náhledy
Auto jede po dálnici zcela samo, Valeo ho otestovalo i v hustém provozu.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Ferid Uzer je jeden z vývojářů vozu.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Ferid Uzer živě gestikuluje při popisu systému.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Stačí nastavit rychlost a auto jede zcela samo.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Obsluha vozu dává z bezpečnostních důvodů autu pokyn k předjetí páčkou směrovek. Auto ale umí pracovat i bez této funkce.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Prototyp autonomního vozidla firma Valeo vychází z Volkswagenu Golf.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Prototyp testující technologie autonomního řízení firmy Valeo
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Prototyp také dostal panel přístrojů na přístrojové desce tvořený displejem, který nahradil klasické budíky.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Ferid Uzer je jeden z vývojářů vozu
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
V přídi je další kamera
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
V zrcátkách jsou kamery hlídající okolí vozu
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Nejdůležitějším prvkem je laserový skener v předním nárazníku.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Auto je prošpikované speciální elektronikou.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Auto je prošpikované speciální elektronikou.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Prototyp testující technologie autonomního řízení firmy Valeo
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Na takových prototypech je nejdůležitější tlačítko nouzového vypnutí.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Jednou z nejdůležitějších součástí je kamera za čelním sklem.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Jednou z nejdůležitějších součástí je kamera za čelním sklem.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Prototyp autonomního vozidla firma Valeo vychází z Volkswagenu Golf.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz