Diskuze
V Německu budou na dálnici troleje kvůli křížencům kamionu a trolejbusu
Děkujeme za pochopení.
J29i96ř97í 81J56u60r31á23š73e89k
A nemohly by mít ty náklaďáky dva agregáty? Jeden na elektřinu a druhý na naftu? Jak to mají dnešní trolejbusy?
J23a89n 15T13a40r59a15b31a
Super, bezva. A taky by mohly mít výkon 60kW jako ty hybridobusy.
J65a40n 62V21a83l66o31u55c74h
Super! Takovéhle chujoviny (v provedení, kde se můžete od ideální stopy odchýlit jen pár decimetrů) se podporují, ale když chcete dotaci na nové vozy tam, kde už desetiletí dráty jsou, máte smůlu. Trolejbus (který se s tykadly může odchýlit do vedlejšího pruhu) je "sprosté" slovo, podporovány jsou jen elektrobusy, byť s možností proběžného dobíjení z troleje za jízdy (tedy technicky "trolejbusy"). Takže buď za plnou pálku koupíte trolejbus anebo s dotacemi to samé s tunou baterek, které nepotřebujete...
M88a32r64t17i53n 71T29a64k76á80c71s
Dobrej napad, uz se nebudou predjizdet.
J64a35n 41T64a40r12a87b24a
To by bylo fajn, ale v téhle verzi se ještě předjíždět budou.
R62o49b80e45r29t 30S93t96r66n85a23d24e35l
Nebylo by jednodušší přeorientovat ekonomiku na místní zdroje, jako tomu bylo ještě před sto lety? Pak bychom nemuseli vozit papírové kapesníky kamionem ze Slovinska do Čech a naopak, protože jsou od 10 haléřů levnější...
M15i56r33o51s35l15a45v 42M83e74d
Jo, když vidím ta kvanta kamionů na silnicích, tak si často říkám, kolik kamionů jedoucích opačným směrem a vezoucích stejné a nebo velmi podobné zboží takový kamion na své cestě potká.
B81r34o58n16i40s97l96a80v 81G78a16b92r34y18š
To pořád kopírují tu samou zprávu? O tomto projektu jsem přednášel už před čtyřmi lety.
T86o44m86á59š 73P62a78k
..a za "pár" let se na naše dnešní pokusy budou dívat se shovívavým úsměvem (asi jako my na první cestu "autem") :
https://youtu.be/UcThQDM3A6E?t=4586
podle mne je budoucnost ve vodíku. Nyní vyrábíme spoustu el. energie z obnovitelných zdrojů, ale neumíme ji skladovat. Její přeměna na vodík je známá a poměrně jednoduchá. Nemusely by se přestavovat celé rozvodné sítě, nemusely by se stavět sloupy a troleje kolem celých dálnic. A nemuselo by se to celé udržovat.
Podle článku níže je spotřeba vodíku na 100km cca 1kg.
J63a65n 46H59á77j18e23k
Článek je z roku 2008 a za 9 let není v oblasti výroby a skladování vodíku zásadní zlom.
P14a96v52e80l 77O73t97t20l
Po záplavě větrníků a solárních panelů ještě zadrátovat silnice.
Neměli by se politici starat spíš o řízení společnosti, aby nebyla tak závislá na té dopravě? Vždyť to je to, v čem by měli být specialisté.
Ale vypadá to, že jsou spíš specialisté na to, jak radit specialistům v jiných oborech a hlavně jak usměrňovat jejich práci pomocí norem.
J69a24n 62H98a68v14r41d45a
docel by mě zajímalo, jak KONKRÉTNĚ byste řídil společnost, aby nebyla závislá na té dopravě... Zákazy, regulace apod.?
J28a22r31o24s63l89a28v 85B68o30u95d28a
A k čemu je tedy železnice? Tam už dráty jsou...
M67i21c56h61a89l 83N75a84j35m35a24n
železnice?
- omezená kapacita
- vysoká cena přepravy
- pomalost přepravy
- neflexibilnost
J59a20k75u74b 72N95o74v92á73k
Nápad dobrý, realizace bídná. Jak testy před desetiletími.
M32i30r28o47s56l92a58v 24K77a65š22p56a77r
Co se vleče neuteče, pravdou že ekonomicky by to bylo rozhodně výhodné a vícenáklady na hybrydní pohon by se brzy vrátily.
J79a52k57u67b 10N18o84v38á55k
Více smrťáků při takovém množství sloupů na dálnici?
M19i92r96o70s14l87a24v 55K88a92š37p31a95r
Tak sloupy budou patrně mimo těleso dálnice, to by neměl být problém
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
DLOUHODOBÁ BRIGÁDNICKÁ VÝPOMOC – Zadávání farmakovigilančních dat
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha