Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Vývojáři učí autonomní auta jezdit v zimě, důležité je mapování terénu

Náledí, břečka, sníh. Autonomní auta se sice převážně testují ve slunné Kalifornii a horké Nevadě, vývojáři je ale musí připravit i na tvrdé podmínky tuhé zimy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já ale do ha.zlu NECHCI autonomní auta! Co je to za debilní nápad?

3 1
možnosti

pokud budou auotonomni auta a v takovem mnozstvi jako dnes bude to na silnicich jedna dlouha a nekonecna kolona.

0 0
možnosti

J40a52n 29M79a62c10h64á26č

2. 1. 2018 17:15

Prvním předpokladem pro takové auto,jsou bezvadné silnice bez děr,výmolů a pastí.To znamená,že já,můj syn,jeho syn,a ještě syn jeho syna ,tuto věc u nás na sto procent nezakusí....

4 0
možnosti

P64e19t52r 92Š51i59m75e23k

2. 1. 2018 16:52

A co když na cestě bude stát něco co na mapě není?

0 0
možnosti
Foto

Až se takové auto bude schopno v rozumné době zařadit na kruhový objezd třeba u Kolosea - pak uvěřím že je schopno ,,bezpečně" někoho dovézt z hospody domů.

1 0
možnosti

Autonomní auta budou hlavně skvělým byznysem pro všemožné právníky. V reálném provozu bude nepochybně docházet k nehodám, a i když většina z nich nebude způsobena vinou autonomního auta, právníci se budou předhánět v teoriích, že živý řidič by problém dokázal vyřešit bez újmy.

1 0
možnosti

P38e32t33r 19B49á41č93a

2. 1. 2018 11:59

Koukam, ze s tim opravdu otravovat neprestanete. Neumi to jezdit ani normalne a uz to ucte na snih, se clovek musi temhle vykrikum jenom smat.

7 3
možnosti

Hlavní výhoda stroje oproti člověku je v tom, že když se zjistí nějaký problém, se kterým si neporadí, tak vývojáři prostě vydají novou verzi a aktualizují všechny stroje na světě. Když se s něčím takovým setká člověk, tak se poučí jenom on sám.

1 3
možnosti

jenže člověk si s tím problémem poradí, ikdyž ho vidí poprvé, stroj je v té situaci v háji a musí čekat než mu někdo pošle tu aktualizaci;-D

3 1
možnosti

Vzpomínám si na nehodu Airbusu 319 nebo 320. Při nízkém průletu nad dráhou piloti zjistili, že na konci dráhy je les. Byli níž než měli, ale výška byla pořád bezpečná. Piloti dali plný tah, ale letadlo nereagovalo. Autopilot se totiž "rozhodl", že letadlo vzhledem ke konfiguraci a výšce přistává a tah motorů ihned snížil. Pilotům pár vteřin trvalo, než zareagovali, dali znovu plný tah a tím zrušili příkaz autopilota. Bohužel těch pár vteřin znamenalo, že milé éro zaparkovalo v lese.

6 0
možnosti

Ale taky to znamená, že autopilot mnohokrát letadlo zachránil, když pilot udělal chybu.

0 0
možnosti

Největší problém vidím v interakci s živými řidiči. Je to podobné, jako rozhovor s virtuální asistentkou. Už po pár větách máte pocit, že mluvíte s někým, kdo je totálně na palici. Nucený delší rozhovor pak může vést ke zkratovému jednání. A na silnici to bude nejspíš podobné.

Někteří se možná již těší, jak takováto autonomní auta budou jezdit stejně předpisově a bezpečně, jako oni sami, a že takový autonomní automobil musí být přece 1000x lepší jak piráti silnic, co se jim lepí na kufr, myškují a překračují povolenou sychlost. Připomíná mi to ale jeden s dílů Spongeboba, kde se Sépiák nadšeně odstěhuje do vzorné vesnice plné ještě slušňáčtějších Sépiáků, než je on sám. Po čase ale sám zjsití, že takovýto život je nesnesitelný.

7 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se

12. dubna 2024

Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...

Nohu z plynu. Podívejte, jak policie měří rychlost na více než tisícovce míst

19. dubna 2024  11:08,  aktualizováno  16:29

Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...

Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech

19. dubna 2024

Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....

Embéčko, fordy i porsche. Auta, která na poslední chvíli měnila jméno

19. dubna 2024

Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...

Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert

19. dubna 2024

Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...

Kdy dát dětem první kapesné a kolik?
Kdy dát dětem první kapesné a kolik?

Kdy je vhodný čas dávat dětem kapesné a v jaké výši? To jsou otázky, které řeší snad každý rodič. Univerzální odpověď však neexistuje. Je ale...