Diskuze
Auto, nebo kolo? Šlapací elektromobil je obojí
Děkujeme za pochopení.
M49i17l83a17n 82C61h47a18l64u46p87a
Kolik to má hvězdiček z crash testů NCAP?
M88a18r68e73k 41J25a44n45e14č96k38a
Pobavilo, další prototyp už bude Flinstonecar
V61í49t 73H25r31a55d77i71l
Super, líbí se mi to... Asi tady nezapadnu mezi tyhle nevrlé komentáře, ale mě se to líbí...
J91a78n 43D75l68o24u74h45ý
Sved objevil objevene Jinak je to vec k nicemu
L95a24d30a 50B56r65y82c
ješte také tusim, ze to bude stejně drahé jako solidn bílé (elektronické), co "jede"
P30a40v95e38l 44R44y23m57e52š
Moc se mi to líbí. Jenom si nedovedu představit, že by to jezdilo rychlostí 25 km/h v běžném silničním provozu. Předjíždění veloautomobilu bude složitější než předjet normálního cyklistu.
P65e69t30r 68S47i74m37e46k
čtu tady jenom samý negativní názory. Jedná se v podstatě o elektrokolo na 4 kolech. V ČR a Evropě nejsou úplně všude přeplněné silnice a cyklostezky. Jsou lokality, kde není provoz tak velký a v kopcích elektropohon pomůže.
D27r79a13h14o18m36í45r 39S52t36r31o52u71h38a85l
Tříkolka by asi byla vhodnější. Elektromotor v zadním kole, baterky položený vepředu a nemuselo by se ani šlapat. Celý by to bylo hadrový, jen nosná konstrukce a plexi pevné. Velorex hadr... Oh, wait!
M20i85l92a44n 49P49o68k40o60r20a
Nevím, tříkolka asi bude méně stabilní. Už tak bych měl strach, že mě při předjíždění sfoukne ze silnice kdejaká menší dodávka.
J85a29n 21M63a31c85h82á33č
Možná je to jenom kvůli emisním normám,aby mohl vyrábět normální auto s osmiválcovým pětilitrem a vešel se do celkového limitu.....
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...