Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Automobilky sponzorují nejčastěji kulturu a sport

aktualizováno 
Škodovky patří k mistrovství světa v hokeji už devět let.
Škodovky patří k mistrovství světa v hokeji už devět let.

"Smlouvu s mezinárodním hokejovým svazem máme do konce příštího roku, potom ještě můžeme využít opce," říká Jaroslav Černý z tiskového oddělení mladoboleslavské Škody Auto. Kromě dvou vozů v hledišti dává automobilka organizátorům k dispozici ještě dalších 80 škodovek. "Letos jsme do Německa přivezli octavie a fabie jak v pětidveřových verzích, tak i v provedení kombi," uvádí Jaroslav Černý. Auty jezdili nejen hokejoví funkcionáři, ale také trenéři, rozhodčí a hráči. Během devítiletého sponzorování hokejového svátku česká reprezentace čtyřikrát zvítězila a tuzemský trh je pro automobilku stále tím nejdůležitějším. Co více si Škoda mohla přát? V reklamě se totiž považuje za úspěch, když diváci zažívají euforii a přitom vnímají propagovaný produkt.

Prodejce Volkswagenu podporuje skupinu Chinaski.

Pražský dealer německé značky dal formaci Chinaski k dispozici automobil Volkswagen LT. Reklamní smlouva obvykle obě strany zavazuje k tomu, aby o sobě navzájem mluvili s úctou. "Volkswagen patří k nejúspěšnějším značkám na českém automobilovém trhu. Je proto logické, že jsme se rozhodli spolupracovat také se špičkovou skupinou tuzemské populární scény," uvedl na adresu skupiny Pavel Exner, majitel autosalonu. A hudebníci jeho poklonu opětují: "Žádná dobrá kapela si nemůže dovolit být neseriózní vůči pořadatelům. Přijet pozdě na koncert - to patří k nejhorším prohřeškům. Ideální auto pro rockovou kapelu tedy musí být silné, rychlé, pohodlné a především spolehlivé," prohlásil při přebírání sponzorského vozu Pavel Grohman, bubeník Chinaski.

Autor:




Nejčtenější

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Další z rubriky

Nissan Dayz Roox
Japonská aféra: výrobce hliníku lhal o kvalitě, automobilky mají poplach

Druhý největší výrobce oceli v Japonsku Kobe Steel se přiznal, že falšoval údaje o kvalitě některých produktů dodaných zhruba 200 společnostem. Mezi nejvíce...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Řidič, volant, řízení
Jezdíte v autě, nebo latríně? Ukliďte si i klimatizaci

Čas prosezený v autě už pomalu konkuruje tomu strávenému v obývacím pokoji na gauči. Za volantem tráví většina řidičů takovou dobu, že na čtyřech kolech jedí,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.