Diskuze
Český investor postaví u Stříbra obří polygon pro testování aut bez řidiče
Děkujeme za pochopení.
F70i81l55i19p 34W52a44n20k78a
Tak po elektroautíčkách tu máme další utopistickou oblast, do které automobilky sypou peníze. Auta sama nikdy po silnicích jezdit nebudou. Kdo bude zodpovědný za takové auto, které smete děti na přechodu, protože něco v autě selhalo? Takové auto žádný stát nemůže pustit na silnici anebo s podmínkou, že v autě bude řidič, který zasáhne. To už si to ale mužů odřídit úplně sám.
R84a62d89o74m61í21r 53A14l28b57e92r19t
To znamená kousek od našeho palebného postavení. Je tu někdo z VÚ 4405?
A44d47a57m 79Ř59e12ž95á22b38e38k
Zajmave je, za kdyz jde o ornou pudu, jsou tu ze vsech najednou komunisti. Smutne.
P88e34t37r 13Č49e37r40n59ý
......a zastupitelé se těší na změnu územního plánu a kdo dostane víc.
P62e41t64r 18B84á12č19a
Bezte s tim uz nekam, kdybyste radsi postavili nejaky zavodni okruh nebo neco uzitecnyho misto nesmyslu pro slepou vetev.
M70i11c15h15a93l 50K10r44č83á36l
Tak Stříbro určitě neleží uprostřed mezi největšími evropskými automobilkami.
R86o73b67e97r24t 25M55a73t65u46l58a
Do roku 2022 nebudou mít ani pozemky teda pokud se blokace staveb aktivisty nevztahuje pouze na ty užitečné.
P70e26t73r 67L29a57n55g12e82r
No, někdy mám pocit, že celá silniční síť ČR je jako polygon, kde každé desáté auto jezdí bez řidiče a na jeho místě sedí figurína bez mozku.
L48a93d56i92s34l20a33v 33K93a82l37o67u65s
Tak auto bez řidiče nechci ani vidět. Algoritmus třeba pro nevyhnutelný střet by pak pro Vás mohl dopadnout špatně, autonomní systém Vás klidně obětuje ve prospěch někoho jiného, přestože bude původcem střetu. Autonomních systémů už tu jezdí plno. MHD-autobusy,trolejbusy,tramvaje, Ropid, vlaková doprava,letecká doprava. A protože auta moc spolehlivá nejsou, tak težko věřit, že nějaké čidlo neza*ere pták, nebo neuhnije od soli apod.
J11i52ř85í 69F45o48g26e19l
Ornou půdu bych na testování aut rozhodně neobětoval.
M44i29c65h59a10l 84T40e46s73a92ř
O nic horší než obětovat ji na energetické plodiny nebo na překladiště čínských eshopů...
T11o86m91á26š 74K73u13c91h32a78ř
Laičtí nadšenci věřící v brzkou budoucnost samořiditelných aut nechtějí vidět zjevný rozpor v tom, že ani velká část průměrně inteligentních lidí není schopna bezbečně řídit auto (to není pro počítač rak směšný úkol jako hra v šachy, kde je dáno jasně determinovanými pozicemi figur na pouze 2d ploše 8x8 a jedinou neznámou v protihráči, je to komlexní úkol vyžadující spolupráci všech lidských smyslů a například i psychologie, protože bez té nelze inteligentně předvídat) zatímco dnešní stav umělé inteligence není ani na úrovni tříletého děcka a na úrovni dospělého člověka ještě velmi dlouho nebude. To co dnes nazýváme umělou inteligencí má dnes k fukci lidského mozku asi tak daleko, jako šroubek k letadlu.
Až se jednou skutečně podaří umělou inteligenci vytvořit, tak se sama začne rozvíjet velmi vysokým tempem. Ale v té době už lidé nebudou zapotřebí.
T81o19m89á15š 24B30a81ř59t21i17p85á72n
Na řízení auta ale nepotřebujete kompletní funci mozku. Celá inteligence řízení auta má trochu zjednodušeně ve výsledku 3 výstupy - brzda, plyn, směr volantu.
Auto nepotřebuje umět mluvit, zpívat, jezdit na kole, psát do diskuzí, řešit vztahy, tvořit vlastní myšlenky atp.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...