Diskuze

Automobilové zázraky z NDR se představují

Do nového roku nadělila Mototechna svým zákazníkům dvě žhavé novinky z automobilové produkce NDR. Víte kolik fotbalových míčů se vejde do kufru velkého rodinného sedanu Wartburg 353/1000? Trumfem pro sportovněji založené řidiče je Trabant 601. S grácií zvládne losí test mezi kužely, ostudu neudělá na okruhu, ani nezpevněný povrch lesní cesty ho nezastaví... a hlavně, nerezaví!
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

spaldings

4. 1. 2006 18:56
Vaše externí aplikace
si strčte do hajzlu. Buď se to video dá stahnout nebo si ho nechte.
0 0
možnosti

roba

4. 1. 2006 22:00
Re: Vaše externí aplikace
Mě to zase vyhovuje více takhle. Kromě toho se dá stáhnout, viz. předchozí příspěvky. Takže místo aby si iDNES něco kamkoliv strkal, zkus ty použít hlavu.
0 0
možnosti

Valdauf

4. 1. 2006 17:43
Ave Revo
Kucí,kde je Revo a jeho Náskok díky technice!!!??
0 0
možnosti

Corwin_x

5. 1. 2006 12:48
Re: Ave Revo
Revo má nyní náskok díky psychiatrickému ústavu, kam ho nepochybně odvezli...
0 0
možnosti

audis

4. 1. 2006 17:26
v čem ty videa
můžu jako přehrát? děkuji
0 0
možnosti

mm

4. 1. 2006 19:33
Re: v čem ty videa
Zkopirujte si URL a mms:// nahradte za http://. Pak na to URL vlezte. Mate - li s browserem svazany nejaky prehravac, uvidite to. Mne to takto na kombinaci Mozilla + Mplayer-plugin + Mplayer funguje... Musime si holt umet poradit sami. Tezko cekat, ze mezi pisalky na Idnes bude nekdo kvalifikovany :-)
0 0
možnosti

Pobíječ komančů

4. 1. 2006 17:17
Hovada v těchto pojízdných plynových komorách
musí být povoleno střílet na místě, jinak se toho jedovatýho smradu, co proleze skrz všechno a pomalu zabíjí, nikdy nezbavíme. V době, kdy motory musí být kvůli exhalacím povině vybaveny různými vykundifikátory za 100 a více tisíc Kč je provozování DDRáckých recyklátů Hitlerových plynových komor výsměchem zdravému rozumu a ekologii. Všem Smradbantům a Smradburgům povině vyvést výfuk do kabiny, ať si ty dutolebý dementi, co v nich jezdí, naplní svoje tykve namodralým jedem a neotravují ostatní lidi
0 0
možnosti

pepa

4. 1. 2006 18:41
Re: Hovada v těchto pojízdných plynových komorách
Bajecny napad pane pobijeci, samozrejme budeme aplikovat tento zlepsovaci navrh i na vsechny TurboDehty.
0 0
možnosti

Hlína

4. 1. 2006 16:39
Jeden krasny Trabant
je na nasledujicim linku:
0 0
možnosti

Kei

4. 1. 2006 20:37
Re: Jeden krasny Trabant
 Ano, takhle at to klidne jezdi, takhle mi to nevadi
0 0
možnosti

Hlína

4. 1. 2006 16:38
Taky jsem mel Trabanta ...
... jako priblizovadlo "pro pripad nouze" a byl jsem spokojen. Nenarocny auto, prakticky bez udrzby. Uhnila mne ale vlastovka, takze pri rychlostech nad 50 Km/h se volant klepal 10° na kazdou stranu a neslo to spravit (resp. oprava by nekolikanasobne presahla cenu toho auta). Souhlasim s temi co tady deklaruji svou spokojenost, ma to ale jedno "ale". Bezpecnost = NULA a v dnesni dobe jezdi Trabantem akorat nadsenec nebo sebevrah. Wartas byl lepsi, vetsi, drazsi, soucasna situace s bezpecnosti je ale shodna - nesednu do toho ani kdyby mne za to platili :-)
0 0
možnosti

waran

4. 1. 2006 20:28
Re: Taky jsem mel Trabanta ...
Bezpečnost u warana nebyla nejhorší - rámová konstrukce (pod autem žebřiňák...) dokáže leccos zachytit... pořád bych při bouračce seděl radši ve Waranu než v nějaké Š120... o Traboši nemluvě...
0 0
možnosti

Warťan

4. 1. 2006 16:06
Wartburg
Wartburg byl nepřekonatelný ve své třídě co se týče zavazadlového prostoru, i uvnitř byla spousta místa a od 80. let i výborné sedačky, které nahradily sice ještě lepší s anatomickým sedákem, ale zato s opěrkama hlavy. Dobrý byl také odkládací prostor pod volantem po celé šíři auta, v novějších provedeních měl uprostřed ovládací panel na topení. Jízdní vlastnosti, brzdy (jak bubnové, tak později vpředu kotoučové) a hlavně rejd byly vynikající, čtyřtakt jezdil na natural 95 při jízdě s lehkou nohou kolem 6l/100km. Sice se tam pár plastů klepalo a drnčelo víc, než je zdrávo, ale dalo se to dobře přežít přes všechny ty přednosti. I když už Wartburga nemám, zůstane pro mě stále výborným autem i přes svoje stáří, neduhy a "spartánský" interiér.Jinak co se týče náročnosti oprav, tak čtyřtakt byl na tom o mnoho hůře, než velice jednoduchý dvoutakt, sám bych bral už jen dvoutakta, ale kdo chce "moderního" Wartburga, čtyřtakta doporučuji, má oproti starším modelům i jiné
0 0
možnosti

Warťan

4. 1. 2006 16:10
Re: Wartburg
...vychytávky, než jen motor.
P.S. Na fotce na začátku článku je Wartburg 1.3 v úpravě Irmscher (dnes hlavně Opel), ale co já vím, pokud se vůbec dostal do výroby na prodej, exemplářů bylo minimum.
0 0
možnosti

Juch

4. 1. 2006 15:52
Trabík je super auto
Já mam trabanta už řadu let a jsem s ním spokojen, vždy staruje, vždy vyjede, a topí za chvilku.  prostě maximalní spokojenost.  
0 0
možnosti

keffalin

4. 1. 2006 16:39
Re: Trabík je super auto
Já má Toyotu RAV 4 a sem s ní taky spokojenej. Startuje, topí a pohodlná je tiež!
0 0
možnosti

tom69

4. 1. 2006 15:50
trabi je super
Jako desetlilety hosik jsem malem prisel o vsechny zuby, kdyz jsem si sednul za sedacku spolujezdce a deda prudce zastavil, sedacka o kterou jsem se oprel se sklopila a ja plavmo proletel az na palubku do ktere jsem se zakousnul, krve bylo jako na zabijacce, ale nakonec jsem to zvladnul i bez revu  dodnes na prihodu vzpominame  to v dnesnim aute nezazijete
 
< color=blue>http://www.reklamace.vyrobce.cz" target="_blank" rel="nofollow">http://www.reklamace.vyrobce.cz
0 0
možnosti

Rejpal

4. 1. 2006 19:25
Re: trabi je super
Zase jeden co se nepřipoutal. Ja dělal s Trabantem kotouly a po výměně toho co zbylo z karoserie jsem v Traboši najezdil za 10 let přes 100 tis. Km.
0 0
možnosti

honza_

4. 1. 2006 13:16
stahování
po přehrání videa naleznete příslušný soubor v cache. Pro ty, kdo máte Operu je to jednoduchý: menu Tools - Advanced - cache. Pak už jenom pravým myšítkem poklepat na příslušný soubor a zvolit save target as... a uložit. Voila!
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....