Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Auto-erotika po anglicku

  19:49aktualizováno  19:49
Už třicet let jsou věrnými pomocníky britských řidičů manuály nakladatelství Haynes. Praktické knížečky, které jednoduše a srozumitelně pomohou při výměně pneumatiky, napoví co zkontrolovat před dlouhou cestou apod. Další díl ze seriálu "biblí" světa čtyř kol se nese v lechtivějším duchu.

Odhaluje totiž kouzla sexu v autě. "Ženy a motory jsou neoddělitelně spojená témata, je zároveň všeobecně známo, že velmi často sexuální výchova začíná právě v autě," praví se v prezentaci knihy. Jako všechny manuály Haynesu je i tento doplněn bohatým obrázkovým doprovodným materiálem.

Stejně jako u ostatních titulů nakladatelství se dá předpokládat, že cílovou skupinou čtenářů budou především muži. "Americký spisovatel John Steinbeck kdysi prohlásil, že muži jeho generace znali lépe rozvodový řemen Fordu model T, nežli anatomii ženy," dočteme se v úvodní  kapitole. Manuál by měl případné rozpory v této 

Autorem knihy je lékař Ian Banks, radychtivý motorista za ni zaplatí necelých 13 liber (cca 19 euro = 650 Kč).  Kniha má lapidární název SEX. Britský Sun, známý polooblečenými ženami na svých stránkách, tento díl přejmenoval na Carmasutru (car = auto, kámasutra = indický poklad světové literatury, ve kterém najdete o sexu i to, co jste vědět nechtěli ). 152 stránek textu a 24 stran barevných obrázků, by mělo pomoci najít odpovědi i na ty nejvšetečnější otázky.
Knížku lze objednat on-line ZDE.

oblasti vyjasnit.

Knížka je plná praktických rad a doporučení, zároveň varuje před nepohodlnými a nebezpečnými akcemi, které mohou vést spíše k úhoně, nežli ke slasti. Z knihy vyplývá, že milenci, vyznávající auto-erotiku, příliš na výběr nemají. Pokud ovšem pro své hrátky nezvolí kupříkladu Land Rover Discovery - autory vyhodnocený, jako "king size" postel na 4 kolech. Nabídku vhodných pozic lze ovšem rozšířit, opustí-li pár (o více lidech se pravděpodobně uvažovat nedá) stísněný prostor kabiny. Slouží-li auto jako "podpora" též zvenku (kapota, blatník ...), je prostoru pro radovánky hned mnohem více.

Jedna kapitola krok po kroku probírá, s pomocí názorných obrázků, jak se bez úhony svléknout a zase obléknout. Najdeme v ní i několik rad, jak se po autě "pohybovat", abychom nepřišli k úrazu.

Bezpečnost především, to je motto další kapitoly. "Sex, stejně jako řízení, přináší uspokojení, ale obnáší také rizika," říkají její první řádky. Mimo jiné v ní najdeme přehled 25 pohlavních nemocí, které nutí sexuchtivého jedince k obezřetnosti. V přehledu nechybí ani přehled jejich nejmarkantnějších příznaků, aby řidič věděl, na čem je.

Třetí kapitola bude pravděpodobně zajímat také výrobce automobilů. Jednotlivé vozy zde jsou oznámkovány podle vhodnosti k sexuálním hrátkám. Renault Kangoo je ideálem pro vyznavače multifunkčních vozidel. Nejen, že v něm odvezete hromadu harampádí, ale dobře si v něm i "zadovádíte". To vše ještě ke všemu za dobrou cenu. Naopak kabriolet Triumph Spitfire autoři doporučují pouze milovníkům "kapotového sexu".

Jazyk knihy je ironický, vyznění je však vážné. Konečně, knihkupectví přetékají nejrůznějšími publikacemi na téma "udělej si sám", bylo tedy jen otázkou času než příjde též "kuchařka" jak na sex v autě.

Renault Kangoo je ideálem pro vyznavače multifunkčních vozidel. Nejen, že v něm odvezete hromadu harampádí, ale dobře si v něm i "zadovádíte".

Z knihy vyplývá, že milenci, vyznávající auto-erotiku, příliš na výběr nemají. Pokud ovšem pro své hrátky nezvolí kupříkladu Land Rover Discovery - autory vyhodnocený, jako "king size" postel na 4 kolech.

Už třicet let jsou věrnými pomocníky britských řidičů manuály nakladatelství Haynes.

Kabriolet Triumph Spitfire autoři doporučují pouze milovníkům "kapotového sexu".

Autoři:




Nejčtenější

Ferdinand Porsche se svým zkušebním, nejúspěšnějším vozem Volkswagen Brouk
Vychází kniha o Porscheho začátcích pod hákovým křížem

Pro Ferdinanda Porscheho bylo bodem zvratu setkání s Adolfem Hitlerem. Po špatných obchodech byl automobilový inženýr značně zadlužený, když v květnu roku 1933...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Polestar 1
OBRAZEM: Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, pohon a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Další z rubriky

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Volkswagen Golf sedmé generace prošel faceliftem.
VW upraví strategii, aby si Volkswagen, Škoda a Seat nekonkurovaly

Koncern VW chce, aby se její tři značky pro masový trh více odlišily, omezilo se tak překrývání a potlačilo napětí v rámci skupiny. Prohlásil to generální...  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.