ilustrační snímek | foto: Volkswagen

Odhalte tajemství znaků automobilek. Volkswagen ho právě mění

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Volkswagen má nové logo. Kruh obsahující písmena VW má plochý dvourozměrný design, je jasnější a má symbolizovat přechod značky k elektromobilitě. Jedna z největších rebrandingových kampaní na světě bude dokončena do poloviny roku 2020. Podívejte se, jak se vyvíjela loga světových automobilek.

Koncem tohoto roku se nad střechou výškové správní budovy koncernu Volkswagen, dominanty Wolfsburgu, objeví jeřáb. Stávající logo VW o průměru osmi metrů a hmotnosti sedmi a půl tuny vymění za nové. Má jít o mnohem víc než jen optickou změnu. Zjednodušený logotyp bude symbolem vstupu koncernu na pole elektromobility. Nové logo s plochým, dvourozměrným designem je čistší a bylo minimalizováno na své nejdůležitější prvky.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se