Diskuze
Auta mají stále víc závad. Nejméně trápí hybridní Toyotu Prius
Děkujeme za pochopení.
MAČKA 1
PRIUS
Je potřeba říct, že pokud má Prius natočeno na tachometru 43.000km tak to neznamená že motor má natočeno 43.000km´, ale méně protože část provozu PRIUSu se koná čistě na elektrický pohon.....
Jilji
Re: PRIUS
To je mi zase relevantni reakce. Takze Porsche je na tom vlastne jeste dobre, nebot nema hybridni ustroji, timpadem se nemuze pokazit a hodnotit :-) Decka, nezerte to tak. Vzdyt to jen vypovida o tom, kolik lidi se na TUV pripravi, nebo nepripravi.
mh28
Tyto "vysledky" snad nemuze nikdo
ani brat vazne... proste se michaji jablka s hruskama, Porcshe a KIA, auto co najede treba 250000 tisic s tim co najede 50000 atd... kdyz delam hodnoceni, tak z toho ma byt nejaky pouzitelny vysledek snad!? Jak si toto mame prebrat? A ty "zavady" osvetleni jsou proste jen vypalene zarovky a neschopnost lidi obejit auto a zkontrolovat, ze sviti vse co ma, nez jej odvezou na STK.... pak se na zaklade toho srovnavaji auta...
entony13
Kdo se o auto přepečlivě stará, má málo závad
na STK, já jezdím na garanční prohlídky a na STK mně řeknou, že je potřeba něco opravit navíc. Ale dávát auto do servisu navíc před STK? To je podle mne zbytečnost a vyhozené peníze, každý rok výměna oleje a tím i servis, pokud něco tluče, mimořádný servis. Proto v statistikách vychází dlouhodobě nejlépe Porsche, protože majitelé jezdí do servisu se svým miláčkem stále. Majitelé renaultů, škodovky, fiatů a kie na to nemají zbytečné peníze :-)
S-Tony
Re: Kdo se o auto přepečlivě stará, má málo závad
Jo, závada označená na STK za "závadu" nemá mnohdy nic společného se spolehlivostí vozu.
To co mnohdy na STK vytýkají je k smíchu nebo rozčílení. (záleží na povaze řidiče). Ale můžu mít na STK pět závad a i tak mít spolehlivé auto co bude klidně další rok jezdit a nezůstanu nikde trčet.
Nevadí mi auta co mají poruchy, které nezapřičiní nepojízdnost vozu. To je v pohodě.
JeFFik
Závady nejsou poruchy
Někteří místní experti nepochopili rozdíl mezi poruchovostí za provozu a závadami zjištěnými při technické kontrole o kterých se píše v článku. Takže auto které má relativně málo závad při technické kontrole, mohlo mít předtím několik poruch na motoru se kterými by na kontrolu ani nedojelo. Tím nechci naznačovat, že např. Prius je poruchovější auto než ostatní, ale to, že statistiky technických kontrol a skutečná poruchovost určitého typu jsou někdy dost odlišná čísla.
whitemagic
ano
v aute je spousta zbytečností které tam vůbec nemusí být.chceme být in a v luxusu tak platme.
legnaw
pche
Carnival ma tu povest nejporuchovejsi kary od doby kdy se vyrabi..takze nic noveho pod slunceeeeeem
cassul
Ono se to dá číst i tak
... že na 43 000 průměrně najetých km v Priusu odpovídá 2,2% těžkých závat, naproti tomu v A8 5,5% na 115 000 km, čili pravděpodobnost, že mě potká těžká závada je v A8 nižší, než v Priusu.
Atomas
Re: Ono se to dá číst i tak
A v tom je kouzlo celé statistiky...
anncz
TUV = nesmysl
Gro toho clanku je, ktera auta pouzivaji trvanlive zarovky, tak jsou na spicce.
f0rr35t
Re: TUV = nesmysl
asi tak nějak. Klidně se přiznám, že jsem na TUV nikdy nebyl, ale byl jsem na STK... a s některými (podle STK) "vážnými závadami" lidi denodenně jezdí do práce, nebo s něma vozí děti do školky a ani nepovažují za nutné je dát opravit. Já osobně mám rád, když je všechno v pořádku, ale soudě podle mého okolí jsem jeden z mála.
2fast4u
No jo,
auta maji stale vice zavad, televizory maji cim dal vice zavad, mobily maji stale vice zavad (spotrebni elektronika jako takova, pac proc bysme to vyrabeli bezchybny, kdyz porad potrebujeme prodavat...), potraviny jsou cim dal vice zavadnejsi ..... Proste jdeme kupredu a ucel sveti prostredky....
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...