Diskuze
Auto z Nošovic - moderní Hjon dé Genus
Děkujeme za pochopení.
pepin
xxx
Tak jsem vcer daval v televizi pozor a amici vyslovuji "handej"Klausobijec
Citróny
mají ovšem také své kouzlo, manželce jsem svého času koupil Dó ševó, což je 2CV, Němci mu říkali kačena, protože se kolébal na vysokánských hnátech. Jezdilo se s ním super po polích, měl srolovatelnou gumovou střechu a hodně vzduchu v autě. Koupil jsem jej s vylágrovaným motorem, vlastnoručně opravil a se spotřebou 5 l na 100km jezdil tenkrát (1975) bezkonkurenčně levně. S větrem v zádech udělaly ty 485 ccm i 100 km za hodinu! Od té doby vypadají dálnice ale ůplně jinak.....Klausobijec
Moje zkušenosti
Měl jsem po řadě: Praga šestiválec, r.v. 1932 s vyklápěcím oknem vpředu, tak zvaný zelená Anton, poté Škoda Populár 998ccm, r.v. 1938, byl už mnohem lepší, pak Fiat 500 Familiare, ten mi zrezavěl doslova před očima, potom Škoda Populár, německá verse Oktávky s 1100 ccm motorem r.v. 1963, problémy s převodovkou a přední osou. Následoval Fiat 850, tomu zase prasklo těsnění pod hlavou a olej tekl do chladiče...Potom Fiat 124S, italský vzor Lady, po pěti letech mu prorezavěl blatník zvíci zátky od piva, Italové zapomněli zespodu nalakovat. Následoval Ford Taunus 1600 kupé, nejhezčí auto, které jsem kdy měl, ale příležitostně jsem koupil Mercedesa 220\8, takže jsem moc nerad toho Forda prodával. Od té doby jenom Mercedesy, W123, W124, dnes W210, všechno E-240\250\270 diesly. Na těch jsem ušetřil nejvíc, auto drahé, ale nepotřebovalo skoro žádné opravy.pepin
xxx
Podle jakych kriterii se hodnoti, jestli je auto cesky nebo ne???Klausobijec
Japsové
mají sice dobré posudky od ADAC, ale kdo se s tím autem někdy otřel o patník, ten ví, že se naplatil jako mourovatý, za každou lištičku a plíšek se požadují ceny, jako by byly ze zlata. Toyota, Nissan,vyhrávají všemožné testy, rozhodující je ale reálná prodejní cena po zhruba 100.000 km a pěti letech, kdy začnou být některé agregáty opotřebené. Vyhlídka na nutné opravy stlačuje jejich ceny do sklepa. Kdo se nechce naparovat, ale jezdit, ten udělal se Škodovkou dobrou zkušenost! (Samozřejmě od Oktávky a Fábie, s Favoritem ještě byly potíže, Felča byla už milé autíčko!)pepin
Re: Japsové
Klausobijec
Jihoevropská auta
Pokud bychom chtěli srovnávat českou produkci s jižní Evropou, moc konkurence tam nenajdeme. Španělský Seat, sestra škodovky, je vytrvale v krizi. Renault trpí už mnoho let na korozi a odfláknutou montáž. Peugeot je na tom o poznání lépe, ale také nic moc. Italové a jejich Fiat, k tomu patří i Lancia a celá řada dalších značek, které se u Fiata vyrábí, tvoří spíše klasický průměr mezi levnějšími výrobky. Musí sice často do dílny, náhradní díly jsou ale za rozumnou cenu. U Francouzů jsou ty ceny nerozumné. Rumunská auta Škodu také neohrozí, i když jejich ceny jsou v tvrdé konkurenci. Turecké Renaulty poznáte podle nápisů pod kapotou, nemtudom! Asi bych k nim také nepojal moc důvěry.sandy
škudka
Pořád nechápu proč se tak drží ceny ojetých octavii hlavně nafty, čím to asi bude???Klausobijec
Hyundai-Kia
Za prvé- Škodovka je skutečně české auto, vyrobené českými inženýry. Volkswagen je jenom brzdí, aby mu nelezli moc do zelí a neohrožovali Pasáty a jiné zdroje příjmů. Pokud jde o Genius čili Śení, jak se to na západě vyslovuje, je to elegance lokomotivy, mrňavá okénka na hrozně těžce působících velkoplochých plecháčích. Tento výraz byl běžný ve spojení s Oplem už v sedmdesátých letech (Kadett). A ještě k nečeským autům: i VW Polo jezdil léta s českými převodovkami ze Strakonic. Na mém pyžamu, které jsem dostal darem k narozeninám od mé jihočeské přítelkyně, stojí Schiesser, Made in Germany. Byl jsem ujištěn, že bylo dárkyní vlastnoručně vyrobeno v Jižních Čechách (nechci, aby z toho měla průser). Tak prosím, trochu více sebevědomí!!!mirek
Re: Hyundai-Kia
To je naprostá lež většinu vývoje a design dělají němci a na českém vývoji inženýří jen překreslují.Na českém vývoji se dělal motor 1,2 HTP a jak to dopadlo.Na tom autě není jediný český nápad všechno nekompromisně diktují němci.Proto ty auta taky tak hrozně vypadají.Snad s vyjímkou nové ochcávie ta je celkem k světu,ale nezapře se u ní německy tvrdý toporný design.Spionator
ČESKÉ AUTO ?
Proč se furt všude píše o českých autech? NEEXISTUJE ŽÁDNÉ ČESKÉ AUTO. ČESKÉ AUTO JE MÝTUS. Třeba toková Škoda (Simply never)- co je na tom autě kur*a českého ? Práce? To jako to montování? Můžeme si být jisti, že v žádné tzv." české automobilce" nenajdeme pracviště vývoj, VŠECHNO JSOU TO JENOM MONTOVNY! Montovat umí každý debil, na to stačí zvláštní škola + do každé montovny pár debilů ze základní školou (mistři).Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Pronájem, Rodinné domy, Třinec
Třinec - Lyžbice, okres Frýdek-Místek
18 000 Kč/měsíc