Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Čínský Borgward chce dobýt svět. Automobilka cílí na zákazníky Mercedesu

Spojení tří zemí pod jednou střechou. Švýcar Tom Anliker pomáhá čínským investorům prosadit německou automobilku Borgward po celém světě. Výrobce chce třemi novými modely SUV cílit zejména na zákazníky mnohem zavedenějších značek jako Mercedes či BMW.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J18a28n 66M62l70a22d21ý

22. 3. 2018 6:40

Moc povedené.

0 1
možnosti

Tak BMW i Mercedes maji docela tradicni klientelu a jsem si jisty, ze tihle lide do nejake Ciny nepresednou. A pokud povedou reklamy ve stylu Hnujkydej u nas, tak preji hodne stesti. Nevim co muzou krome tohohle nabidnout.

1 0
možnosti

Originál je jen jeden! Naivní Číňané, cosi okopírovali od Volvo, co je nyní v činských rukou, takže je to varující pro ostatní, co prodávají jako zrádci vše do čínských rukou.

2 0
možnosti

Nemohu si pomoci, ale když si odmyslím ten kosočtverec, nápadně mi to připomíná příď Škodovky. To dělají ty "hrábě".

1 0
možnosti

J20a46n 81U56l18m

22. 3. 2018 6:59

přesně to mě napadlo

0 0
možnosti

myslim si ze jen malo lidi presedne z mergla do borga... uz jenom proto ze to ma volant z opelu... nekupoval bych si "premiove" auto slozene z dilu GM ... podle mne ma automobilika az moc velke ambice. Ale treba jizda v autu kazdeho presvedci ze je opravdu lepsi jako nemecke trio .. ale to snad vazne nemuzou myslet ani sami vyrobci :D

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

A67l97e31š 90B36a72l57o63u60n

21. 3. 2018 12:26

@To H. Kovanda - Není vlastní jako vlastní. Explicitně to platí o Číně. Chvilku jsem tam žil a pracoval. Co nejde koupit, okopíruje se. A to jde snadno, když všichni pospíchali do Číny za levnou pracovní sílou a ostavili tam nejmoderněnjší fabriky a dodali know-how.Ale výj se přeskočit tak snadno nedá. Jinak by všichni dělali švýcarské hodinky a luxusní skvělá auta. A mmochodem - Škoda je dnes už vývojem VW. Přijeďte se podívat do Mladé Boleslavi. P.S. Lokace je Evropa, Česká republika a Mladá Boleslav. Kdybyste to z Té Číny nebo Nošovic nemohl trefit.

1 0
možnosti

Ano, skodovka je na tom podobně jako ty čínské značky. Know-how dostali a dostávají z Německa, jinak by neexistovali nebo vyráběli stále favorit. Navic fungují na zastaralé technice, co už

vw davno pouziva.

Xinani dříve kopírovali, dnes kupují celé automobilky. A na tom staví...

0 1
možnosti

J27a68n 44M51l60a50d96ý

21. 3. 2018 12:19

Velmi příjemné auto.

0 0
možnosti

Cinani koupili jmeno, ne automobilku. Tu prevzal uz davno Mercedes v konkursu. A pochybuju, ze nemeckou dukladnost by mohl nahradit cinskej slendrian.

6 0
možnosti
Foto

Německá důkladnost má své tradice. Dnes to už Čechům povětšině nic neříká, ale Německo je jenom slepenec mnoha kdysi samostatných států.

Takže Švábové, obyvatelé oblasti severovýchodně od Bodamského jezera, měli stejnou tradici, jako s nimi sousedící Švýcaři. Tu dnes reprezentuje Mercedes. Západněji, ve Švarcvaldu, byla tradice vyřezávaných hodin s kukačkou.

V oblasti optiky zase vynikali Bavoři, jejich dalekohledy a zeměměřičské přístroje vyrobené Fraunhoferovými závody jsou v muzeích, stejně jako výrobky z Drážďan reprezentují jména jako Leica nebo Contax. V Jeně zase sídlila firma Karl Zeiss.

V průběhu vznikání průmyslové produkce vznikala taková střediska zejména tím, že se kolem úspěšného podnikatele sešla i řada menších, spolupracujících podnikatelů, čili jakési zárodky budoucích "silikonových údolí". Vytvořily se tak ostrovy, kde žily stovky schopných techniků, pocházejících z průkopnických rodin.

Jinde v Německu zůstala zemědělská produkce jejich základem. Můžeme proto pozorovat velmi odlišné oblasti, s různými zvyky a dialekty.

V Číně probíhá opakování takového vývoje, průmysl se soustřeďuje do několika málo přelidněných středisek. Zda to přinese i podobné výsledky, zjistí až nové generace.

0 0
možnosti

No já rozhodně z německé prémiové značky na číňana nepřesednu.

Není to jen o koupi nějaké, dnes už stejně zapomenuté značky, ale kontinuálním vývoji a zlepšování.

Čínské auto možná za 50 let, ale to už tady nebudu já.....

4 0
možnosti

Hlavne Mercedes neni jen znacka...

3 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...