Diskuze
Pro auto do ciziny se vydejte osobně, ale s odborníkem v patách
Děkujeme za pochopení.
J84i35ř85í 62H22r72a37d83e71c
Mimochodem, podobné služby přímo od soudního znalce, navíc za řádově nižší ceny lze získat např. na expertcar.cz
T72o90m70á91š 48L31u38d21v30í96k
Jasne a pred intervenci se tam dali kupovat auta zadarmo. Staci se podivat na internet a vetsina aut je v Nemecku drazsi. A ty temer nove Fordy a VW s dieslovym motorem se daji koupit za neuveritelne ceny i v CR. Opravdu velka zahada.
S52t15a65n76i89s38l48a72v 49N48ý82v69l88t
Není to jen o ušetření pár tisíc. Auta najezdila ty kilometry po značně lepších cestách. Na jihu německa i ve značně lepším klimatu. Samozřejmě, že dobytek žije všude, ale tam statisticky méně. Bavorové ty auta pucují jak svá těla.
My jsme do taxislužby nakoupili audiny v Augsburgu od jedné softwarové firmy a jak zespodu, tak zevnitř vypadala jako nová. Ty samé kusy v českých bazarech byly buď stočené, nebo předražené. A to nám v taxislužbě o kilometry na tachometru jde až skoro nakonec.
K76a28r81e70l 69S59t40r33ž12a30n61o94v40s19k50ý
Ojetiny nekupovat.
V91á14c22l29a83v 64H89o28s28c57h
deutsche Qualität zählt sich aus.
J33a73r10o86s45l87a13v 12K93a73d65l60e68c
Na automobilu mne nezajímá stav tachometru, ale stav vozu...
M73i49r84o14s81l59a28v 96K79u44c35e63r84a
A ten ohodnotite podle stavu pedalu, osoupani volantu a podobne, co?
J85í98ř63í 22N74o35v65o32t25n84ý
Autor clanku je uplne nimo. Vubec nevi o cem pise. Urady maji uredni hodiny i odpoledne. Chce akorat podivat na konkretni mesto a otviraci hodiny, zpravidla odpoledne maji utery a ctvrtek. Auta jsou o hodne lepsim stavu nez v Cesku. Staci, ze auto ma treba tri mesice starou TÜV neboli cesky STK, tak nejsou zadne podvody a ani podlaceni. Tento clanek je akorat lobby ceskych autobazaru, aby lidi odradili od nakupu v Nemecku.
J72i91ř38í 25H76r36a53d53e67c
Mrkněte na stránky a FB AZconsulting. Zrovna on z asistovaných dovozů žije.
J92i90ř49í 43J24u75r44á14š75e30k
Jeste by chtelo doplnit info o tom, ze pokud si v zemich EU pořídíte vozidlo s najetymi mene nez 6000km nebo ktere je mladsi tuším 6 mesicu, musite u nas po jeho dovozu uhradit DPH z jeho porizovaci ceny. To same plati i u dovozu novych vozidel.
J51i19ř34í 27H77r17a73d12e48c
Takové auto je nutno nakupovat u plátce, potom je za netto cenu, komplikace je v tom, že musíte v ČR složit kauci ve výši DPH (plátci je při přiznání vrácena) a v Německu dost často chtějí zálohu ve výši DPH, kterou vám vrátí poté, co jim zašlete kopii čekého TP, aby měli jistotu, že auto bylo skutečně vyvezeno, a oni nemuseli DPH platit za vás. Před pár lety si, hlavně při dovozu z Itálie, spousta překupníků zlevňovala vozy o DPH. Tzn., je nutné mít připraveno na takové auto cenu vč. německého DPH + dalších 21% z netto ceny na naše DPH.
Š93i34m33o50n 34M98a41r89t31y13n30e52k
Jako soukromník bude člověk v německých bazarech nakupovat za vysoké ceny. Ten kdo vozí auta pravidelně, tak má v německu své oblíbení autobazary, které mu dávají podstatně lepší ceny (cca 20 - 25% dolů) a většinou mu nechávají auta bez problémů (aby se takový člověk měl důvod vracet).
J90i81ř94í 91H42r46a65d48e46c
Opravil bych vás tak na 10 - 15% a navíc, nikde nejsou zvědaví na obchodníka, který jim vykoupí dobré kusy a příšery jim nechá na triku. Když si připočtete polskou a balkánskou konkurenci, tak to s těmi nákupy v bazarech tak slavné není.
J39a30n 89D12l72o74u47h74ý
Pokud si nejste schopni sami odtahnout auto na podvale, pak pokud se bavime o autech do 200 000kc, tak se to tahat nevyplati. Clovek ve finale usetri sotva 5 tisic a ztrati tim hromadu casu.
M59a18r12t34i14n 58T43e68s49a25ř
O ušetření nejde. Jde o to, že je tam desetkrát větší výběr, vždy lepší výbavy, většinou lepší servis. A pokud se vyhnete Turkům (v článku velmi obratně okecáno), menší pravděpodobnost zklamání na místě se stočeným kusem - předpokládejme, že servisní historii si na místě každý zjistí. A hlavně tam nestáčejí "skoro všichni", na rozdíl od ČR.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...