Diskuze

Teroristé by mohli zneužít samořiditelná auta, zaznělo v Rozstřelu

Česko je utajeným rájem robotických aut. Po tuzemských silnicích a různých polygonech se jich prohání hned několik. Na jednom z nich pracují odborníci na brněnské polytechnice. Vedoucí projektu Tomáš Ondráček v diskuzním pořadu Rozstřel vysvětloval, jak učí auto bez řidiče jezdit.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J71i13ř15í 17F16e97n50c75l

24. 1. 2018 14:46

Pro začátek by bylo nanejvýš vhodné, zabudovat všem nákl. automobilům nad 3,5T

systém včasného brždění před překážkou jedoucí i stojící! Po shlédnutí záznamů z lednové řetězové havárie na D1, kdy bezbranná osobní auta byla vystavena těmto nebrzdícím "bucharům" , bych začal tímhle, pro naše robotizátory určitě maličkost.

0 0
možnosti

Přestaňme řešit nesmysly co mohou zneužít teroristé. Zneužít mohou úplně všechno... od dětských vrtulníků na dálkové ovládání přes lokomotivu a projet nádražím až po vodní zdroje. Řešme teroristy a ne nástroje. To bychom měli za chvilku zakázané úplně všechno, včetně ježdění výtahem, protože by tam něco úmyslně poškodili. Prostě je se sem nepouštějme.

0 0
možnosti

Spojení Brno a Hyundai ve mě moc důvěry teda nevzbuzuje.

5 0
možnosti

A jak se budou řešit dopravní nehody? Bude za ně moci majitel auta, výrobce nebo dokonce samotný programátor?

1 0
možnosti
Foto

Oni by si snad chtěli jezdit kde a kam se jim zachce aniž by o tom věděl VELKÝ BRATR - tak to jim to pěkně zdaníme my Vám dáme vlastnit si auta a jezdit si s nima kam chcete. V rámci bezpečnosti na veřejných komunikacích

bude každý ,,nezávislý a tím nebezpečný kilometr" zdaněn dle přiložené tabulky a manuálu - k čemuž je již vydána příručka k použití manuálu.-:-P

1 1
možnosti

Chudák pan Ondráček, který musel čelit časté hlouposti (moderátor) a nepřetržitému proudu předsudků (psycholog). Ve zkratce - kdybych téměř všechny konfrontační otázky obrátil na aktuální situaci, našel bych mnohem závažnější mezery snad ve všech zmíněných tématech.

K úvodu - divím se, že tam vůbec nepadlo nic o taxi nebo MHD, což bude podle mě první praktické využití - ať si mezitím klidně pan moderátor užívá řízení svého auta - v čem je problém, aby existovaly obě varianty současně?

Debatovat snad deset minut nad otázkou výběru menšího zla u nevyhnutelného nárazu? Tahle situace je tak okrajová záležitost, že to snad ani nemá smysl řešit, o to více při porovnání s počtem dopravních situací, kdy umělá inteligence bude životy zachraňovat (hlavně asi výpadek koncentrace z únavy apod.). Navíc opravdu nevěřím, že člověk při nevyhnutelné kolizi reaguje dvakrát s noblesou a nechává se zabíjet ve prospěch svých hodnotnějších pasažérů.

Dále nechápu, proč by měl mít pasažér plně autonomního auta budoucnosti jakékoliv řidičské oprávnění - pokud nemáme problém svěřit svou bezpečnost taxikáři, o jehož stavu nevím vůbec nic, proč ne dlouhodobě spravovanému virtuálnímu řidiči, který si už z principu nemůže dovolit pochybit?

Otázka prolomení zabezpečení je relevantní, tam E. Musk zmiňoval především nutnost oddělení jednotlivých systémů (řízení od pohonu apod.) a samozřejmě jsou si vědomi, že to je úplně klíčová záležitost, bez které není šance na úspěch. Tady si myslím, že se budou taktéž inspirovat letactvím, kde se zatím nic hrozného v tomto směru nestalo a taky je tam myslím potenciál obrovský.

