Diskuze

Autosalon Brno obrazem: Octavia Combi, sporťák na LPG, krásky a roboti

Na brněnském výstavišti začíná ve čtvrtek tradiční autosalon. Letos je přehlídka menší než v minulosti. Na akci se představuje třináct značek, původně jich organizátoři očekávali kolem třiceti. Pokud nemáte do Brna cestu, jen kvůli autosalonu se na výstaviště nežeňte.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PR

nechci nic zlého předpovídat, ale BVV za pár roků skončí.Vstupné nehorázné, jídlo předražené, pití nápodobně.Nevím, proč je tam tolik pavilonů, nikde nebylo napsaný před VCHODEM, že je to jenom ve dvou pavilonech.Lidi prostě ty auta hledali po celém výstavišti.Položme si otázku proč ty automobilky to odřekli a proč veřejnost nebyla informována předem?proč, když tam žádný auta nebyla, proč nebylo sníženo vstupný, proč tam něco před pokladnama nebylo napsaný?A já jsem si vzal metr na měření aut a ani jsem ho nevyndal, protože co jsem chtěl měřit, tam nebylo;-O

0 0
možnosti
RK

přiznám se, dnes jsem tam zavítal a byl jsem velice zklamán, opravdu kde nic tu nic.. za hodinku a půl projité..... dosti smutné ;-(

0 0
možnosti
MJ

Tak jsem se tam byl vcera podivat a... Jesteze me stal listek 80 korun a ne 160, to bych asi chtel penize zpet. Dva pavilony, z toho v jednom stare zavodaky (pekne) a tusim BMW, v druhem pavilonu Skoda, Hyundai, Ford, Suzuki, Jaguar a mozna jeste neco, co nestoji ani za rec. Tak to je hodne slaba ucast. Pripomnelo mi to Autosalon u nas v Uherskem Hradisti pred x lety... Ale i tam byvalo vic znacek a aut.

1 0
možnosti
TN

Taky si říkám, že takové ty místní autosalony bývaly lepší než dnešní top autosalon Brno... otázka je, když by se to udělalo dneska třeba zase ve Zlíně nebo Hradišti, jak by to dopadlo... aby tam nebyla taky jen Škodovka, Hnujdai a pak nějaká AAA ;-)  Je to škoda, ale taková je asi doba...

0 0
možnosti
TN

Když už teda píšete, že Octavia Combi je jeden z nejzajímavějších a premiérových exponátů na Autosalonu, tak by taky bylo dobrý vy experti to auto vyfotit jinak než zpředu, když už teda děláte galerii fotek a máte tam kdo ví co...

Jinak problém Autosalonu je hlavně v tom, že BVV neví, co by si už pomalu účtovalo za každou hloupost, nepochopili, že doby kdy "to šlo samo" jsou dávno pryč. Před dvěma lety celý Autosalon zachraňovala Classic Show v "áčku", letos byla nesmyslně vyčlěněna samostatně (a byla o ničem) a stejně tak Autosalon. A vstupné je jen taková třešnička - proč dávat až 160 Kč na osobu za nic a ještě se nechat zkásnout za předražené parkování a občerstvení.

4 0
možnosti
TN

Podobně dopadl veletrh Pro Dítě - letos pro jistotu jen v jedné poloprázdné hale, o souběžný veletrh hraček/modelů už letos nebyl zájem vůbec, oproti dvěma letům zpátky se to nedá srovnávat. Ono - drahé vstupné, přijde málo lidí, nespokojení vystavovatelé protože málo lidí - malé obchody, nevyplatí se to... začarovaný kruh. Chápu, že BVV není charita, ale lepší vydělat míň než nic díky takového přístupu.

4 0
možnosti
Foto

Pane redaktore, musím uvést věci, tedy Vaši zprávu , do pořádku.

Elektromobil, o kterém píšete, že jsem s ním přijel, není můj, ale pana Mojmíra Hrouze z Dolních Kounic, člena našeho sdružení. Můj elektromobil, kterým jsem vyjel v půl šesté ráno z Prčic a po 190ti km přijel před osmou hodinou na výstaviště, je skryt za vozem ELEKTROSTAR. Na ukazateli zbytkové energie bylo ještě přes 50%. S mým vozidlem lze totiž ujet přes 500 km, což je, pro zajímavost ,zapsáno v Guinesově knize rekordů. Jsme sdružení, které ukazuje "jak to jde" na rozdíl od ostatních, kteří ukazují, jak to zatím pořád nejde.TO PROTO, ŽE ROPNÝ BYZNYS JE ZATÍM DOST VÝNOSNÝ.Pokud by někdo chtěl vědět více, může se k nám přidat, nebo navštívit nějakou naši akci. Vše je na webu elektromobily-os.cz

Na letošním Autosalonu je více pavilonů, škoda, že jste viděl jenom jeden. Návštěva stojí jistě za to, přinejmenším si můžete vyzkoušet , jak se jezdí v elektromobilu.

Proudu zdar, v dopravě zvláště.

1 0
možnosti
RN

No, pokud LZE dojet 500 km a je to v knize rekordů ..... tak to naznačuje, že tato technologie je stále - už asi 100 let - reálně nepoužitelná

2 0
možnosti
MF

Vyhrál jsem v tombole druhou cenu, Ford Fokus...A co byla první cena? Dárkový koš

0 1
možnosti
MS

No myslel jsem, že se pojedu kouknout. Ale jeden pavilon, 13 značek z plánovaných 30... Nic moc. Škoda času a peněz:-/

2 0
možnosti
KH

A proč nenapíše pan ředitel výstavy, že místo na výstavišti při konání výstav je předražené? Oni si myslí organizátoři, že budou neustále zdražovat a pak se diví, že nechce nikdo vystavovat. Mám zkušenost se stavebním veletrhem a uvidíte, že si bude taky stěžovat, že nechce nikdo vystavovat.

6 0
možnosti
JR

:-P veletrhy se poradaji tam, kde se auta prodavaji, to znamena v CR urcite ne, v Evrope taky nic moc, zato Cina nam slape paradne.

Pokud chcete tento trend zastavit, staci udelat jedine, pozvat Cinu do EU, do roka a do dne to zkrachuje i tam. :-P

2 1
možnosti
Foto

ano Blekoto, měl jsem na mysli  kromě pavilonu P třeba pavilon F a spoustu venkovní plochy.

A jinak ...jak to myslíte s tím Vaším tvrzením, že veletrhy na auta-tedy autosalony se dělají tam, kde se vyrábějí auta?? Takový dosti prestižní autosalon je ve Švýcarsku. Kdo tam, nebo kolik aut se tam vyrobí\?????

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...