Diskuze
Auto-neauto je v prodeji: elektrický Renault Twizzy je za 170 tisíc
Děkujeme za pochopení.
netrefilbranku
Pěkná - blbost
auto je to pěkné, cílovka je jasná - mladí, vesměs asi studenti, kterým to koupí jejich bohatý tatík. Ale co je na tom nejhorší je ta image ekologie, což je nesmysl, vezmeme-li v potaz výrobu baterií i samotného vozítka, ale ještě větší blbost je dotace. Budeme platit dotace na elektřinu a ještě dotace na vůz, který bude tuto elektřinu spotřebovávat. Ještě by to chtělo dotace pro ty, kteří díky tomu, že mu došla baterie přijede pozdě do práce / školy. Copak někdo dává dotace lidem, kteří jezdí do práce na kole nebo v MHD (i když MHD dotovaná logicky být musí)?
l.g
Hmm...
Auto to je. Ekologie to není. Ale proč to musí mít tak hnusný vzhled?
mlčanlivý boban
No, keď do toho napáli nervný podnikateľ s Q-7
tak z toho zostane parádna samolepka.....
Kazeasch
Re: No, keď do toho napáli nervný podnikateľ s Q-7
Jestli se to bude chovat při nárazu jako smart, tak zůstane samolepka jen z řidiče, "auto" se trochu vyklepe a prodá se dál :-D
koumacisko
Klicove je slovo DOTACE
jinak sito muze koupit max. nejakej ekofanda (ale musi v hlavne trochu vymetyno, protoze uvaha ze za zasuvky beru cistou energii .. je no divna :-)
Stíhací bombardér Karel 6
Re: Klicove je slovo DOTACE
jaký dotace? Máte jich snad málo? Hodláte snad ze svých daní někomu platit taková vozítka? Já tedy ne!
chicocheco
Ekologičnost je diskutabilní
Třeba v Paříži ekologické bude, páč bude brát energii ze zásuvky z jádra, to němečtí uživatelé, pokud jsou opravdu ekologičtí, by tenhle počin měli bojkotovat.
Stíhací bombardér Karel 6
Re: Ekologičnost je diskutabilní
Němečtí uživatelé chtějí do pěti let jezdit na elektřinu, současně zavírají jaderné elektrárny a elektřinu dovážet nechtějí.
bitkar
Re: me se to libi
ja taky, ale tak za 50 tis a zadnej pronajem baterii. Do prace to mam fakt kousek autem, fakt by se to hodilo.
f0rr35t
skůtry
No nevím, v Paříži a podobných městech jsou hodně oblíbené skůtry a tohle je pro majitele skůtru jistě velký krok směrem vzad - nezaparkuje tam, kde doteď parkoval, nebude moct tak dobře kličkovat v provozu, nebude to mít ten správný "odpich" z křižovatky a v neposlední řadě je to i dražší, než většina skůtrů. Jinými slovy: nevýhody auta spojené s nevýhodami motorky, snad jen ta střecha nad hlavou...
Jen tak mimochodem: není vyjímka, že v Paříži kličkuje mezi auty na skůtru 40 letý pán v obleku, tam se to nebere jako vozítko pro mladé a méně majetné jako u nás.
Kicker
Říkejte si co chcete
Ale alespoň má Renault snahu o inovaci, místo podpory na to nadáváte, to chcete pořád jezdit v těch krabicích, kterým se říká auta? Renault se občas pokusí o futuristický model, ale lidé o to prostě nestojí, oni jsou prostě napřed. :)
Nedos
Re: Říkejte si co chcete
Chceme jezdit v krabicích, v krabicích se dá jezdit na dovolenou, topit dle libosti, stěrače můžu mít puštěný klidne celou dobu jízdy a nemusím řešit jestli zapnutý radio mi nesníží dojezd o 30 km z chabých 100. Natankováno mám během 5 minut a nemusím sebou tahat žádný kabely.
Na elektromobily je ještě buď brzy, nebo to je výstřel do tmy. Daleko lepší jsou vozy s vodíkovým pohonem, než těžký kraksny s malým dojezdem na akumulátory. Ovšem bez jaderných elektráren, nevim nevim.
Darask
V Paříži možná použitelné,
v Praze při spadnutí do výtluku, nebo díry by už řidiče i s vozítkem nikdo nenašel....
u.boat
Re: V Paříži možná použitelné,
Ale alespoň by se ten výtluk vyplnil a neobtěžoval ostatní.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...