2 3
možnosti

Krizové situace rozhodně nejsou menšinová záležitost .... spousta krizových situací je vyřešena tak, že lidi poruší předpis anebo riskují tak, jak si automat nikdy nedovolí ....

Typicky ten první nabouraný autobus v Británii (?) - vjel kamionu do slepého úhlu a zůstal tupě čekat, až do něj kamion narazí ..... normální člověk by minimálně zatroubil nebo by začal couvat anebo by vjel do protisměru ...

3 0
možnosti

Pockat, fakt tam rikal "Kdyz jsem unavenej nebo vystresovanej, tak vypnu a sednu do auta a projedu se 20-30km" ? Nedoporucuje se prave v tomhle pripade nesedat za ten volant? :D

1 0
možnosti

Já už nechci nikam jezdit, já se chci vždycky někde respawnout ;-)

5 0
možnosti

J70a50n 44J11e53n41i77c

27. 11. 2017 14:59

Lidé by se měli zajímat, kolik tyto nesmysly stojí a z čeho jsou financovány. Proč? Protože tohle je salámová metoda, jak získat 100% kontrolu nad lidmi, moci s nimi manipulovat a mít vlastně z celé planety jedno velké vězení, kde si budete moci užívat pouze a jen podle toho, jak Vám to nějaký robot naplánoval... Finacuje se to formou nejrůznějších daní a bez ohledu co chce většina. Pochybuji, že lidé touží po tom, aby jim někdo nalajnoval celý život od A do Z.

Co je zvláštní, že lidé již natolik rezignovali na vlastní soukromí, že stačí pár článku v novinách a všichni si myslí, že je nezbytné prolomit domovní svobodu, že lidé nemají právo jednat se svým tělem a zdravím dle svého uvážení, ale musí se podřídit diktátu, který určí vyvolení.

Zcela běžně se dnes diskutuje, že existují alternativní postupy léčby různých onemocnění. Zkuste jít k doktorovi a říct mu, že nesouhlasíte s jeho léčbou a chcete něco jiného. 90% se s Vámi nebude bavit, přestože jste vůči felčarovi zákazník. Buď se podřídíte jeho léčbě nebo Vás nebude léčit vůbec. Až bude vše pod kontrolou, tak mohou lidé úplně zapomenout na alternativní postupy. Buď oficiální postup nebo nic.

Zajdete si na záchod, automat udělá rozbor stolice a moči a až přijdete na oběd, tak budete mít na talíři optimální dávku včetně medikamentů, což bude odpovídat Vašemu zdravotnímu stavu. Pokud se nepodřídíte, přijdete o práci a budete to mít v záznamu uvedeno jako škraloup. Demolition Man byl podle toho pohádka...

Osobně tomu nerozumím. Tedy z pohledu prostého člověka. Volíme si elitu, aby nás zotročovala? Aby vymýšlela zákony a pravidla proti nám? Nebo je to celé jen jedno velké divadlo ovládané pár lidmi, kteří touží po světovládě? Ať si každý vybere...

2 5
možnosti

Keď pridete za doktorom z debilinou ako Savo tak je jasné,že vás liečiť nebude,lebo on musí liečiť podla normálnych vedeckých faktov nie podla tvrdení niakeho šarlatána na nete.On za tú liečbu zodpovedá neviem prečo by mal pristúpiť na niaky uplne mimozny postup.

2 0
možnosti
Foto

A75l46e10š 96B87a62l38o76u87n

27. 11. 2017 14:50

Všimli jste si chyb v mém komentáři? Zatím nikoho nezabily...V

2 0
možnosti

J68a85n 44J67e77n51i51c

27. 11. 2017 16:14

Jj i kdyby se sw odladil, tak musí mít tzv. exit body a tam si můžete dosadit co chcete :-)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!