Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Auto z Nošovic - moderní Hjon dé Genus

První hyundaie začnou z Nošovické továrny vyjíždět za dva roky. Jaké bude první korejské auto vyrobené v České republice? Jak se bude jmenovat? A jak vůbec číst jméno korejské automobilky? Na autosalonu v Ženevě se představil koncept genus, který by podle některých hlasů mohl být prvním českým hyundaiem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pepin

3. 4. 2006 18:45
xxx
Tak jsem vcer daval v televizi pozor a amici vyslovuji "handej"
0 0
možnosti

Corwin_x

3. 4. 2006 9:40
...
Uz vidim ty poznamky na Hnoj Degenus ap.
0 0
možnosti

Klausobijec

31. 3. 2006 20:46
Citróny
mají ovšem také své kouzlo, manželce jsem svého času koupil Dó ševó, což je 2CV, Němci mu říkali kačena, protože se kolébal na vysokánských hnátech. Jezdilo se s ním super po polích, měl srolovatelnou gumovou střechu a hodně vzduchu v autě. Koupil jsem jej s vylágrovaným motorem, vlastnoručně opravil a se spotřebou 5 l na 100km jezdil tenkrát (1975) bezkonkurenčně levně. S větrem v zádech udělaly ty 485 ccm i 100 km za hodinu! Od té doby vypadají dálnice ale ůplně jinak.....
0 0
možnosti

Klausobijec

31. 3. 2006 20:31
Moje zkušenosti
Měl jsem po řadě: Praga šestiválec, r.v. 1932 s vyklápěcím oknem vpředu, tak zvaný zelená Anton, poté Škoda Populár 998ccm, r.v. 1938, byl už mnohem lepší, pak Fiat 500 Familiare, ten mi zrezavěl doslova před očima, potom Škoda Populár, německá verse Oktávky s 1100 ccm motorem r.v. 1963, problémy s převodovkou a přední osou. Následoval Fiat 850, tomu zase prasklo těsnění pod hlavou a olej tekl do chladiče...Potom Fiat 124S, italský vzor Lady, po pěti letech mu prorezavěl blatník zvíci zátky od piva, Italové zapomněli zespodu nalakovat. Následoval Ford Taunus 1600 kupé, nejhezčí auto, které jsem kdy měl, ale příležitostně jsem koupil Mercedesa 220\8, takže jsem moc nerad toho Forda prodával. Od té doby jenom Mercedesy, W123, W124, dnes W210, všechno E-240\250\270 diesly. Na těch jsem ušetřil nejvíc, auto drahé, ale nepotřebovalo skoro žádné opravy.
0 0
možnosti

pepin

31. 3. 2006 20:13
xxx
Podle jakych kriterii se hodnoti, jestli je auto cesky nebo ne???
0 0
možnosti

Klausobijec

31. 3. 2006 20:13
Japsové
mají sice dobré posudky od ADAC, ale kdo se s tím autem někdy otřel o patník, ten ví, že se naplatil jako mourovatý, za každou lištičku a plíšek se požadují ceny, jako by byly ze zlata. Toyota, Nissan,vyhrávají všemožné testy, rozhodující je ale reálná prodejní cena po zhruba 100.000 km a pěti letech, kdy začnou být některé agregáty opotřebené. Vyhlídka na nutné opravy stlačuje jejich ceny do sklepa. Kdo se nechce naparovat, ale jezdit, ten udělal se Škodovkou dobrou zkušenost! (Samozřejmě od Oktávky a Fábie, s Favoritem ještě byly potíže, Felča byla už milé autíčko!)
0 0
možnosti

pepin

31. 3. 2006 20:19
Re: Japsové
Slovni uloha:
Ja mam 4 roky starou hondu a moje manzelka 5 let starou fabiu. Ja mam najetych 300.000 km a zena 70.000. Oba jsme pred nedavnem menili prave predni lozisko. manzelka za cca 2000Kc a ja za cca 3000Kc.
Ktere auto je kvalitnejsi???
0 0
možnosti

Klausobijec

31. 3. 2006 20:06
Jihoevropská auta
Pokud bychom chtěli srovnávat českou produkci s jižní Evropou, moc konkurence tam nenajdeme. Španělský Seat, sestra škodovky, je vytrvale v krizi. Renault trpí už mnoho let na korozi a odfláknutou montáž. Peugeot je na tom o poznání lépe, ale také nic moc. Italové a jejich Fiat, k tomu patří i Lancia a celá řada dalších značek, které se u Fiata vyrábí, tvoří spíše klasický průměr mezi levnějšími výrobky. Musí sice často do dílny, náhradní díly jsou ale za rozumnou cenu. U Francouzů jsou ty ceny nerozumné. Rumunská auta Škodu také neohrozí, i když jejich ceny jsou v tvrdé konkurenci. Turecké Renaulty poznáte podle nápisů pod kapotou, nemtudom! Asi bych k nim také nepojal moc důvěry.
0 0
možnosti

sandy

31. 3. 2006 19:58
škudka
Pořád nechápu proč se tak drží ceny ojetých octavii hlavně nafty, čím to asi bude???
0 0
možnosti

Klausobijec

31. 3. 2006 19:45
Hyundai-Kia
Za prvé- Škodovka je skutečně české auto, vyrobené českými inženýry. Volkswagen je jenom brzdí, aby mu nelezli moc do zelí a neohrožovali Pasáty a jiné zdroje příjmů. Pokud jde o Genius čili Śení, jak se to na západě vyslovuje, je to elegance lokomotivy, mrňavá okénka na hrozně těžce působících velkoplochých plecháčích. Tento výraz byl běžný ve spojení s Oplem už v sedmdesátých letech (Kadett). A ještě k nečeským autům: i VW Polo jezdil léta s českými převodovkami ze Strakonic. Na mém pyžamu, které jsem dostal darem k narozeninám od mé jihočeské přítelkyně, stojí Schiesser, Made in Germany. Byl jsem ujištěn, že bylo dárkyní vlastnoručně vyrobeno v Jižních Čechách (nechci, aby z toho měla průser). Tak prosím, trochu více sebevědomí!!!
0 0
možnosti

mirek

31. 3. 2006 21:28
Re: Hyundai-Kia
To je naprostá lež většinu vývoje a design dělají němci a na českém vývoji inženýří jen překreslují.Na českém vývoji se dělal motor 1,2 HTP a jak to dopadlo.Na tom autě není jediný český nápad všechno nekompromisně diktují němci.Proto ty auta taky tak hrozně vypadají.Snad s vyjímkou nové ochcávie ta je celkem k světu,ale nezapře se u ní německy tvrdý toporný design.
0 0
možnosti

Spionator

31. 3. 2006 19:28
ČESKÉ AUTO ?
Proč se furt všude píše o českých autech? NEEXISTUJE ŽÁDNÉ ČESKÉ AUTO. ČESKÉ AUTO JE MÝTUS. Třeba toková Škoda (Simply never)- co je na tom autě kur*a českého ? Práce? To jako to montování? Můžeme si být jisti, že v žádné tzv." české automobilce" nenajdeme pracviště vývoj, VŠECHNO JSOU TO JENOM MONTOVNY! Montovat umí každý debil, na to stačí zvláštní škola + do každé montovny pár debilů ze základní školou (mistři).
0 0
možnosti

Atomas

31. 3. 2006 19:30
Re: ČESKÉ AUTO ?
A česana není vývoj?
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se

12. dubna 2024

Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...

Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech

19. dubna 2024

Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....

Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak

19. dubna 2024

Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...

Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert

19. dubna 2024

Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...

Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami

19. dubna 2024

Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!