Diskuze
Autofotka týdne: retro romantika na stadionu
Děkujeme za pochopení.
natvrdlý
je nejlepší
Na Stadionech S11 jsme byli v roce 2004 v Itálii - Bibione, Caorle (spolu s Jawetou), 2005 v Chorvatsku - Rijeka, 2006 na Slovensku, občas Rakousko, Německo, denně do práce 20+20km a tento moped se osvědčil jako spolehlivý stroj. Občas se vyměnil spojkový koš, někdy povolila rozeta, odlepilo se brzdové obložení (v Alpách je to adrenalin), vyměnilo se kladívko zapalování. Pecka na svíčce a zanesená tryska nestojí za řeč. S karburátorem z pionýra se podstatně zlepšila stoupavost stroje (řidič 95 kg + náklad 20 kg je dost znát). Pár lehkých závad se objevilo, ale při nájezdu cca 3-5000 km/rok nic závažného. Babettě bych osobně tolik nevěřil.
Stadion
zabam
Prototyp
Jezdíval jsem v padesátým šestým roce na podzim na jednom z prototypů, ale už s budějovickým motorem, jezdilo to tehdy bez problémů přes 5 km/hod., ale i po Praze beztrestně, protože byl bez tachometru. Měl malou vadu, často chytal zpáteční chod takže se s ním dalo i couvat. Když se to povedlo na Václavském náměstí ...
Já to nebyl, já to nebil!
Proč se nevyrábí? Na cestu do práce bych ho klidně bral!
Zřejmě enteligentní EU. Hm, tož nezbývá, než se dotázat bratrů vietnamců. Co vy na to? Nenašel by se nějaký pod pultem
Opinion
To je boží
Jasně je v tom nostalgie, ale taky tomu vy mlaďoši za 40 let neutečete . Měl jsem taky S11 a říkalo se tomu taky splašený trubky . Jezdil jsem na tom asi od 15 do 18 . Kánoši většinu měli fichtly tak jsem jim nestačil a taky jsem nemohl vzít holku na nosič takže jsem jim to záviděl . Pak se nějak zanesly kanály nebo co a nejelo to tak jsem to střelil už nevím za kolik a koupil jsem jawa 150 .
ztrewq
cena?
v časoch keď mali na družstvách jednu korunu za jednu jednotku? keď tých 1500 kčs bol plat pre celkom slušne situovaného pracovníka (riadiaceho)?
Henri
Stadion S22 - Schrott
Mal som tú česť vlastniť 20 rokov Stadion S22. Článok je dosť naivný a je tam cítiť nostalgia za niečim, čo sa nikdy nevráti - naše detstvo. Moje zhrnutie tohoto stroja je nasledovné:
Stadion mal jedno veľké plus - na tie roky veľmi podarený dizajn. Inak to bol stroj s veľmi nestabilnými a nebezpečnými jazdnými vlastnosťami (hlavne komfortné, ale nebezpečné predné odpruženie a vysoký posed), zlým technickým riešením motora (hlavne magnetto slúžiace ako zotrvačník) a veľkou nekvalitou výroby v továrni. Preto sa ani moc nezachovali - na rozdiel od spomínaných Pionierov. Jeho osud bol po pár rokoch výroby spečatený podobne ako JAWA 500 OHC. Skrátka slepá ulička.
barbud o
Re: Stadion S22 - Schrott
... kozí dech byl přepychové dílo konstruktéra i výrobce ...
... ve srovnání třeba s Babettou ...
cipisek32
Unikátní na tehdejší dobu bylo hlavně jeho řazení
Jenže řazení otočnou spojkou se používalo už před válkou na Čechii
Baky
Re: Unikátní na tehdejší dobu bylo hlavně jeho řazení
A na všech tehdejších mopedech na západ od Plzně...
Baky
Čs. Harley
Stadion je drahoušek. A řekl bych, že čím dál víc oblíbený. Jsou kluby, dálkové jízdy a srazy, jsou závody, jezdí se i spešl pohár... O webech nemluvě. I na sociální síti Facebook má S11 své zastoupení:
Cit.: "To co byl pro USA Harley Davidson, je pro nás Stadion. Stránka pro majitele a příznivce československých mopedů Stadion S11."
http://www.facebook.com/pages/Stadion-S11-moped-made-in-Czechoslovakia/117763624914842
sun797
Re: Čs. Harley
Přesně tak, třeba tady - http://motodebils.cz/clenove.php
Socca
klasika
Jo S11 mam doma, krásnej stroj, S22 (ten vic krytovany a odpruzenou zadni napravou) uz se mi tolik nelibi, tohle je poradnej harley :D
habr
"Kozí dech"-
kolik lidí tenkrát po něm toužilo. Jak se na něj nechaly balit i holky. To dneska nikod z mladých nepochopí.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami
Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...
Pylová sezóna: Jak poznat alergii u svých dětí?
Alergie je nepřiměřená reakce imunitního systému na běžné, obecně neškodné látky v okolním prostředí. Taková látka, která vyvolává alergickou...