Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Automobilové zázraky z NDR se představují

Do nového roku nadělila Mototechna svým zákazníkům dvě žhavé novinky z automobilové produkce NDR. Víte kolik fotbalových míčů se vejde do kufru velkého rodinného sedanu Wartburg 353/1000? Trumfem pro sportovněji založené řidiče je Trabant 601. S grácií zvládne losí test mezi kužely, ostudu neudělá na okruhu, ani nezpevněný povrch lesní cesty ho nezastaví... a hlavně, nerezaví!
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

spaldings

4. 1. 2006 18:56
Vaše externí aplikace
si strčte do hajzlu. Buď se to video dá stahnout nebo si ho nechte.
0 0
možnosti

roba

4. 1. 2006 22:00
Re: Vaše externí aplikace
Mě to zase vyhovuje více takhle. Kromě toho se dá stáhnout, viz. předchozí příspěvky. Takže místo aby si iDNES něco kamkoliv strkal, zkus ty použít hlavu.
0 0
možnosti

Valdauf

4. 1. 2006 17:43
Ave Revo
Kucí,kde je Revo a jeho Náskok díky technice!!!??
0 0
možnosti

Corwin_x

5. 1. 2006 12:48
Re: Ave Revo
Revo má nyní náskok díky psychiatrickému ústavu, kam ho nepochybně odvezli...
0 0
možnosti

audis

4. 1. 2006 17:26
v čem ty videa
můžu jako přehrát? děkuji
0 0
možnosti

mm

4. 1. 2006 19:33
Re: v čem ty videa
Zkopirujte si URL a mms:// nahradte za http://. Pak na to URL vlezte. Mate - li s browserem svazany nejaky prehravac, uvidite to. Mne to takto na kombinaci Mozilla + Mplayer-plugin + Mplayer funguje... Musime si holt umet poradit sami. Tezko cekat, ze mezi pisalky na Idnes bude nekdo kvalifikovany :-)
0 0
možnosti

Pobíječ komančů

4. 1. 2006 17:17
Hovada v těchto pojízdných plynových komorách
musí být povoleno střílet na místě, jinak se toho jedovatýho smradu, co proleze skrz všechno a pomalu zabíjí, nikdy nezbavíme. V době, kdy motory musí být kvůli exhalacím povině vybaveny různými vykundifikátory za 100 a více tisíc Kč je provozování DDRáckých recyklátů Hitlerových plynových komor výsměchem zdravému rozumu a ekologii. Všem Smradbantům a Smradburgům povině vyvést výfuk do kabiny, ať si ty dutolebý dementi, co v nich jezdí, naplní svoje tykve namodralým jedem a neotravují ostatní lidi
0 0
možnosti

pepa

4. 1. 2006 18:41
Re: Hovada v těchto pojízdných plynových komorách
Bajecny napad pane pobijeci, samozrejme budeme aplikovat tento zlepsovaci navrh i na vsechny TurboDehty.
0 0
možnosti

Hlína

4. 1. 2006 16:39
Jeden krasny Trabant
je na nasledujicim linku:
0 0
možnosti

Kei

4. 1. 2006 20:37
Re: Jeden krasny Trabant
 Ano, takhle at to klidne jezdi, takhle mi to nevadi
0 0
možnosti

Hlína

4. 1. 2006 16:38
Taky jsem mel Trabanta ...
... jako priblizovadlo "pro pripad nouze" a byl jsem spokojen. Nenarocny auto, prakticky bez udrzby. Uhnila mne ale vlastovka, takze pri rychlostech nad 50 Km/h se volant klepal 10° na kazdou stranu a neslo to spravit (resp. oprava by nekolikanasobne presahla cenu toho auta). Souhlasim s temi co tady deklaruji svou spokojenost, ma to ale jedno "ale". Bezpecnost = NULA a v dnesni dobe jezdi Trabantem akorat nadsenec nebo sebevrah. Wartas byl lepsi, vetsi, drazsi, soucasna situace s bezpecnosti je ale shodna - nesednu do toho ani kdyby mne za to platili :-)
0 0
možnosti

waran

4. 1. 2006 20:28
Re: Taky jsem mel Trabanta ...
Bezpečnost u warana nebyla nejhorší - rámová konstrukce (pod autem žebřiňák...) dokáže leccos zachytit... pořád bych při bouračce seděl radši ve Waranu než v nějaké Š120... o Traboši nemluvě...
0 0
možnosti

