Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Český investor postaví u Stříbra obří polygon pro testování aut bez řidiče

Obří polygon pro testování a certifikaci autonomních vozidel bez řidiče má do roku 2022 vzniknout u Stříbra na Tachovsku. V okrajové městské části Těchlovice ho připravuje česká investiční skupina Accolade. Jen výkup pozemků má vyjít na víc než dvě miliardy korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FW

Tak po elektroautíčkách tu máme další utopistickou oblast, do které automobilky sypou peníze. Auta sama nikdy po silnicích jezdit nebudou. Kdo bude zodpovědný za takové auto, které smete děti na přechodu, protože něco v autě selhalo? Takové auto žádný stát nemůže pustit na silnici anebo s podmínkou, že v autě bude řidič, který zasáhne. To už si to ale mužů odřídit úplně sám.

1 2
možnosti
LM

L31u83k66á33š 70M94a36c54h

27. 1. 2020 15:41

Haha. Naivni.

0 0
možnosti
RA

To znamená kousek od našeho palebného postavení. Je tu někdo z VÚ 4405?

1 0
možnosti

Zajmave je, za kdyz jde o ornou pudu, jsou tu ze vsech najednou komunisti. Smutne.

0 1
možnosti

P88e34t37r 13Č49e37r40n59ý

24. 1. 2020 20:25

......a zastupitelé se těší na změnu územního plánu a kdo dostane víc.

0 0
možnosti
PB

P62e41t64r 18B84á12č19a

24. 1. 2020 19:02

Bezte s tim uz nekam, kdybyste radsi postavili nejaky zavodni okruh nebo neco uzitecnyho misto nesmyslu pro slepou vetev.

4 2
možnosti
MK

Tak Stříbro určitě neleží uprostřed mezi největšími evropskými automobilkami.

0 0
možnosti
RM

Do roku 2022 nebudou mít ani pozemky teda pokud se blokace staveb aktivisty nevztahuje pouze na ty užitečné.

0 0
možnosti
PL

No, někdy mám pocit, že celá silniční síť ČR je jako polygon, kde každé desáté auto jezdí bez řidiče a na jeho místě sedí figurína bez mozku. :-)

6 0
možnosti
LK

Tak auto bez řidiče nechci ani vidět. Algoritmus třeba pro nevyhnutelný střet by pak pro Vás mohl dopadnout špatně, autonomní systém Vás klidně obětuje ve prospěch někoho jiného, přestože bude původcem střetu. Autonomních systémů už tu jezdí plno. MHD-autobusy,trolejbusy,tramvaje, Ropid, vlaková doprava,letecká doprava. A protože auta moc spolehlivá nejsou, tak težko věřit, že nějaké čidlo neza*ere pták, nebo neuhnije od soli apod.

0 1
možnosti
JF

J11i52ř85í 69F45o48g26e19l

24. 1. 2020 7:37

Ornou půdu bych na testování aut rozhodně neobětoval.Rv

12 1
možnosti
MT

O nic horší než obětovat ji na energetické plodiny nebo na překladiště čínských eshopů...

2 1
možnosti
TK

Laičtí nadšenci věřící v brzkou budoucnost samořiditelných aut nechtějí vidět zjevný rozpor v tom, že ani velká část průměrně inteligentních lidí není schopna bezbečně řídit auto (to není pro počítač rak směšný úkol jako hra v šachy, kde je dáno jasně determinovanými pozicemi figur na pouze 2d ploše 8x8 a jedinou neznámou v protihráči, je to komlexní úkol vyžadující spolupráci všech lidských smyslů a například i psychologie, protože bez té nelze inteligentně předvídat) zatímco dnešní stav umělé inteligence není ani na úrovni tříletého děcka a na úrovni dospělého člověka ještě velmi dlouho nebude. To co dnes nazýváme umělou inteligencí má dnes k fukci lidského mozku asi tak daleko, jako šroubek k letadlu.

Až se jednou skutečně podaří umělou inteligenci vytvořit, tak se sama začne rozvíjet velmi vysokým tempem. Ale v té době už lidé nebudou zapotřebí. :-)

3 4
možnosti
TB

Na řízení auta ale nepotřebujete kompletní funci mozku. Celá inteligence řízení auta má trochu zjednodušeně ve výsledku 3 výstupy - brzda, plyn, směr volantu.

Auto nepotřebuje umět mluvit, zpívat, jezdit na kole, psát do diskuzí, řešit vztahy, tvořit vlastní myšlenky atp.

6 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!