Diskuze
Auta mají stále víc závad. Nejméně trápí hybridní Toyotu Prius
Děkujeme za pochopení.
MAČKA 1
PRIUS
Je potřeba říct, že pokud má Prius natočeno na tachometru 43.000km tak to neznamená že motor má natočeno 43.000km´, ale méně protože část provozu PRIUSu se koná čistě na elektrický pohon.....
Jilji
Re: PRIUS
To je mi zase relevantni reakce. Takze Porsche je na tom vlastne jeste dobre, nebot nema hybridni ustroji, timpadem se nemuze pokazit a hodnotit :-) Decka, nezerte to tak. Vzdyt to jen vypovida o tom, kolik lidi se na TUV pripravi, nebo nepripravi.
mh28
Tyto "vysledky" snad nemuze nikdo
ani brat vazne... proste se michaji jablka s hruskama, Porcshe a KIA, auto co najede treba 250000 tisic s tim co najede 50000 atd... kdyz delam hodnoceni, tak z toho ma byt nejaky pouzitelny vysledek snad!? Jak si toto mame prebrat? A ty "zavady" osvetleni jsou proste jen vypalene zarovky a neschopnost lidi obejit auto a zkontrolovat, ze sviti vse co ma, nez jej odvezou na STK.... pak se na zaklade toho srovnavaji auta...
entony13
Kdo se o auto přepečlivě stará, má málo závad
na STK, já jezdím na garanční prohlídky a na STK mně řeknou, že je potřeba něco opravit navíc. Ale dávát auto do servisu navíc před STK? To je podle mne zbytečnost a vyhozené peníze, každý rok výměna oleje a tím i servis, pokud něco tluče, mimořádný servis. Proto v statistikách vychází dlouhodobě nejlépe Porsche, protože majitelé jezdí do servisu se svým miláčkem stále. Majitelé renaultů, škodovky, fiatů a kie na to nemají zbytečné peníze :-)
S-Tony
Re: Kdo se o auto přepečlivě stará, má málo závad
Jo, závada označená na STK za "závadu" nemá mnohdy nic společného se spolehlivostí vozu.
To co mnohdy na STK vytýkají je k smíchu nebo rozčílení. (záleží na povaze řidiče). Ale můžu mít na STK pět závad a i tak mít spolehlivé auto co bude klidně další rok jezdit a nezůstanu nikde trčet.
Nevadí mi auta co mají poruchy, které nezapřičiní nepojízdnost vozu. To je v pohodě.
JeFFik
Závady nejsou poruchy
Někteří místní experti nepochopili rozdíl mezi poruchovostí za provozu a závadami zjištěnými při technické kontrole o kterých se píše v článku. Takže auto které má relativně málo závad při technické kontrole, mohlo mít předtím několik poruch na motoru se kterými by na kontrolu ani nedojelo. Tím nechci naznačovat, že např. Prius je poruchovější auto než ostatní, ale to, že statistiky technických kontrol a skutečná poruchovost určitého typu jsou někdy dost odlišná čísla.
whitemagic
ano
v aute je spousta zbytečností které tam vůbec nemusí být.chceme být in a v luxusu tak platme.
legnaw
pche
Carnival ma tu povest nejporuchovejsi kary od doby kdy se vyrabi..takze nic noveho pod slunceeeeeem
cassul
Ono se to dá číst i tak
... že na 43 000 průměrně najetých km v Priusu odpovídá 2,2% těžkých závat, naproti tomu v A8 5,5% na 115 000 km, čili pravděpodobnost, že mě potká těžká závada je v A8 nižší, než v Priusu.
Atomas
Re: Ono se to dá číst i tak
A v tom je kouzlo celé statistiky...
anncz
TUV = nesmysl
Gro toho clanku je, ktera auta pouzivaji trvanlive zarovky, tak jsou na spicce.
f0rr35t
Re: TUV = nesmysl
asi tak nějak. Klidně se přiznám, že jsem na TUV nikdy nebyl, ale byl jsem na STK... a s některými (podle STK) "vážnými závadami" lidi denodenně jezdí do práce, nebo s něma vozí děti do školky a ani nepovažují za nutné je dát opravit. Já osobně mám rád, když je všechno v pořádku, ale soudě podle mého okolí jsem jeden z mála.
2fast4u
No jo,
auta maji stale vice zavad, televizory maji cim dal vice zavad, mobily maji stale vice zavad (spotrebni elektronika jako takova, pac proc bysme to vyrabeli bezchybny, kdyz porad potrebujeme prodavat...), potraviny jsou cim dal vice zavadnejsi ..... Proste jdeme kupredu a ucel sveti prostredky....
fsp
Čím složitější, tím poruchovější
žádná novinka
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kontroverze nové alfy. Smí Milano do Milána? A je zakázáno vyrábět ji v Polsku?
Tak bizarní start kariéry umí autu nalinkovat jen Italové. Zní to jak komedie z pera nobelisty...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Šviháky lázeňské déšť nezastaví. Italové vyrazili na promenádu na kolonádu
Už po pětadvacáté si dali italští frajeři sraz na kolonádě v Poděbradech. Tradiční sraz spojený s...
Autoatlas Itálie. Opel, ferrari a fordy vzdaly hold známým městům a místům
Potomci Leonarda da Vinciho dali světu skvělé těstoviny, fantastická vína, skvostný parmazán,...
Cestovatelský speciál Harley-Davidson mění po padesáti letech tvář
Úplně předělat legendární design, který se jen s minimálními změnami vyráběl víc než padesát let,...