Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Čínský Borgward chce dobýt svět. Automobilka cílí na zákazníky Mercedesu

Spojení tří zemí pod jednou střechou. Švýcar Tom Anliker pomáhá čínským investorům prosadit německou automobilku Borgward po celém světě. Výrobce chce třemi novými modely SUV cílit zejména na zákazníky mnohem zavedenějších značek jako Mercedes či BMW.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J18a28n 66M62l70a22d21ý

22. 3. 2018 6:40

Moc povedené.

0 1
možnosti

Tak BMW i Mercedes maji docela tradicni klientelu a jsem si jisty, ze tihle lide do nejake Ciny nepresednou. A pokud povedou reklamy ve stylu Hnujkydej u nas, tak preji hodne stesti. Nevim co muzou krome tohohle nabidnout.

1 0
možnosti

Originál je jen jeden! Naivní Číňané, cosi okopírovali od Volvo, co je nyní v činských rukou, takže je to varující pro ostatní, co prodávají jako zrádci vše do čínských rukou.

2 0
možnosti

Nemohu si pomoci, ale když si odmyslím ten kosočtverec, nápadně mi to připomíná příď Škodovky. To dělají ty "hrábě".

1 0
možnosti

J20a46n 81U56l18m

22. 3. 2018 6:59

přesně to mě napadlo

0 0
možnosti

myslim si ze jen malo lidi presedne z mergla do borga... uz jenom proto ze to ma volant z opelu... nekupoval bych si "premiove" auto slozene z dilu GM ... podle mne ma automobilika az moc velke ambice. Ale treba jizda v autu kazdeho presvedci ze je opravdu lepsi jako nemecke trio .. ale to snad vazne nemuzou myslet ani sami vyrobci :D

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

A67l97e31š 90B36a72l57o63u60n

21. 3. 2018 12:26

@To H. Kovanda - Není vlastní jako vlastní. Explicitně to platí o Číně. Chvilku jsem tam žil a pracoval. Co nejde koupit, okopíruje se. A to jde snadno, když všichni pospíchali do Číny za levnou pracovní sílou a ostavili tam nejmoderněnjší fabriky a dodali know-how.Ale výj se přeskočit tak snadno nedá. Jinak by všichni dělali švýcarské hodinky a luxusní skvělá auta. A mmochodem - Škoda je dnes už vývojem VW. Přijeďte se podívat do Mladé Boleslavi. P.S. Lokace je Evropa, Česká republika a Mladá Boleslav. Kdybyste to z Té Číny nebo Nošovic nemohl trefit.

1 0
možnosti

Ano, skodovka je na tom podobně jako ty čínské značky. Know-how dostali a dostávají z Německa, jinak by neexistovali nebo vyráběli stále favorit. Navic fungují na zastaralé technice, co už

vw davno pouziva.

Xinani dříve kopírovali, dnes kupují celé automobilky. A na tom staví...

0 1
možnosti

J27a68n 44M51l60a50d96ý

21. 3. 2018 12:19

Velmi příjemné auto.

0 0
možnosti

Cinani koupili jmeno, ne automobilku. Tu prevzal uz davno Mercedes v konkursu. A pochybuju, ze nemeckou dukladnost by mohl nahradit cinskej slendrian.

6 0
možnosti
Foto

Německá důkladnost má své tradice. Dnes to už Čechům povětšině nic neříká, ale Německo je jenom slepenec mnoha kdysi samostatných států.

Takže Švábové, obyvatelé oblasti severovýchodně od Bodamského jezera, měli stejnou tradici, jako s nimi sousedící Švýcaři. Tu dnes reprezentuje Mercedes. Západněji, ve Švarcvaldu, byla tradice vyřezávaných hodin s kukačkou.

V oblasti optiky zase vynikali Bavoři, jejich dalekohledy a zeměměřičské přístroje vyrobené Fraunhoferovými závody jsou v muzeích, stejně jako výrobky z Drážďan reprezentují jména jako Leica nebo Contax. V Jeně zase sídlila firma Karl Zeiss.

V průběhu vznikání průmyslové produkce vznikala taková střediska zejména tím, že se kolem úspěšného podnikatele sešla i řada menších, spolupracujících podnikatelů, čili jakési zárodky budoucích "silikonových údolí". Vytvořily se tak ostrovy, kde žily stovky schopných techniků, pocházejících z průkopnických rodin.

Jinde v Německu zůstala zemědělská produkce jejich základem. Můžeme proto pozorovat velmi odlišné oblasti, s různými zvyky a dialekty.

V Číně probíhá opakování takového vývoje, průmysl se soustřeďuje do několika málo přelidněných středisek. Zda to přinese i podobné výsledky, zjistí až nové generace.

0 0
možnosti

No já rozhodně z německé prémiové značky na číňana nepřesednu.

Není to jen o koupi nějaké, dnes už stejně zapomenuté značky, ale kontinuálním vývoji a zlepšování.

Čínské auto možná za 50 let, ale to už tady nebudu já.....

4 0
možnosti

Hlavne Mercedes neni jen znacka...

3 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se

12. dubna 2024

Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...

Nohu z plynu. Podívejte, jak policie měří rychlost na více než tisícovce míst

19. dubna 2024  11:08,  aktualizováno  16:29

Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...

Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech

19. dubna 2024

Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....

Embéčko, fordy i porsche. Auta, která na poslední chvíli měnila jméno

19. dubna 2024

Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...

Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert

19. dubna 2024

Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!