Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Pro auto do ciziny se vydejte osobně, ale s odborníkem v patách

Koupě dovezeného auta je riziková hlavně kvůli možnosti manipulace s kilometry ze strany překupníků. Poměrně dost lidí proto volí jiný postup: v zahraničí si auto sami vyberou a pak se pro ně – nejčastěji do Německa – vydají osobně.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mimochodem, podobné služby přímo od soudního znalce, navíc za řádově nižší ceny lze získat např. na expertcar.cz

0 0
možnosti

Jasne a pred intervenci se tam dali kupovat auta zadarmo. Staci se podivat na internet a vetsina aut je v Nemecku drazsi. A ty temer nove Fordy a VW s dieslovym motorem se daji koupit za neuveritelne ceny i v CR. Opravdu velka zahada.

1 0
možnosti

Není to jen o ušetření pár tisíc. Auta najezdila ty kilometry po značně lepších cestách. Na jihu německa i ve značně lepším klimatu. Samozřejmě, že dobytek žije všude, ale tam statisticky méně. Bavorové ty auta pucují jak svá těla.

My jsme do taxislužby nakoupili audiny v Augsburgu od jedné softwarové firmy a jak zespodu, tak zevnitř vypadala jako nová. Ty samé kusy v českých bazarech byly buď stočené, nebo předražené. A to nám v taxislužbě o kilometry na tachometru jde až skoro nakonec.

7 0
možnosti

deutsche Qualität zählt sich aus.

1 0
možnosti

Na automobilu mne nezajímá stav tachometru, ale stav vozu...:-P

4 1
možnosti

A ten ohodnotite podle stavu pedalu, osoupani volantu a podobne, co? ;-D;-D

2 0
možnosti

Autor clanku je uplne nimo. Vubec nevi o cem pise. Urady maji uredni hodiny i odpoledne. Chce akorat podivat na konkretni mesto a otviraci hodiny, zpravidla odpoledne maji utery a ctvrtek. Auta jsou o hodne lepsim stavu nez v Cesku. Staci, ze auto ma treba tri mesice starou TÜV neboli cesky STK, tak nejsou zadne podvody a ani podlaceni. Tento clanek je akorat lobby ceskych autobazaru, aby lidi odradili od nakupu v Nemecku.

9 1
možnosti

Mrkněte na stránky a FB AZconsulting. Zrovna on z asistovaných dovozů žije.

1 0
možnosti

Jeste by chtelo doplnit info o tom, ze pokud si v zemich EU pořídíte vozidlo s najetymi mene nez 6000km nebo ktere je mladsi tuším 6 mesicu, musite u nas po jeho dovozu uhradit DPH z jeho porizovaci ceny. To same plati i u dovozu novych vozidel.

0 0
možnosti

Takové auto je nutno nakupovat u plátce, potom je za netto cenu, komplikace je v tom, že musíte v ČR složit kauci ve výši DPH (plátci je při přiznání vrácena) a v Německu dost často chtějí zálohu ve výši DPH, kterou vám vrátí poté, co jim zašlete kopii čekého TP, aby měli jistotu, že auto bylo skutečně vyvezeno, a oni nemuseli DPH platit za vás. Před pár lety si, hlavně při dovozu z Itálie, spousta překupníků zlevňovala vozy o DPH. Tzn., je nutné mít připraveno na takové auto cenu vč. německého DPH + dalších 21% z netto ceny na naše DPH.

0 0
možnosti
Foto

Jako soukromník bude člověk v německých bazarech nakupovat za vysoké ceny. Ten kdo vozí auta pravidelně, tak má v německu své oblíbení autobazary, které mu dávají podstatně lepší ceny (cca 20 - 25% dolů) a většinou mu nechávají auta bez problémů (aby se takový člověk měl důvod vracet).

7 0
možnosti

Opravil bych vás tak na 10 - 15% a navíc, nikde nejsou zvědaví na obchodníka, který jim vykoupí dobré kusy a příšery jim nechá na triku. Když si připočtete polskou a balkánskou konkurenci, tak to s těmi nákupy v bazarech tak slavné není.

5 0
možnosti

J58a62n 20D79l94o81u26h37ý

2. 5. 2018 7:15

Pokud si nejste schopni sami odtahnout auto na podvale, pak pokud se bavime o autech do 200 000kc, tak se to tahat nevyplati. Clovek ve finale usetri sotva 5 tisic a ztrati tim hromadu casu.

11 0
možnosti

O ušetření nejde. Jde o to, že je tam desetkrát větší výběr, vždy lepší výbavy, většinou lepší servis. A pokud se vyhnete Turkům (v článku velmi obratně okecáno), menší pravděpodobnost zklamání na místě se stočeným kusem - předpokládejme, že servisní historii si na místě každý zjistí. A hlavně tam nestáčejí "skoro všichni", na rozdíl od ČR.

3 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Milánský ohňostroj kreativity. Podívejte se na auta trochu jinak

25. dubna 2024

Letošního Milánského týdne designu se opět zúčastnily i automobilky. Tento tradiční svátek...

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje

24. dubna 2024

Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...

Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy

24. dubna 2024

Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...