Diskuze
Hledá se auto pro rodinu do 200 tisíc. Pozor na velké oči a drahé díly
Děkujeme za pochopení.
P43e53t63r 88S66e96d25i50v55y
IDNES, to jsou zase odbornici. Je znamo, ze spolehlivost dieselu je u Grand Espace od roku 2006, tedy poslednich 11 let temer stoprocentni. Byl osazovan vyhradne nesmrtelnymi motory 2.0 dci. Skoda jich! Motor nevyzaduje zadnou udrzbu, krom vymen oleju. Rozvody jsou dozivotni.
T49o12m23á92š 97V27a96l13d56e59r
Údržbu ne, opravy ano. Spolupracovníci co jej měli, byli rádi, že jej prodali. Mám teorii, Renault by se měl kupovat ve verzích po faceliftu. tam už vychytali zásadní konstrukční problémy.
R68o75m79a26n 68H67r34o53n23z90a
Nejlepší takové auto je DACIA
P62e41t49r 68P91e15t28ř88í48k
Mám vícekrát vyzkoušeno, že nejde ani tak o jaké ojeté auto jde, ale o původ a kilometry, serioznost od koho kupujete...
M70a98r83t63i34n 23V20o23j84á14č14e70k
já si docela myslím ,že km nehrají až takovou roli ,původ a doložitelná historie servisování postačí...k těm km v tomto stáří kupujete auto tak na 5 let tzn 100.000km a podobné motorizace musí bez problému udělat 500.000 km takže s tím tak nějak počítám ,když kupuji....stačí se o auto starat a motory nad 1,8+ vydrží vše
D55a69v86i83d 63M36a94l31i42n52a
Ideální automobil pro ČR? Pohodlný a vnitřní výbavou jako Rolls-Royce, elegancí jako Ferrari, rychlostí srovnatelný s Bugati Veyron, s odolností tanku T-54, pokud možno vše v nerez balení z titanu, anticora a kevlaru, samozřejmě bezpečností Volva, ale s motorem objemově asi Trabanta a cenově tak na úrovni ojeté Babety, ale s doživotní zárukou a bezplatným servisem na věky věků. Zkrátka takové perpetum mobile by pro našince bylo ideální. :-)))))
Z11d59e92n17ě62k 53M10á92č97a18l63a
Mazda6 v kombíku a není co řešit. Provoz za pár korun, údržba + servis skoro nula.
A93n88t69o90n25í91n 54S57t20e68d19i85n90a
Drahé díly (zejména u dýzlu), brutální korze. Jsem rád, že je pryč....
T78o80m17á50š 90V93a27l30d27e96r
Nevím , nevím. Ale asi chci od redaktorů moc. Podprůměrný článek. Rozdělil bych jej na tři díly a každou skupinu podrobněji popsal. Z praxe je nejpraktičtější kombík střední třídy do 4,7m . Nižší střední jsou tak akorát a nejsou tolik pohodlné. Do nových kombíků se tolik nevejde, kvůli designu. Dále je na výběr MPV do 4,5m. Stačí. Dost místa pro lidi, zavazadla a velkého psa a všude zaparkujete. Na každém je rozhodnutí jakým palivem vůz chcete krmit. Dávám přednost benzínu a nyní se ohlížím po CNG MPV, nebo hybridu.
F34r70a27n59t65i23š90e15k 95P16l61á79š27e91k
Pokud Vám bude vyhovovat rozměry, rozhlídněte se po Touranu nebo Zafiře. Mám vyzkoušeny oba modely v provozu v Praze (Zafira B a Touran 2.0), osobně bych raději šel do Touranu. Každopádně do origo továrního modelu. U CNG bych do přestavby nešel...
F44r49a72n31t83i91š72e11k 30H82o71l91a51s
Taky loni řešil auto pro 3 děti. Do spousty aut 3 sedačky nakonec nějak dáte (třeba do naší staré Astry H Caravan rv2006), ale je to nepohodlné, a určitě ne tak bezpečné.
Já to dost řešil - zda koupit ojetý, nový, jaký, a nakonec jsem to vyřešil novým autem (Volkswagen Touran), ale k věci.
Největší problém je vůbec v tom, aby se 3 sedačky vedle sebe vešly. Ani v dnešních MPV to není úplná samozřejmost. Proto souhlasím s tím, že by sedačky měly být samostatné, posuvné, aby se např. prostřední sedačka posunula trochu dopředu a sedačky se tak mohou překrývat.
Moje tipy jsou:
Kombi: Peugeot 308sw, protože některé konfigurace mají ve 2. řadě samostatné, posuvné dětské sedačky. Francouze sice moc nemusím, ale mezi kombi je to asi nejlepší volba
MPV: S-max. Je to praktické auto, na trhu je jich hromada. Jen bych rovnou vyřadil všechny importy. Nechci tu rozpoutat diskusi o importech - já je prostě nechci - všimněte si, že ČR S-max je vždycky cca o 100.000 dražší než zahraniční.
F94i90l96i77p 13T89ř84e33b98a
Passat B5 variant. Do 200 tisíc se vejde několikrát i s pravidelnou výměnou problematické přední nápravy.
P63e24t12r 56Č54e53r98m43á14k
Stačí nešetřit a dát tam originál LMI a vydrží to v pohodě x let a 100tis.
V60á68c95l76a92v 30H48o97v81u69r87e18k
Škoda Octavia RS kombi 2007, 2.0 TFSI 147kW dovoz z Dánska, najeto 210000, serv. knížka, původní cena 189 tis., ukecali jsme to na 169 a novou sadu zimních gum. Za rok provozu najeto 28 tis. a jediné dva problémy byly klima a zarezlé šrouby na zadní nápravě. Jede jak prase, naložím do kufru celou rodinu i s kočárkem a průměrná spotřeba 8,2 litrů na 5000 km. Dá se s ní jet za 6,8 ale i za 12. Výhra v loterii. Servisy na každém rohu, krásné české auto a všem Forďákům které vždy předjíždím, protože ten smrad z výfuku se nedá, se směju. Nafta patří do náklaďáků, ne do osobáků. Pro mě TOP do 200 tisíc.
M91a69r54t81i33n 15T87e81s26a96ř
Tři sedačky dozadu dáte? Proto je článek píše o MPV a ne kombících.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!