Diskuze
Automat nebo manuál?
Děkujeme za pochopení.
Lakóš
AUTOMAT
Koumak
automat
Jezdim s automatem nekolik let...clovek se s automatem musi naucit jezdit(podrazovat plynem atd)......uz se mi jednou podarilo dat R,kdyz jsem jel po meste,vyradílo to(neco jako N,ale nereagovalo to na zarazeni D),musel jsem zastavit dat P,nastarotvat a pak uz to bylo v poho(uz jsem to nikdy nezkousel :-))........na jizdu v zime je to idealni,do kopce(zarazena 1 nebo 2) nepodkluzuje(vyjedu vse)...pri smyku sundam nohu z plynu auto si s tim poradi(vlastni zkusenost)...automaticka prevodovka je nejmene poruchova cast na autech(zkusenost ze zahranici)davexx
hmm
Automat je fajn u velkých aut, člověk si nemusí hrát se spojkou a přesto to jede v klidu a pohodě. Velké fáro na letní dovolenou s automatem, to je fajn. Na druhou stranu nedovedu si představit, že bych měl automat v tomhle počasí a v tomhle sněhu, bojím se, že bych na cestě vypadal úplně stejně jako američané při záběrech z jejich kalamit, kdy auta na rovné cestě vyskakují do příkopů jenom proto, že automat navhodně zařadil a tím dostal hnaná kola do prokluzu. V zimě raději starý dobrý manuál.Marcela
Re: hmm
GVDT
Raketa
Mimo ineho som jazdil na (pre rypalov hned uvediem ze pozicanych) Grand Cherokee, Chrysler Saratoga, Volvo, posledne Honda Legend... A musim povedat ze automat je PRE MNA OSOBNE priam nadpozemsky genialna vec aj ked zaroven uznavam ze jazda na manuale v trebars Skode 120 je nenapodobnitelne intenzivny zazitok (sice trochu v inom smere...). Ano, trochu vyssia spotreba, u starej sunky aj pripadne poruchy ale ak by som mal podla tychto kriterii analogicky vyradovat dopravne prostriedky vzdy by som z nieakeho dovodu skoncil na bicykli alebo s prepacenim za vyraz v MHD.Karel
automat
Mám Subaru 1.8i s automatem již tři roky. Koupil jsem ho protože jsem chtěl Subaru, tj. 4x4. Automat proto, že s ním jezdí i žena, a nerad bych o auto přišel :-) Spotřebu mám 8,5 l/100km. Automat považuji za bezpečnostní prvek, mohu se totiž více věnovat dění na silnici, což mi několikrát pomohlo vyhnout se "notorickému spěchači", než se s ním střetnout. Žena jiné auto než s automatem již nechce řídit. Ona ví, že D pro ni znamená Dopředu,R pro ní znamená Zpátky a P pro ní znamená Parkování. Auto jsem v klidu na duši půjčil i mamince (55 let), která je řidičem pouze v sebeobraně. Při přesedání do služebního auta se prvních 100 km učím znovu řadit, a dalších 100 km mne řazení docela otravuje, když pomyslím kolikrát musím např. v Praze či Brně zařadit 1 a pak neutrál. :-( Jinak nejčastější argumentace kolegů v práci pro manuální řazení je "v autě bych se nudil". Ovšem proč řadit, když nemusím. Od čeho jsou tu stroje ?LAKOS
trochu věcně
pavlucha
nevýhody automatu
Automatická převodovka, i když na ní nedám dopustit, má také svoje nevýhody. Ve spojení s měničem nelze auto roztáhnout při poruše motoru, nelze vyřazovat z táhlých klesání na neutrál, obtížný odtah nepojízdného vozidla (malou rychlostí a ne navelké vzdálenosti). Další nevýhodou jsou velmi náročné a složité opravy - pouze v odbornýh dílnách, pro kutily praktiky nemožné. Rozměry převodovky jsou v porovnání s manuální nesrovnatelně větší, což způsobuje náročnější montáž a demontáž z vozidla. Náročné je rovněž jejich utěsnění speciálními simeringy (většina převodovek teče), mnohem větší spotřeba oleje při výměně (Dexron) většinou mezi 5 - 7 lt proti cca 1 lt v manuálu. Při výměně oleje je nutné měnit i olejový filtr a současně i gumové těsnění olejové vany. Úzkostlivě je třeba dbát na čistotu oleje. Olej z převodovky při provozu podléhá chlazení, většinou v samostatné komoře vodního chladiče. Jinak pokud je v pořádku je radost s takovým vozem jet (M-B 280 SEL)Vykořisťovatel
automat
2Mac7
Re:
Jezdím s automatem a dnes ho mám v servisu ( příprava na zimu) , a protože jsem měla dost ježdění po Praze , vzala jsem si firemní felicii - manuál. Neměnila bych ani náhodou, zlatý automat, není nad něj.ondra
cena a rozsirenost
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu
Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!
Najdete na iDNES.cz
Nepřehlédněte
- Soud potrestá brutální útok na dívku, bodnutá do krku skončila v pytli v lese
- Křivdy dětství v povídkách: audiokniha Petry Soukupové Zmizet zdarma
- Podezřelé nákupy zbraní se mají hlásit už od července, schvaluje vláda
- Boj o přežití v době ledové: audiokniha Ztracen v zemi mamutů s 50% slevou
- Elektrokola lákají i na rychlost, lidé ale jízdu nezvládají a nehod přibývá
- Nenávist vůči Ukrajincům, segregace Romů. Amnesty International kritizuje Česko
- Jiří Horák obnovil ČSSD a dovedl ji do parlamentu. Se Zemanem si nerozuměl
- Místo do šrotu do opravny. Směrnice EU prodlouží záruku a zakážou „kazítka“