Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Auto značky Apple na obzoru. Už má webové domény

aktualizováno 
Apple.car, apple.cars a apple.auto, tyto tři domény si nově zaregistrovala firma z Cupertina. O autě značky Apple se mluví stále hlasitěji, informací je ale stále velmi málo.

Interiér auta od Applu v představách designéra Matiase Papaliniho | foto: Matias Papalini

Tři nově registrované domény by mohly mít souvislost s technologií Apple CarPlay, umožňující propojení telefonu s autem. Pravděpodobnější je ale souvislost s přísně utajovaným projektem Titan.

O voze od Applu, který by mohlo znamenat podobný převrat ve světě aut jako iPhone, se mluví stále hlasitěji (informace čtěte zde).

Prozatím jsou domény neaktivní.

Apple Car, které vzniká v rámci projektu Titan, je stále diskutovanější, firma z Cupertina se ale k němu stále oficiálně nevyjádřila. Už se nicméně spekuluje o prvních autech v obchodech v roce 2019.

Může se hodit

Hledáte nový nebo ojetý vůz? Nemusíte běhat po autobazarech a autosalonech. Vybírejte v pohodlí domova z bohaté nabídky osobních aut nebo nákladních aut k prodeji na Automodul.cz.

Pro projekt už Apple přetáhl v uplynulých měsících chytré hlavy z velkých světových automobilek, Mercedesem a Fordem počínaje a Volkswagenem konče. Lovil také mezi experty na elektromotory, což dokazuje, že hlavní pohon auta z Cupertina bude elektrický.

Do firmy s jablkem ve znaku si už v předstihu rýpl zakladatel Tesly Elon Musk, který prohlásil, že Apple zaměstnal vývojáře, které on vyhodil (více čtěte zde).

Apple nebude první „webovou automobilkou“, na autě pracuje také jeho úhlavní konkurent Google.

Autor:




Nejčtenější

Jaguar E-Pace
E-Pace je nejmenší jaguar pro masy. Zas to zkouší s pohonem předních kol

Tradiční britská značka se mění. Většinu její nabídky sice stále tvoří sportovní sedany, ale v počtu prodaných aut brzy získají převahu SUV. Stačit bude, když...  celý článek

Chýnovský kopec
Kotrmelce v bahně a pády z kopce, to byl extrémní závod v Chýnově

Motocykly a jezdci létají nekontrolovaně vzduchem a nebývá nouze o dramatické situace. Takový byl závod do strmého vrchu v jihočeském Chýnově. Letos se konal...  celý článek

PCF2017 - Porsche RWB
Tuningový sraz trochu jinak

Letošní Escape6 Prague Car Festival ukázal to nejlepší nejen z českého tuningu a my jsme nemohli chybět. Jaká byla naše výprava a stálo to za to?  celý článek

Tatrabus
Tatrabus: z rallyového speciálu je terénní autobus a hvězda Islandu

Tohle auto je v současnosti asi nejdivočejší verze nákladního vozu Tatra, na jakou lze v Evropě narazit. Je to něco mezi ultimátním off-roadem, obytným autem a...  celý článek

BMW Group představila ve Frankfurtu BMW i Vision Dynamics - slibuje nový...
Nové BMW na baterky půjde proti tesle, má ujet 600 kilometrů

Podznačka elektromobilů „i“ u mnichovské značky se už nějakou dobu nedočkala nového příspěvku. BMW na něm ale teď usilovně pracuje, příští model, který bude...  celý článek

Další z rubriky

Renault Symbioz
OBRAZEM: Symbioz je auto, které s vámi bude bydlet

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Na předpovídání budoucnosti mají automobilky celá oddělení a u Renaultu to vidí takto: auto se stane součástí našeho domova, řídit se bude umět samo a bude...  celý článek

Testování reakcí okolí na auto bez řidiče. Testovací jezdec se převlékl za...
Testy aut bez šoféra: řidič převlečený za sedadlo, auto se dvěma volanty

Vývoj autonomních vozů není jen otázkou senzorů, procesorů a učících se algoritmů. Automobilky musí vyřešit i řadu psychologických problémů. Vznikají tak...  celý článek

BMW Group představila ve Frankfurtu BMW i Vision Dynamics - slibuje nový...
Nové BMW na baterky půjde proti tesle, má ujet 600 kilometrů

Podznačka elektromobilů „i“ u mnichovské značky se už nějakou dobu nedočkala nového příspěvku. BMW na něm ale teď usilovně pracuje, příští model, který bude...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.