Diskuze
Hledá se auto pro rodinu do 200 tisíc. Pozor na velké oči a drahé díly
Děkujeme za pochopení.
P60e49t60r 87S80e85d73i68v49y
IDNES, to jsou zase odbornici. Je znamo, ze spolehlivost dieselu je u Grand Espace od roku 2006, tedy poslednich 11 let temer stoprocentni. Byl osazovan vyhradne nesmrtelnymi motory 2.0 dci. Skoda jich! Motor nevyzaduje zadnou udrzbu, krom vymen oleju. Rozvody jsou dozivotni.
T81o94m95á14š 60V18a15l78d33e49r
Údržbu ne, opravy ano. Spolupracovníci co jej měli, byli rádi, že jej prodali. Mám teorii, Renault by se měl kupovat ve verzích po faceliftu. tam už vychytali zásadní konstrukční problémy.
P90e74t97r 53P75e67t41ř25í92k
Mám vícekrát vyzkoušeno, že nejde ani tak o jaké ojeté auto jde, ale o původ a kilometry, serioznost od koho kupujete...
M56a25r37t67i53n 26V57o24j68á93č54e42k
já si docela myslím ,že km nehrají až takovou roli ,původ a doložitelná historie servisování postačí...k těm km v tomto stáří kupujete auto tak na 5 let tzn 100.000km a podobné motorizace musí bez problému udělat 500.000 km takže s tím tak nějak počítám ,když kupuji....stačí se o auto starat a motory nad 1,8+ vydrží vše
D38a82v48i32d 56M84a21l60i36n69a
Ideální automobil pro ČR? Pohodlný a vnitřní výbavou jako Rolls-Royce, elegancí jako Ferrari, rychlostí srovnatelný s Bugati Veyron, s odolností tanku T-54, pokud možno vše v nerez balení z titanu, anticora a kevlaru, samozřejmě bezpečností Volva, ale s motorem objemově asi Trabanta a cenově tak na úrovni ojeté Babety, ale s doživotní zárukou a bezplatným servisem na věky věků. Zkrátka takové perpetum mobile by pro našince bylo ideální. :-)))))
Z17d95e51n38ě91k 76M89á84č76a33l74a
Mazda6 v kombíku a není co řešit. Provoz za pár korun, údržba + servis skoro nula.
A78n31t21o52n46í51n 58S65t69e62d90i59n31a
Drahé díly (zejména u dýzlu), brutální korze. Jsem rád, že je pryč....
T28o81m29á63š 65V85a82l73d12e94r
Nevím , nevím. Ale asi chci od redaktorů moc. Podprůměrný článek. Rozdělil bych jej na tři díly a každou skupinu podrobněji popsal. Z praxe je nejpraktičtější kombík střední třídy do 4,7m . Nižší střední jsou tak akorát a nejsou tolik pohodlné. Do nových kombíků se tolik nevejde, kvůli designu. Dále je na výběr MPV do 4,5m. Stačí. Dost místa pro lidi, zavazadla a velkého psa a všude zaparkujete. Na každém je rozhodnutí jakým palivem vůz chcete krmit. Dávám přednost benzínu a nyní se ohlížím po CNG MPV, nebo hybridu.
F19r60a71n39t11i77š51e53k 16P25l56á77š63e98k
Pokud Vám bude vyhovovat rozměry, rozhlídněte se po Touranu nebo Zafiře. Mám vyzkoušeny oba modely v provozu v Praze (Zafira B a Touran 2.0), osobně bych raději šel do Touranu. Každopádně do origo továrního modelu. U CNG bych do přestavby nešel...
F17r89a28n82t95i95š94e26k 46H30o20l20a56s
Taky loni řešil auto pro 3 děti. Do spousty aut 3 sedačky nakonec nějak dáte (třeba do naší staré Astry H Caravan rv2006), ale je to nepohodlné, a určitě ne tak bezpečné.
Já to dost řešil - zda koupit ojetý, nový, jaký, a nakonec jsem to vyřešil novým autem (Volkswagen Touran), ale k věci.
Největší problém je vůbec v tom, aby se 3 sedačky vedle sebe vešly. Ani v dnešních MPV to není úplná samozřejmost. Proto souhlasím s tím, že by sedačky měly být samostatné, posuvné, aby se např. prostřední sedačka posunula trochu dopředu a sedačky se tak mohou překrývat.
Moje tipy jsou:
Kombi: Peugeot 308sw, protože některé konfigurace mají ve 2. řadě samostatné, posuvné dětské sedačky. Francouze sice moc nemusím, ale mezi kombi je to asi nejlepší volba
MPV: S-max. Je to praktické auto, na trhu je jich hromada. Jen bych rovnou vyřadil všechny importy. Nechci tu rozpoutat diskusi o importech - já je prostě nechci - všimněte si, že ČR S-max je vždycky cca o 100.000 dražší než zahraniční.
F73i22l57i87p 27T19ř83e43b73a
Passat B5 variant. Do 200 tisíc se vejde několikrát i s pravidelnou výměnou problematické přední nápravy.
P50e28t30r 56Č75e67r10m77á15k
Stačí nešetřit a dát tam originál LMI a vydrží to v pohodě x let a 100tis.
V23á51c29l90a30v 25H34o24v74u55r10e36k
Škoda Octavia RS kombi 2007, 2.0 TFSI 147kW dovoz z Dánska, najeto 210000, serv. knížka, původní cena 189 tis., ukecali jsme to na 169 a novou sadu zimních gum. Za rok provozu najeto 28 tis. a jediné dva problémy byly klima a zarezlé šrouby na zadní nápravě. Jede jak prase, naložím do kufru celou rodinu i s kočárkem a průměrná spotřeba 8,2 litrů na 5000 km. Dá se s ní jet za 6,8 ale i za 12. Výhra v loterii. Servisy na každém rohu, krásné české auto a všem Forďákům které vždy předjíždím, protože ten smrad z výfuku se nedá, se směju. Nafta patří do náklaďáků, ne do osobáků. Pro mě TOP do 200 tisíc.
M96a26r25t15i34n 17T77e85s41a12ř
Tři sedačky dozadu dáte? Proto je článek píše o MPV a ne kombících.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...