Diskuze

Horko ničí autobaterie, nechte ji proměřit

Mrtvá autobaterie, to je závada, na kterou se připravujeme spíše s klesajícími teplotami. Zničený akumulátor ovšem překvapil mnoho motoristů i v letošních tropech. Vybrat novou baterii pro starší auto je jednoduché, u těch nových vybavených systémem start-stop to už může být věda.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J17a36n 20D86l70o30u61h20ý

29. 8. 2018 10:27

Ja mam 1 baterku vzdy ve forote. Do vsech mych aut stoji baterka cca 800 az 1000kc. Cili nejakou udrzbu nejak neresim. Baterky dobijim procesorovou nabijeckou 1x rocne. Kdyz se nahodou stane, ze baterka klekne, tak proste vezmu tu baterku, co mam ve forote a jede se dal. Treba u Opelu je ale nevyhoda, ze uzivatel nepozna, ze se baterka vybiji. Startuje to furt normalne a pak jednoho dne, to proste zmeri malej proud, otocite klickem, a nic starter se natvrdo rovnou odpoji ;-D, Pritom baterka by jeste motorem otocila...

0 0
možnosti

V článku chybí celkem podstatná zmínka proč mnohdy nová aftermarketová baterie nevydrží to co ta původní z fabriky - mnoho moderních aut má battery management a nová baterka se musí do auta nakódovat. Stále to celkem mnoho lidí (ba co hůř i mechaniků) neví, a když se k tomu připočte nekvalitní baterie sama o sobě (a značka v tom paradoxně nehraje až takovou roli, viz. propad varty) tak je pak o problém postaráno.

1 0
možnosti

J69a66n 87D11l69o59u25h31ý

29. 8. 2018 10:31

Tak treba Ford v roce 2008 prodaval baterie Motorcraft brandovane aka "Ford" a ty mely nejaky "super-reseni" na bazi stribra. Takova baterka opravdu vydrzela v aute v pohode presne 10 let, bez jakekoliv udrzby. Dnes Ford baterka je vlastne Varta. Cena je stejna jako pred 10 lety za motorcraft ale jiz se jedna pouze o obycejnou baterku R^

0 0
možnosti

Na vojně jsme měli v úloženkách baterky staré 20 let. Já mám v autě baterku 10 let a to je dvoulitrovej nafťák. Stačí málo. Držet baterku pořád nabitou.

4 0
možnosti

Žena má v desetiletém autě původní baterii, některé automobilky používají slušné dodavatele, to jezdí 5000 km ročně a baterie se dobijí jen v autě, nikdy se nepřipojila na externí dobíječku,

parkuje v podzemkách , kde baterie nemrzne

2 0
možnosti

P66e38t46r 88H26r74a15b46ě

29. 8. 2018 11:49

Tak to se připravte, že vám v brzké době jednoho dne zavolá, at ji přijedete odtáhnout.-))

0 0
možnosti

Mam baterii Dynalite 60 Ah ve Škodě Favorit na LPG již od roku 2007. A pořád drží. Tak jsem zvědavý jestli přežije i tuhle zimu. Auto jezdí každý den. Ale jen couračky. Jen cca do 15tis. za rok.

2 0
možnosti

P15e28t35r 44M20i70c91h18a26l

28. 8. 2018 10:25

Tak až klekne, doporučuji vyměnit rovnou celé auto. :-)

2 0
možnosti

Můžu potvrdit, po 4,5 letech mi pred tydnem ze dne na den odesla totalne baterie. A to s autem jezdim skoro denne.

0 0
možnosti
Foto

Ja si tenkrát schválně nekoupil úplně bezudrzbovou baterku. Staci dolit destilku a drzi dal...

2 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Zajímavé. Já mám v dieselu baterku 66 Ah od výroby, má přes šest let a pořád drží. Dobíjel jsem ji dvakrát za celou dobu. Podle autora by už asi měla být po smrti.

2 0
možnosti

Říká se, že autobaterie z výroby vydrží nejdýl

1 0
možnosti

Je fajn to každé léto opakovat, ale chybí celkem důležité info, že u velké části start/stop aut je potřeba nastavit diagnostikoi že došlo k výměně baterie...

5 0
možnosti

Jakto? To mě zajímá, můžete to specifikovat?

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....