Warťan

4. 1. 2006 16:06
Wartburg
Wartburg byl nepřekonatelný ve své třídě co se týče zavazadlového prostoru, i uvnitř byla spousta místa a od 80. let i výborné sedačky, které nahradily sice ještě lepší s anatomickým sedákem, ale zato s opěrkama hlavy. Dobrý byl také odkládací prostor pod volantem po celé šíři auta, v novějších provedeních měl uprostřed ovládací panel na topení. Jízdní vlastnosti, brzdy (jak bubnové, tak později vpředu kotoučové) a hlavně rejd byly vynikající, čtyřtakt jezdil na natural 95 při jízdě s lehkou nohou kolem 6l/100km. Sice se tam pár plastů klepalo a drnčelo víc, než je zdrávo, ale dalo se to dobře přežít přes všechny ty přednosti. I když už Wartburga nemám, zůstane pro mě stále výborným autem i přes svoje stáří, neduhy a "spartánský" interiér.Jinak co se týče náročnosti oprav, tak čtyřtakt byl na tom o mnoho hůře, než velice jednoduchý dvoutakt, sám bych bral už jen dvoutakta, ale kdo chce "moderního" Wartburga, čtyřtakta doporučuji, má oproti starším modelům i jiné
0 0
možnosti

Warťan

4. 1. 2006 16:10
Re: Wartburg
...vychytávky, než jen motor.
P.S. Na fotce na začátku článku je Wartburg 1.3 v úpravě Irmscher (dnes hlavně Opel), ale co já vím, pokud se vůbec dostal do výroby na prodej, exemplářů bylo minimum.
0 0
možnosti

Juch

4. 1. 2006 15:52
Trabík je super auto
Já mam trabanta už řadu let a jsem s ním spokojen, vždy staruje, vždy vyjede, a topí za chvilku.  prostě maximalní spokojenost.  
0 0
možnosti

keffalin

4. 1. 2006 16:39
Re: Trabík je super auto
Já má Toyotu RAV 4 a sem s ní taky spokojenej. Startuje, topí a pohodlná je tiež!
0 0
možnosti

tom69

4. 1. 2006 15:50
trabi je super
Jako desetlilety hosik jsem malem prisel o vsechny zuby, kdyz jsem si sednul za sedacku spolujezdce a deda prudce zastavil, sedacka o kterou jsem se oprel se sklopila a ja plavmo proletel az na palubku do ktere jsem se zakousnul, krve bylo jako na zabijacce, ale nakonec jsem to zvladnul i bez revu  dodnes na prihodu vzpominame  to v dnesnim aute nezazijete
 
< color=blue>http://www.reklamace.vyrobce.cz" target="_blank" rel="nofollow">http://www.reklamace.vyrobce.cz
0 0
možnosti

Rejpal

4. 1. 2006 19:25
Re: trabi je super
Zase jeden co se nepřipoutal. Ja dělal s Trabantem kotouly a po výměně toho co zbylo z karoserie jsem v Traboši najezdil za 10 let přes 100 tis. Km.
0 0
možnosti

honza_

4. 1. 2006 13:16
stahování
po přehrání videa naleznete příslušný soubor v cache. Pro ty, kdo máte Operu je to jednoduchý: menu Tools - Advanced - cache. Pak už jenom pravým myšítkem poklepat na příslušný soubor a zvolit save target as... a uložit. Voila!
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...