Když už je u vysavače u benzinky náhodou volno a ještě větší shodou náhod funguje, nemáte zrovna čas nebo rozměněné drobné. Luxy také občas moc nesají a obíhání auta se vždy překážející hadicí není zrovna zábavné.
Otravě u benzinky je teď konec, aspoň tedy pro toho, kdo se rozhodne pro novou Hondu Odyssey. Obrovité MPV určené pro Ameriku má totiž ve výbavě Touring Elite vysavač. Dostalo ho při faceliftu v rámci nového modelového roku.
HondaVAC, jak se palubní vysavač jmenuje, funguje při zapnutém i vypnutém motoru, v tomto případě však jen osm minut. Odyssey je velká, ale mělo by to bohatě stačit. Vysavač je schovaný v dutině za levým zadním kolem. Nechybí ani příslušenství v podobě různých nástavců. Hadice dosáhne až na přední koberečky, má výměnné filtry, nepořádek se shromažďuje ve výměnných sáčcích.
Lux na palubě zastíní další novinky pro odyssey v podobě bezpečnostních a asistenčních systémů jako je hlídač před nechtěným vyjetím z jízdního pruhu nebo systém Hondalink, který komunikuje s chytrým telefonem.
Aby velká honda obstála v nových crash testech amerického bezpečnostního institutu IIHS, při kterých auto bourá do překážky s malým přesazením, upravili konstruktéři pevnost karoserie (kapota a přední blatníky jsou hliníkové).
Honda Odyssey je typický americký rodinný koráb, vždyť má přes pět metrů a odveze až osm cestujících. Patří mezi nejúspěšnější modely své kategorie na severoamerickém trhu.
Pod kapotu montují výhradně benzinový tříapůllitrový šestiválec s výkonem 248 koní spřažený s automatem.
Do Evropy se odyssey oficiálně nedováží, soukromníci ji v Česku nabízejí novou za přibližně milion korun.