Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Automobilky si staví vlastní okruhy. Auta se tam učí jezdit

Než se nové modely představí veřejnosti, absolvují prototypy tisíce kilometrů v těch nejtěžších podmínkách. Velké porce kilometrů odjezdí také na speciálně konstruovaných testovacích polygonech. Namísto jízdy na čas na nich prototypy trénují jízdu na hrbolaté silnici, šplhání do kopce, jízdu v oblouku nebo klouzání.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

bezdukátů

20. 7. 2011 22:04
u každé

továrny je vlastní okruh, protože určité procento sériové výroby se testuje ( zkouší ) jestli splňuje udávané parametry a auto je funkční jak má

0 0
možnosti

xavier.march

19. 7. 2011 23:00
pekne ten tudor

pretavili do S5 u audi :D

0 0
možnosti

Tvuj_Omyl

19. 7. 2011 10:20
slušný článek

mně se to líbí, i když Ehra-Lessien mi tam taky chyběl. Jinak velkej palec nahoru. Nemusí se tu pořád jen nadávat. R^

0 0
možnosti

666.hell

19. 7. 2011 9:56
VW

A co okruh Ehra-Lessien?

0 0
možnosti

bitkar

19. 7. 2011 10:01
Re: VW

myslim, ze se nedaj vsechny okruhy napsat do jednoho clanku.

0 0
možnosti

Tom Hagen

19. 7. 2011 9:53
The Best

Nejlepší je stejně Nürburgring Nordschleife  ;-)R^

0 0
možnosti

georgetown1

19. 7. 2011 9:06
taková technická

aby člověk nemusel otočit volantem, musel by být okruh nakloněný o 90 stupňů - takže je v článku nesmysl ...

0 0
možnosti

Jan Gutbayer

19. 7. 2011 9:35
Re: taková technická

Doporučuji prostudovat si fyziku pro střední školy... okruh je klopený a jednotlivé pruhy mají různý sklon, který pomocí gravitace působí na auto... čím vyšší rychlost, tím větší naklopení...

0 0
možnosti

lukasvoboda

19. 7. 2011 7:42
Super článek

Super článek dík za něj, nevěděl jsem jak Opel Kapitán vypadá, fotr ho po válce řídil, to ještě dělal Opel kopie amerik který pluly, dneska dělaj jenom německý sračky který všechny drncaj.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně

Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...