Koncept tudor nafotila před lety Škoda právě na své testovací dráze u Husí Lhoty.
Škoda
Legendární Fiat 500 na střeše turínského Lingotta. Přímo nad fabrikou měla automobilka testovací polygon. Dodnes existuje, vyvíjená auta už se po něm ale neprohánějí.
Fiat
Nejrůznější druhy tratí v areálu testovacího centra Dudenhofen s celkovou rozlohou 2,6 km2.
Opel
Strmé úseky se sklonem do 30 procent tvořily centrální osu zkušebního areálu automobilky Opel, otevřeném v roce 1951.
Opel
Opel Olympia Rekord modelového ročníku 1953 na náročné trati.
Opel
Testované vozy dostávají speciální výstroj pro přesné měření.
Opel
Opel Kapitän modelového ročníku 1951 při testech na
1,5kilometrovém rychlostním okruhu původního zkušebního areálu automobilky Opel.
Opel
Rychlostní okruh s klopenými zatáčkami dlouhý 1500 metrů uzavíral v roce 1951 celý zkušební areál automobilky Opel.
Opel
Rychlostní kruhová dráha délky 1500 metrů uzavírala v roce 1951 celý původní zkušební areál automobilky Opel; na pozemku byly vybudovány nejrůznější testovací trasy.
Opel
Zkušební areál automobilky Opel o rozloze 15 hektarů. Snímek z roku 1951.
Opel
Vysokorychlostní okruh Opelu v testovacím centru u Dudenhofenu umožňuje jízdu rychlostí až 250 km/h bez působení bočních odstředivých sil.
Opel
Už v roce 1903 byl v areálu výrobního závodu Opel v Rüsselsheimu vybudovaný silniční okruh, který se využíval i pro testování konstrukce jízdních kol a pro cyklistické závody.
Opel
Testování Opelu 1,8 l na okruhu automobilky Opel v roce 1931
Opel
Zkouška zrychlení modelu Opel 1.8 l na okruhu automobilky v roce 1931.
Opel
Volkswagen W12 při rekordních jízdách na okruhu Nardó
Volkswagen
Volkswagen W12 při rekordních jízdách na okruhu Nardó
Volkswagen
Testovací okruh Applus IDIADA
Applus IDIADA/Repro iDNES.cz
Továrna Fiatu v italském Turíně na obrazu L. Francesettiho z roku 1928.