:27
Re: naopak

mám lepší řešení , obézáci Rv  by měli chodit pěšky a tak by auto po zjištění nadlimitní hmotnosti vůbec nemělo nastartovat !

0 0
možnosti
LG

l.g

18. 11. 2011 17:15
Ono je to trochu jinak

Auta jsou stále větší, protože se zvyšují bezpečnostní požadavky na jejich konstrukci. Auta "tloustnou", protože deformační zóny jsou stále větší. Při zachování stejných rozměrů je tak pro cestující místa mnohem méně.

Důsledek toho ale je, že třídy automobilů jsou degradovány.

To co dříve bylo auto pro rodinu označené jako nižší střední třída, je dnes v podstatě malé auto pro rodinu tak tak, byť stále v té samé třídě. Pro rodinu se už počítá například s MPV.

3 0
možnosti
ŘV

macarát

18. 11. 2011 17:31
Re: Ono je to trochu jinak

R^

0 0
možnosti
L

Lev__z-__-Rožmitálu

18. 11. 2011 17:14
auta jsou čím dál větší

ale uvnitř se moc nezvětšují

ve starý fiestě se dá krásně rozvalit zatímco v novějších rozměrově větších autech si člověk připadá mnohdy jak sardinka

0 0
možnosti

xyz315

18. 11. 2011 15:52
Když se do aut nevejdou

tak třeba budou muset všude pěšky a zhubnou R^ Sice je to asi nereálný, ale tímto směrem by se měli výrobci ubírat. Ne stavět větší a větší, aby všichni mohli bez problémů kynout a kynout.

0 0
možnosti
JP

Crocodylus anthropophagus

18. 11. 2011 16:42
Re: Když se do aut nevejdou

Tobě asi nějak nedochází, že výrobci automobilů nejsou nějaká odtučňovací agentura. Je jim celkem fuk jak vypadáš, chtějí jen tvoje prašule. Proto se musí přizpůsobovat většině, aby si jejich výrobek mohlo koupit co nejvíce lidí. Neděláš někde ve fabrice na výrobu obuvi? Jestli ano, tak věřím, že by se ti politika automobilek kterou navrhuješ mohla hodit. ;-D

0 0
možnosti
JL

Garp

18. 11. 2011 15:04
sirka a co delka ?

Me napriklad sirka vozu typu BMW5 vyhovuje , ale proc sakra nikdo neuvazoval a prodlouzene verze . Mista na zadnich sedeckach je stale malo ...

0 0
možnosti
ČOS

ČR-Kalouskův ostrůvek stability

18. 11. 2011 15:43
Re: sirka a co delka ?

Kdo by pak kupovak BMW 7 ? ;-D

0 0
možnosti
ZZ

Sidonie_11

18. 11. 2011 13:46
A malí lidi utřou nos...? :(

Takže kvůli lidem, co nejsou schopní uhlídat si normální váhu, se budou rozšiřovat sedačky a všechno možné. Budou se ale tyto sedačky nějak upravit, abych v nich pak "nelítala"? Nebude to na úkor bezpečnosti nás menších? Nejsem totiž sama, kdo nevyrostl příliš do výšky a ani do šířky moc místa nezabírá. Máme být proto mimo zájem prodejců? Vím, že existují nejrůznější malá auta, ale ta jsou leda tak do města nebo na cestu na chalupu po okresce. Vjet s tím na dálnici je však poněkud risk. :-/

1 0
možnosti
ZW

cassul

18. 11. 2011 13:48
Re: A malí lidi utřou nos...? :(

Při slušném tvarování může i drobná osoba sedět ve větší sedačce pevně a bezpečně, to je snadno řešitelné. Namluvě o možmosti všemožného nastavení. Naopak to ale nelze.

0 0
možnosti
FNF

File not found

18. 11. 2011 13:24
Mno ...

... tak teda moje nejpohodlnejsi svezeni co se tyce volnosti a moznosti se rozvalit za volantem bylo v pomerne hodne starem aute - W123. Volant nenastavitelny ani v jednom smeru, sedak mel zarezle kolejnicky, takze prakticky taky pouze jedna poloha, jedna obrovska packa pod volantem vlevo, jeden cudl na svetla, parkovaci brzda byla slapak, takze na stredovem tunelu nic netrcelo a ja si tam moh' dat 2x velkej hemburgr a velky piti z drajv-thru, do prostoru nohou nezasahoval zadnej podbeh, proste tak nejak se v tom dalo jet z Praglu do Warszawy na jeden zatah, pokud tedo clovek nepotreboval curat nebo nedosla nafta. ;-D

0 0
možnosti
ZW

cassul

18. 11. 2011 13:28
Re: Mno ...

To je vidět, že tady nikdo nejezdil ve staré Volze 21 ;-D

0 0
možnosti
E

ekokom

18. 11. 2011 12:34
de to všechno s lidstvem do...

Ať jdou tlusťoši k..., nechci mít kuli nim v budoucnu šišatej volant a platit za nesmyslnýho parkovacího asistenta, kvůli tomu že se půlka lidí neumí v autě otočit aby se podívali kam couvaj. Se.u na to na všechno!;-€

4 0
možnosti
JP

Crocodylus anthropophagus

18. 11. 2011 14:50
Re: de to všechno s lidstvem do...

Kdo se ještě dnes otáčí v autě při couvání? To jsi někde urazil zrcátka? :-P

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!