Diskuze

Shání se auto pro dva do 150 tisíc: na velikosti nezáleží, berte benzin

Je to typický požadavek penzistů, svobodných, nebo třeba těch, kdo shání druhé auto do rodiny. Praktické auto, které nemusí být ani moc velké, jezdit s ním budou většinou maximálně dva. Limit jsme stanovili na 150 tisíc. Co hledat?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J13a39n 22U67l76m

5. 9. 2017 10:53

Mecedes SLK

0 0
možnosti

Pro nenáročné důchodce, či jako druhé auto do rodiny s malým předpokladem nájezdu rozhodně doporučuji všeobecně podhodnocovanou celopozinkovanou Thalii II. 4-5 let starý vůz, běžně s nájezdem do 50.000km pořídíte za cenu kolem 100.000,-, vrazíte do ní cca 5.000,- Kč do běžné údržby a máte svatý pokoj na hodně let.

0 0
možnosti

Ojeté auto je fajn, ale jen pro toho, kdo si ojeté auto umí opravit sám na zahradě svého domku, sežene díly z druhovýroby nebo vrakoviště a ví co dělá. Pro ostatní co umí jen točit volantem je to finanční sebevražda.

0 4
možnosti

Větší hloupost už jsem hodně dlouho nečetl ;-)

1 1
možnosti

Nevím nevím. částka kolem 150K Kč mi přijde jako ani ryba, ani rak. Většinou stáří 5-7 let nájezdy 140-180K km u žádaných modelů přes 220K km Co takhle koupit ročník 2008 do 60K kč a udělat pořádnou opravu na podvozku (silentbloky, tlumiče geometrie) dát motoru co potřebuje. Pochybuji,že částka přesáhne 35K Kč. Vůz bude jako nový, za předpokladu , že ostatní části vozu jsou ve velmi zachovalém stavu. A nebo koupit vůz za více než 150K Kč (220K) , abych nemusel do vozu nic dávat alespoň 4 roky kromě běžný údržby. Malá auta jsou ve většině méně bytelná, než větší a s malou výbavou. Většinou jde o holátka.

0 0
možnosti

"a trable s rozvody u motorů TSI dobře zmapované". No hlavně, že to mají zmapované ;-D Pořizovat si takovou rizikovou ojetinu s něčím, co má označení TSI je doslova masochismus.

2 1
možnosti

S TSíčkem 77kW jsem ve služebním autě nalítal skoro 1/4 milionu a dnes v nové 1,6TDI vzpomínám s nostalgií na to, jak krásně ten motor jezdil. Za celou dobu jsem dolil pouze jednou jedinkrát celkem 0,2L oleje, a to těsně před intervalem výměny. Spotřeba benzinu za celou dobu (pečlivě měřená) činila 5,8L/100km. V motoru se měnil rozvodový řetěz v záruce a jednou preventivně při garančce. Jinak s motorem jako takovým nebyl ani jediný problém !! Nepočítám 1x lambda sondu a znečištěnou klapku. Takže já bych zase tak kritický jako Vy nebyl.

0 0
možnosti

Me pro duchodce prijde taky nejlepsi nejake vyssi auto, kvuli pohodlnejsimu nastupovani/vystupovani. Fajn muze byt klidne Dacia Duster, ktera neni nejdrazsi ani nova.

3 0
možnosti

Jedině korejce nebo japonce. A samozřejmě benzín. Jinak furt budete jezdit do servisu. Ale lepší by bylo připlatit si a najít třeba skladovou nebo předváděcí KIU RIO za 250t a 10 let budete bez starostí.

0 4
možnosti

Kecko :) Máme Forda Fusion 6 let a měníme jen olej a pneu. Auto je vyšší s dobrým nastupováním a přehledem. Jediná slabina jsou bídné sedačky.

2 0
možnosti

Pohodlné auto pro dva jsou 3dveřáky - hlavně pro starší.

1 1
možnosti

To je absolutní nesmysl. Dveře jsou delší než u pětidveřového auta a je často problém je na parkovišti kvůli vedle stojícím autům pořádně otevřít. Kromě toho se 3dv nedělají u aut s vyšším posazem.:-P

5 0
možnosti

Starobnim duchodcum bych doporucil cokoliv, do ceho se pohodlne nastupuje a vystupuje. To u doporucovanych aut prodejci ojetin az na vyjimky nepasuje.

3 0
možnosti

Doporučit olítané TSI, to je rada nad zlato.;-D

10 0
možnosti

Píšou o autech s malým nájezdem (doslova "hluboko pod 100t"). To vám připadá jako olítamé? Př.: služební Fabie 1,2 TSI najeto 150t bez poruchy. A to v ní každou chvíli sedí někdo jiný.

1 1
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...