Diskuze
Automobilové zázraky z NDR se představují
Děkujeme za pochopení.
spaldings
Vaše externí aplikace
si strčte do hajzlu. Buď se to video dá stahnout nebo si ho nechte.roba
Re: Vaše externí aplikace
Mě to zase vyhovuje více takhle. Kromě toho se dá stáhnout, viz. předchozí příspěvky. Takže místo aby si iDNES něco kamkoliv strkal, zkus ty použít hlavu.Corwin_x
Re: Ave Revo
Revo má nyní náskok díky psychiatrickému ústavu, kam ho nepochybně odvezli...mm
Re: v čem ty videa
Zkopirujte si URL a mms:// nahradte za http://. Pak na to URL vlezte. Mate - li s browserem svazany nejaky prehravac, uvidite to. Mne to takto na kombinaci Mozilla + Mplayer-plugin + Mplayer funguje... Musime si holt umet poradit sami. Tezko cekat, ze mezi pisalky na Idnes bude nekdo kvalifikovany :-)Pobíječ komančů
Hovada v těchto pojízdných plynových komorách
musí být povoleno střílet na místě, jinak se toho jedovatýho smradu, co proleze skrz všechno a pomalu zabíjí, nikdy nezbavíme. V době, kdy motory musí být kvůli exhalacím povině vybaveny různými vykundifikátory za 100 a více tisíc Kč je provozování DDRáckých recyklátů Hitlerových plynových komor výsměchem zdravému rozumu a ekologii. Všem Smradbantům a Smradburgům povině vyvést výfuk do kabiny, ať si ty dutolebý dementi, co v nich jezdí, naplní svoje tykve namodralým jedem a neotravují ostatní lidipepa
Re: Hovada v těchto pojízdných plynových komorách
Bajecny napad pane pobijeci, samozrejme budeme aplikovat tento zlepsovaci navrh i na vsechny TurboDehty.Hlína
Jeden krasny Trabant
Kei
Re: Jeden krasny Trabant
Ano, takhle at to klidne jezdi, takhle mi to nevadiHlína
Taky jsem mel Trabanta ...
... jako priblizovadlo "pro pripad nouze" a byl jsem spokojen. Nenarocny auto, prakticky bez udrzby. Uhnila mne ale vlastovka, takze pri rychlostech nad 50 Km/h se volant klepal 10° na kazdou stranu a neslo to spravit (resp. oprava by nekolikanasobne presahla cenu toho auta). Souhlasim s temi co tady deklaruji svou spokojenost, ma to ale jedno "ale". Bezpecnost = NULA a v dnesni dobe jezdi Trabantem akorat nadsenec nebo sebevrah. Wartas byl lepsi, vetsi, drazsi, soucasna situace s bezpecnosti je ale shodna - nesednu do toho ani kdyby mne za to platili :-)waran
Re: Taky jsem mel Trabanta ...
Bezpečnost u warana nebyla nejhorší - rámová konstrukce (pod autem žebřiňák...) dokáže leccos zachytit... pořád bych při bouračce seděl radši ve Waranu než v nějaké Š120... o Traboši nemluvě...Warťan
Wartburg
Warťan
Re: Wartburg
Juch
Trabík je super auto
Já mam trabanta už řadu let a jsem s ním spokojen, vždy staruje, vždy vyjede, a topí za chvilku. prostě maximalní spokojenost.keffalin
Re: Trabík je super auto
Já má Toyotu RAV 4 a sem s ní taky spokojenej. Startuje, topí a pohodlná je tiež!tom69
trabi je super
Rejpal
Re: trabi je super
Zase jeden co se nepřipoutal. Ja dělal s Trabantem kotouly a po výměně toho co zbylo z karoserie jsem v Traboši najezdil za 10 let přes 100 tis. Km.honza_
stahování
po přehrání videa naleznete příslušný soubor v cache. Pro ty, kdo máte Operu je to jednoduchý: menu Tools - Advanced - cache. Pak už jenom pravým myšítkem poklepat na příslušný soubor a zvolit save target as... a uložit. Voila!Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Koordinátor/ka klinických hodnocení
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha