Diskuze
Auto-neauto je v prodeji: elektrický Renault Twizzy je za 170 tisíc
Děkujeme za pochopení.
netrefilbranku
Pěkná - blbost
auto je to pěkné, cílovka je jasná - mladí, vesměs asi studenti, kterým to koupí jejich bohatý tatík. Ale co je na tom nejhorší je ta image ekologie, což je nesmysl, vezmeme-li v potaz výrobu baterií i samotného vozítka, ale ještě větší blbost je dotace. Budeme platit dotace na elektřinu a ještě dotace na vůz, který bude tuto elektřinu spotřebovávat. Ještě by to chtělo dotace pro ty, kteří díky tomu, že mu došla baterie přijede pozdě do práce / školy. Copak někdo dává dotace lidem, kteří jezdí do práce na kole nebo v MHD (i když MHD dotovaná logicky být musí)?
l.g
Hmm...
Auto to je. Ekologie to není. Ale proč to musí mít tak hnusný vzhled?
mlčanlivý boban
No, keď do toho napáli nervný podnikateľ s Q-7
tak z toho zostane parádna samolepka.....
Kazeasch
Re: No, keď do toho napáli nervný podnikateľ s Q-7
Jestli se to bude chovat při nárazu jako smart, tak zůstane samolepka jen z řidiče, "auto" se trochu vyklepe a prodá se dál :-D
koumacisko
Klicove je slovo DOTACE
jinak sito muze koupit max. nejakej ekofanda (ale musi v hlavne trochu vymetyno, protoze uvaha ze za zasuvky beru cistou energii .. je no divna :-)
Stíhací bombardér Karel 6
Re: Klicove je slovo DOTACE
jaký dotace? Máte jich snad málo? Hodláte snad ze svých daní někomu platit taková vozítka? Já tedy ne!
chicocheco
Ekologičnost je diskutabilní
Třeba v Paříži ekologické bude, páč bude brát energii ze zásuvky z jádra, to němečtí uživatelé, pokud jsou opravdu ekologičtí, by tenhle počin měli bojkotovat.
Stíhací bombardér Karel 6
Re: Ekologičnost je diskutabilní
Němečtí uživatelé chtějí do pěti let jezdit na elektřinu, současně zavírají jaderné elektrárny a elektřinu dovážet nechtějí.
bitkar
Re: me se to libi
ja taky, ale tak za 50 tis a zadnej pronajem baterii. Do prace to mam fakt kousek autem, fakt by se to hodilo.
f0rr35t
skůtry
No nevím, v Paříži a podobných městech jsou hodně oblíbené skůtry a tohle je pro majitele skůtru jistě velký krok směrem vzad - nezaparkuje tam, kde doteď parkoval, nebude moct tak dobře kličkovat v provozu, nebude to mít ten správný "odpich" z křižovatky a v neposlední řadě je to i dražší, než většina skůtrů. Jinými slovy: nevýhody auta spojené s nevýhodami motorky, snad jen ta střecha nad hlavou...
Jen tak mimochodem: není vyjímka, že v Paříži kličkuje mezi auty na skůtru 40 letý pán v obleku, tam se to nebere jako vozítko pro mladé a méně majetné jako u nás.
Kicker
Říkejte si co chcete
Ale alespoň má Renault snahu o inovaci, místo podpory na to nadáváte, to chcete pořád jezdit v těch krabicích, kterým se říká auta? Renault se občas pokusí o futuristický model, ale lidé o to prostě nestojí, oni jsou prostě napřed. :)
Nedos
Re: Říkejte si co chcete
Chceme jezdit v krabicích, v krabicích se dá jezdit na dovolenou, topit dle libosti, stěrače můžu mít puštěný klidne celou dobu jízdy a nemusím řešit jestli zapnutý radio mi nesníží dojezd o 30 km z chabých 100. Natankováno mám během 5 minut a nemusím sebou tahat žádný kabely.
Na elektromobily je ještě buď brzy, nebo to je výstřel do tmy. Daleko lepší jsou vozy s vodíkovým pohonem, než těžký kraksny s malým dojezdem na akumulátory. Ovšem bez jaderných elektráren, nevim nevim.
Darask
V Paříži možná použitelné,
v Praze při spadnutí do výtluku, nebo díry by už řidiče i s vozítkem nikdo nenašel....
u.boat
Re: V Paříži možná použitelné,
Ale alespoň by se ten výtluk vyplnil a neobtěžoval ostatní.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...