Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Autofotka týdne: Nové lambo za 10 milionů startuje na české silnice

aktualizováno 
Ze Sant'Agaty Bolognese zatím vyrazilo jen 80 těchto nových býků. Lamborghini Aventador v typické kanárkově žluté bude první, které bude jezdit po českých silnicích, zjistil iDNES.cz.

Lamborghini Aventador LP700-4 je druhým vozem této modelové řady, který se představuje v České republice a prvním na Moravě. Už na podzim předal pražský prodejce lamborghini oranžového aventadora českému zákazníkovi, ten ale unikát v ceně 10 milionů odvezl mimo republiku.

Nový supersport slavné značky čeká na majitele v ostravském autosalonu AR CARS. "Předávat ho budeme zákazníkovi v úterý, nejpozději ve středu," prozradil prodejce.

Šasi Lamborghini Aventador

Lamborghini vyvinulo pro aventador dvanáctiválcový benzinový motor o objemu 6,5 l. Ten dává supersportu sílu 700 koní, která se přenáší na všechna čtyři kola. Jak ušlechtilý býk zpívá uslyšíte ZDE - VIDEO SE ZVUKEM MOTORU

Zrychlení z nuly na stovku zvládne za 2,9 sekundy a maximální rychlost je omezena na 350 km/h. Tabulkovou spotřebu výrobce udává 17,2 litru na sto kilometrů, s tím ale nový majitel určitě počítat nemůže.

Nový motor L539 pro Lamborghini Aventador

Nové superlambo s kódovým označením LP700-4 (sedm set je koní, čtyřka značí pohon všech kol) má také novou sedmistupňovou sekvenční převodovku a především je celé z karbonu, s nímž má italská značka vlastněná Volkswagenem velké zkušenosti. Celý monokok má pouhých 230 kilo. Jak se karbonový monkok vyrábí čtěte ZDE

Délka žluté střely je 478 centimetrů, šířka 202 centimetrů, výška je pouhých 113,5 centimetru.

Autor:




Nejčtenější

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Další z rubriky

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Volvo od roku 2019 nabídne pouze elektrická či hybridní auta
Evropa je pozadu ve výrobě baterií pro elektroauta

Evropská komise má zájem o vytvoření konsorcia typu Airbusu, které by spojilo přední evropské společnosti s cílem vyvíjet technologie pro baterie. V této...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.