Diskuze
Evropským autem roku se stalo SUV, vítězem je Peugeot 3008
Děkujeme za pochopení.
M23i67r77o40s66l13a54v 79S61t58e49i23n63e78r
Takže vítězem je i Mitsubishi? Kdo to auto opravdu vyrábí?
A10l65e72š 16B58e63n61e10š
Když od Peugeotu získala 307 titul Auto roku, taky se zprvu nezdálo, že to bude takovej průšvih se spolehlivostí. Tak že je z praxe vidět, že aby auto získalo titul, nebusí bejt zas tak moc povedený.
Bude se situace opakovat?
J20i60ř78í 28S45c17h25w78a82c28h
hodnotí se auta, který se prodávají sotva pár měsíců, takže montovat do toho spolehlivost je poněkud "zavádějící"
V10í42t61ě49z92s33l43a81v 45K37o44t
Mám Peugeot 308 SW, na tachometru již přes 200 tkm a nikdy to auto nechtělo nic jiného než spotřební díly a náplně, jsem s ním velmi spokojen.
V širší rodině máme Peugeotů spoustu a nikdy nebyly žádné zásadní problémy, proto jsem i já šel do Peugeota, odrazován "Škodovkáři" (nic proti, mám i Fabii první generace a spokojenost).
Stačí se taky podívat, kolik jich v ČR jezdí, lidi si je určitě nekupují proto, že jsou to špatná auta.
T71o98m10á98š 81K15r40a75i58n22a
Taky jste si všimli, jak tuto anketu ovládají auta, která se pak v reálu projeví spíše jako podprůměrná? V porotě je 6 Britů, 6 Francouzů, 6 Italů, 6 Němců a 6 Španělů. Britové, Španělé a malé státy jsou spíš do počtu k lobingu a Francouzi s Italy a Němci si pěkně rozdělují mezi sebou - když pominu "úlitby bohům" - Prius, Ampera, Leaf, tak v novém miléniu Němci mají 6 aut roku, Francouzi 6 aut roku a Italové 3 (zdálo by se to možná málo, ale za těch 17 let udělal Fiat/Alfa asi tak 7 nových modelů, z nichž 7 bylo "na bedně") Všechno je politikaření, o skutečnou hodnotu těch aut už dávno nejde...
P.S. Nově ohlášený koncern PSA-Opel bude se svými 7 tituly v průběhu15 let nedostižný. Teď ještě, jestli to tak ocení nejen novináři, ale i ti zákazníci a pomohou mu vybřednout z červených čísel...
P67e79t86r 83M18a71r45š78á65l93e44k
Lobbing je tam určitě, na druhou strany Němci a Italové jsou dlouhodobě v automobilovém vývoji a inovacích na špici.
M74i49r17o29s45l17a42v 72S52t52e70i86n63e93r
Kolik lidí zemře na jemný prach z tohoto Peugeota? Podle "vědců" z MIT v Evropě umře 1200 lidí ročně v důsledku vdechování prachu výhradně z výfuků VW.
Peugeotovi gratuluji ke koupi Opla. Opel měl před lety sice také problémy se spolehlivostí, je to ale přecejenom německé auto, jako i Ford z Leverkusenu u Kolína nad Rýnem. Kvalita i Opla se za poslední dekádu velmi zřetelně zlepšila, i když třeba na Škodu ještě nemají.
M91i40r78o64s72l64a12v 15S22t51e73i89n13e19r
Škoda, že je tak podobný těm korejským autům, ale kvalita zpracování mu jistě pomůže k úspěchu.
L85a94d70i63s12l95a32v 80K97a13l21o82u79s
Kdysi dávno jsem měl Peugeot. Tuto chybu již nikdy opakovat nebudu. Ostatně většina francouzských aut působí dojmem nahoře HUJ vespod FUJ. Teď jsem kolegovi měnil alternátor na Renaultu, skoro to působí, že konstruktéři to dělají schválně, nebo u toho nepoužívají mozek. Článek zajímavý, auto působivé, marketingová chvála vynesená do oblak, ale jako auto bych si to nikdy nekoupil.
M48i96r91o38s46l11a38v 37S83t61e53i96n52e65r
Ten Peugeot se prodává také jako Mitsubishi. Stejný šrot.
D74a62n40i38e85l 94K86r28o58n16e93r
To je nejaky prehled nepeknych aut, ne? V kazde kategorii...
O24n94d17r97a 66M69a53r29a34d73a
Na designu je jasně vidět, že se všichni snaží lézt do zadku Číňanům. Takový tvarový myšmaš to se jen tak nevidí (krom hraček z vietnamské tržnice).
U mě teda letos vyhrála Giulia a to nejsem žádný alfista.
J80i61ř66í 17M34a76t11ě43j
Za tu Alfu plusko, ale jinak si opravdu nemyslím, že někdo někomu někam leze. Auto by prostě mělo být o "dizajnu" a ten je o emocích. Emoce, to je třeba to, co mi naprosto chybí u VW a škodovky. Ta auta jsou naprosto bez emocí, nudná, až unylá. Neříkám, že špatná, nebo škaredá. Ještě jsem neviděl nikoho, kdo by se na ulici ohlédl za Škodovkou. A vůbec to není o cenovce.
Čínský Dongfeng v Česku odpálí cenovou bombu. Elektrický Box bude za půl milionu
Součástí uvedení modelů luxusní značky Voyah státního čínského koncernu Dongfeng bylo i představení...
První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili
S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Povinná antihackerská ochrana znamená stop pro oblíbené fiaty i hravá porsche
Premium Od července 2024 bude platit nový předpis, který říká, že na území EU musí být všechna nově...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie v bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Švédská aplikace motivuje žalobníčky odměnou k nahlašování špatného parkování
Někdo špatně zaparkoval! Rychle to vyfoťte, zdokumentujte prostřednictvím aplikace a získejte...
Čínský Dongfeng zaútočí na Evropu přes Itálii, chce tam postavit automobilku
Společnost Dongfeng Motor jedná s Římem o tom, že by vyráběla vozy v Itálii. Čínská automobilka...
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...