Diskuze

Pro auto do ciziny se vydejte osobně, ale s odborníkem v patách

Koupě dovezeného auta je riziková hlavně kvůli možnosti manipulace s kilometry ze strany překupníků. Poměrně dost lidí proto volí jiný postup: v zahraničí si auto sami vyberou a pak se pro ně – nejčastěji do Německa – vydají osobně.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mimochodem, podobné služby přímo od soudního znalce, navíc za řádově nižší ceny lze získat např. na expertcar.cz

0 0
možnosti

Jasne a pred intervenci se tam dali kupovat auta zadarmo. Staci se podivat na internet a vetsina aut je v Nemecku drazsi. A ty temer nove Fordy a VW s dieslovym motorem se daji koupit za neuveritelne ceny i v CR. Opravdu velka zahada.

1 0
možnosti

Není to jen o ušetření pár tisíc. Auta najezdila ty kilometry po značně lepších cestách. Na jihu německa i ve značně lepším klimatu. Samozřejmě, že dobytek žije všude, ale tam statisticky méně. Bavorové ty auta pucují jak svá těla.

My jsme do taxislužby nakoupili audiny v Augsburgu od jedné softwarové firmy a jak zespodu, tak zevnitř vypadala jako nová. Ty samé kusy v českých bazarech byly buď stočené, nebo předražené. A to nám v taxislužbě o kilometry na tachometru jde až skoro nakonec.

7 0
možnosti

deutsche Qualität zählt sich aus.

1 0
možnosti

Na automobilu mne nezajímá stav tachometru, ale stav vozu...:-P

4 1
možnosti

A ten ohodnotite podle stavu pedalu, osoupani volantu a podobne, co? ;-D;-D

2 0
možnosti

Autor clanku je uplne nimo. Vubec nevi o cem pise. Urady maji uredni hodiny i odpoledne. Chce akorat podivat na konkretni mesto a otviraci hodiny, zpravidla odpoledne maji utery a ctvrtek. Auta jsou o hodne lepsim stavu nez v Cesku. Staci, ze auto ma treba tri mesice starou TÜV neboli cesky STK, tak nejsou zadne podvody a ani podlaceni. Tento clanek je akorat lobby ceskych autobazaru, aby lidi odradili od nakupu v Nemecku.

9 1
možnosti

Mrkněte na stránky a FB AZconsulting. Zrovna on z asistovaných dovozů žije.

1 0
možnosti

Jeste by chtelo doplnit info o tom, ze pokud si v zemich EU pořídíte vozidlo s najetymi mene nez 6000km nebo ktere je mladsi tuším 6 mesicu, musite u nas po jeho dovozu uhradit DPH z jeho porizovaci ceny. To same plati i u dovozu novych vozidel.

0 0
možnosti

Takové auto je nutno nakupovat u plátce, potom je za netto cenu, komplikace je v tom, že musíte v ČR složit kauci ve výši DPH (plátci je při přiznání vrácena) a v Německu dost často chtějí zálohu ve výši DPH, kterou vám vrátí poté, co jim zašlete kopii čekého TP, aby měli jistotu, že auto bylo skutečně vyvezeno, a oni nemuseli DPH platit za vás. Před pár lety si, hlavně při dovozu z Itálie, spousta překupníků zlevňovala vozy o DPH. Tzn., je nutné mít připraveno na takové auto cenu vč. německého DPH + dalších 21% z netto ceny na naše DPH.

0 0
možnosti
Foto

Jako soukromník bude člověk v německých bazarech nakupovat za vysoké ceny. Ten kdo vozí auta pravidelně, tak má v německu své oblíbení autobazary, které mu dávají podstatně lepší ceny (cca 20 - 25% dolů) a většinou mu nechávají auta bez problémů (aby se takový člověk měl důvod vracet).

7 0
možnosti

Opravil bych vás tak na 10 - 15% a navíc, nikde nejsou zvědaví na obchodníka, který jim vykoupí dobré kusy a příšery jim nechá na triku. Když si připočtete polskou a balkánskou konkurenci, tak to s těmi nákupy v bazarech tak slavné není.

5 0
možnosti

J58a62n 20D79l94o81u26h37ý

2. 5. 2018 7:15

Pokud si nejste schopni sami odtahnout auto na podvale, pak pokud se bavime o autech do 200 000kc, tak se to tahat nevyplati. Clovek ve finale usetri sotva 5 tisic a ztrati tim hromadu casu.

11 0
možnosti

O ušetření nejde. Jde o to, že je tam desetkrát větší výběr, vždy lepší výbavy, většinou lepší servis. A pokud se vyhnete Turkům (v článku velmi obratně okecáno), menší pravděpodobnost zklamání na místě se stočeným kusem - předpokládejme, že servisní historii si na místě každý zjistí. A hlavně tam nestáčejí "skoro všichni", na rozdíl od ČR.

3 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně

Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...