Diskuze
Vývojáři učí autonomní auta jezdit v zimě, důležité je mapování terénu
Děkujeme za pochopení.
J72a72n 71K38o65n96v56a28l60i38n87k49a
Já ale do ha.zlu NECHCI autonomní auta Co je to za debilní nápad?
G74e58o84r87g 87K32o90m46b34e32r20e69c
pokud budou auotonomni auta a v takovem mnozstvi jako dnes bude to na silnicich jedna dlouha a nekonecna kolona.
J40a52n 29M79a62c10h64á26č
Prvním předpokladem pro takové auto,jsou bezvadné silnice bez děr,výmolů a pastí.To znamená,že já,můj syn,jeho syn,a ještě syn jeho syna ,tuto věc u nás na sto procent nezakusí....
P64e19t52r 92Š51i59m75e23k
A co když na cestě bude stát něco co na mapě není?
O12n34d48ř16e81j 33K69r50y54š97t31o65f
Až se takové auto bude schopno v rozumné době zařadit na kruhový objezd třeba u Kolosea - pak uvěřím že je schopno ,,bezpečně" někoho dovézt z hospody domů.
Z27d75e49n61ě12k 89S34t54r36n47a97d
Autonomní auta budou hlavně skvělým byznysem pro všemožné právníky. V reálném provozu bude nepochybně docházet k nehodám, a i když většina z nich nebude způsobena vinou autonomního auta, právníci se budou předhánět v teoriích, že živý řidič by problém dokázal vyřešit bez újmy.
P38e32t33r 19B49á41č93a
Koukam, ze s tim opravdu otravovat neprestanete. Neumi to jezdit ani normalne a uz to ucte na snih, se clovek musi temhle vykrikum jenom smat.
M45a72r24t32i32n 96B71a62r65t17e82k
Hlavní výhoda stroje oproti člověku je v tom, že když se zjistí nějaký problém, se kterým si neporadí, tak vývojáři prostě vydají novou verzi a aktualizují všechny stroje na světě. Když se s něčím takovým setká člověk, tak se poučí jenom on sám.
R78o34b63e77r97t 97M88a68t89u89l60a
jenže člověk si s tím problémem poradí, ikdyž ho vidí poprvé, stroj je v té situaci v háji a musí čekat než mu někdo pošle tu aktualizaci
P34e30t86r 64M36i19c82h58a23l
Vzpomínám si na nehodu Airbusu 319 nebo 320. Při nízkém průletu nad dráhou piloti zjistili, že na konci dráhy je les. Byli níž než měli, ale výška byla pořád bezpečná. Piloti dali plný tah, ale letadlo nereagovalo. Autopilot se totiž "rozhodl", že letadlo vzhledem ke konfiguraci a výšce přistává a tah motorů ihned snížil. Pilotům pár vteřin trvalo, než zareagovali, dali znovu plný tah a tím zrušili příkaz autopilota. Bohužel těch pár vteřin znamenalo, že milé éro zaparkovalo v lese.
M30a18r60t61i58n 50B93a53r52t89e48k
Ale taky to znamená, že autopilot mnohokrát letadlo zachránil, když pilot udělal chybu.
T34o27m70á57š 22K43u59c34h34a30ř
Největší problém vidím v interakci s živými řidiči. Je to podobné, jako rozhovor s virtuální asistentkou. Už po pár větách máte pocit, že mluvíte s někým, kdo je totálně na palici. Nucený delší rozhovor pak může vést ke zkratovému jednání. A na silnici to bude nejspíš podobné.
Někteří se možná již těší, jak takováto autonomní auta budou jezdit stejně předpisově a bezpečně, jako oni sami, a že takový autonomní automobil musí být přece 1000x lepší jak piráti silnic, co se jim lepí na kufr, myškují a překračují povolenou sychlost. Připomíná mi to ale jeden s dílů Spongeboba, kde se Sépiák nadšeně odstěhuje do vzorné vesnice plné ještě slušňáčtějších Sépiáků, než je on sám. Po čase ale sám zjsití, že takovýto život je nesnesitelný.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.