Diskuze
Horko ničí autobaterie, nechte ji proměřit
Děkujeme za pochopení.
J17a36n 20D86l70o30u61h20ý
Ja mam 1 baterku vzdy ve forote. Do vsech mych aut stoji baterka cca 800 az 1000kc. Cili nejakou udrzbu nejak neresim. Baterky dobijim procesorovou nabijeckou 1x rocne. Kdyz se nahodou stane, ze baterka klekne, tak proste vezmu tu baterku, co mam ve forote a jede se dal. Treba u Opelu je ale nevyhoda, ze uzivatel nepozna, ze se baterka vybiji. Startuje to furt normalne a pak jednoho dne, to proste zmeri malej proud, otocite klickem, a nic starter se natvrdo rovnou odpoji , Pritom baterka by jeste motorem otocila...
P63e55t77r 35Č84e81r69m31á90k
V článku chybí celkem podstatná zmínka proč mnohdy nová aftermarketová baterie nevydrží to co ta původní z fabriky - mnoho moderních aut má battery management a nová baterka se musí do auta nakódovat. Stále to celkem mnoho lidí (ba co hůř i mechaniků) neví, a když se k tomu připočte nekvalitní baterie sama o sobě (a značka v tom paradoxně nehraje až takovou roli, viz. propad varty) tak je pak o problém postaráno.
J69a66n 87D11l69o59u25h31ý
Tak treba Ford v roce 2008 prodaval baterie Motorcraft brandovane aka "Ford" a ty mely nejaky "super-reseni" na bazi stribra. Takova baterka opravdu vydrzela v aute v pohode presne 10 let, bez jakekoliv udrzby. Dnes Ford baterka je vlastne Varta. Cena je stejna jako pred 10 lety za motorcraft ale jiz se jedna pouze o obycejnou baterku
M73i66c97h55a55l 15K71r17č59á47l
Na vojně jsme měli v úloženkách baterky staré 20 let. Já mám v autě baterku 10 let a to je dvoulitrovej nafťák. Stačí málo. Držet baterku pořád nabitou.
A58n59t98o60n49í77n 73S41v14o87b85o26d11a
Žena má v desetiletém autě původní baterii, některé automobilky používají slušné dodavatele, to jezdí 5000 km ročně a baterie se dobijí jen v autě, nikdy se nepřipojila na externí dobíječku,
parkuje v podzemkách , kde baterie nemrzne
P66e38t46r 88H26r74a15b46ě
Tak to se připravte, že vám v brzké době jednoho dne zavolá, at ji přijedete odtáhnout.-))
M75a94r64t96i62n 62Š64e17n50k
Mam baterii Dynalite 60 Ah ve Škodě Favorit na LPG již od roku 2007. A pořád drží. Tak jsem zvědavý jestli přežije i tuhle zimu. Auto jezdí každý den. Ale jen couračky. Jen cca do 15tis. za rok.
P15e28t35r 44M20i70c91h18a26l
Tak až klekne, doporučuji vyměnit rovnou celé auto. :-)
P20e36t38r 54S36p45u57r65n41y
Můžu potvrdit, po 4,5 letech mi pred tydnem ze dne na den odesla totalne baterie. A to s autem jezdim skoro denne.
O26n18d25r54e41j 53V10a81l64o44u63s85e24k
Ja si tenkrát schválně nekoupil úplně bezudrzbovou baterku. Staci dolit destilku a drzi dal...
O33d62s82t67r89a65n55ě66n54ý 80U98ž64i78v17a31t68e29l
P49e95t30r 47M97i35c60h85a81l
Zajímavé. Já mám v dieselu baterku 66 Ah od výroby, má přes šest let a pořád drží. Dobíjel jsem ji dvakrát za celou dobu. Podle autora by už asi měla být po smrti.
M43a37r16t57i54n 40P94l27z14á91k
Říká se, že autobaterie z výroby vydrží nejdýl
H53o76n66z10a 85K58r63e44n54s76t74e92t60t95e25r
Je fajn to každé léto opakovat, ale chybí celkem důležité info, že u velké části start/stop aut je potřeba nastavit diagnostikoi že došlo k výměně baterie...
J24a89n 92Ř70e34z37n31í80č18e31k
Jakto? To mě zajímá, můžete to specifikovat?
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Prodej chaty 66 m2 u řeky s výhledem na hrad, Dobronice u Bechyně, okres Tábor
Dobronice u Bechyně, okres Tábor
3 179 000 Kč