Diskuze
Západní státy tlačí na elektromobilismus, ale chybí nabíječky, říká expert
Děkujeme za pochopení.
P86e93t76r 23H80a21r62i19p52r48a12s80a80d 81H96a94j62i50č
Nabíječky zase takový problém nejsou. Nabíječka se dá postavit za pár dní, a například oproti benzínovému stojanu i s nádrží, nebo plnící stanici na plyn se zásobníkem, je to úplně snadná záležitost. Není spíš zájem.
P20e42t91r 19Č86e62r20m52á16k
Velký, omyl, za pár dní postavíte možná tu stavební část, ale rozhodně nevyřešíte připojení a jeho dimenzaci k rozvodné soustavě. V tom mají klasické pumpy velkou výhodu - postavit se dají prakticky kdekoliv a pokud tam zajede kamion se zásobováním tak je vystaráno, ovšem rozvoje rychlonabíječek pro eauta bude vyžadovat postupně úpravu celé rozvodné sítě.
J39i98n39d20r29i17c75h 68K15u44c60e15r37a
Souhlasím s Vámi. Použitej iPhone nebo MacBook je většinou také hodně rizikový krok, protože zdroj už bývá ve stavu, kdy jej musíte dobíjet stále častěji až nakonec nejde dobít vůbec. Kromě toho se výrobci budou předhánet v upgradech, aby tahali z lidi peníze. A starší modely pak nebudou komunikovat vůbec a stanou se nepojizdným šrotem s extrémně drahou recyklací elektrických komponentů.
J70i64n50d11r70i73c96h 72K85u76c89e36r49a
Reakce na pana Horáka - viz níže
L66e80o87p12o74l55d 42H95o95r51á81k
Nevím, jak ostatní, ale já před koupí auta zvažuji i prodejnost za pár let. Kdo od vás koupí ojetý elektromobil, když cena baterií tvoří 50% nového auta?
Nemohu si pomoci, ale elektromobil je slepá vývojová větev.
V52l85a74d54i74s47l98a25v 92B15u14r30y54š46e61k
8 let a 160 tisíc kilometrů je záruka, když to tohle vydrží, tak mě je úplně jedno, za co to prodám, to nebudu před koupí zvažovat, tu prodejnost a slepá větev to není, což se brzy prokáže
P48e78t18r 66B23á61č30a
Zapadni staty jsou vymydleny cim dal vic od slunickarstvi az po ekologii.
J91i67ř18í 87S26c41h84w58a93c74h
Není nad ruský Norilsk, tam ekologové musí držet hubu a hned se tam jinak dýchá
V68í97t 28O28ž86a32n27a
Počet nabíječek roste, možná i rychleji než počet elektromobilů (v tom ideálním poměru 1:10).
H20o39n89z21a 56T61a75r
Dokument Velké téma ELEKTROMOBILY Byznys ČT24 Speciál
Evropské automobilky musí plnit přísnější emisní limity u nově vyrobených aut. Zřejmě to nepůjde bez elektroaut? Co za problémy to přinese a jaká auta budou jezdit po evropských silnicích za pár let? V rámci pořadu bude odvysílán dokument Doba elektrická? Hostem pořadu budou Karel Havlíček /nestr. za ANO/, ministr průmyslu a obchodu, a Bohdan Wojnar, SAP.
https://www.ceskatelevize.cz/porady/12026085531-byznys-ct24/219411034000081-byznys-ct24-special/
O67d57s37t93r93a26n86ě83n68ý 89U64ž81i86v65a59t82e82l
J17i55ř19í 55B85e47č42v30á91ř
Německo tlačí na ekologii -ale jejich představa je asi taková: zakážeme uhelné i jaderné elektrárny, zlikvidujeme benzinová a naftová auta ...a 2/3 elektřiny budeme dovážet z okolních států! A tam ať si uhelné elektrárny klidně kouří!! Ale my jsme ekologičtí...
L85u48k12á32š 40K80m20e56n21t
No tak jejich strategie je skutečně taková, že nakonec budou 20% své spotřeby dovážet. Tedy budou se spoléhat na to, že státy kolem nich tu energii nějak vyrobí. Co na tom, že 20% spotřeby Německa je víc, než kolik je celková spotřeba ČR
L58u83k57á64š 10K57m80e23n59t
No napíšu to takto. Doposud se Citigo prodávalo v benzinové verzi za podstatně nižší částky a kolik se jich prodalo? Na ulici vidět nejsou, v bazarech pár kusů. Oproti Fábii minimální zájem. A to se jedná o verzi, která nebyla nijak omezena dojezdem, maximální rychlostí, možností tankovat ... prakticky ničím. Jenom se toho do něj moc nevešlo. A najednou se věří, že verze s haldou omezení za 430 tisíc v základu se bude vesele prodávat?
Škoda jen využila model, který se stejně moc neprodával k tomu, že si tak sníží spotřebu celé flotily a bude splňovat nové normy EU. To je celé. Pár úřadů si to pak koupí za dotovanou cenu, tedy z našich daní a budou se profilovat jako super eko administrativa. I když to s ekologií nemá nic společného.
M37a31r49t40i53n 78K16a37r49á16s66e21k
Eh muzete nejak rozvest tu myslenku, jak si podle vas skoda snizi ty flotilove emise modelem, ktery se dle vas stejne nebude prodavat? kdyz jich prodate nula, tak si ten flotilovy prumer snizite presne o nula...
Z70d88e60n72ě34k 10P45o66k66o34r11n75ý
Konec konců proč ne, já jsem pro...a ty nabíječky taky budou
V19l47a34d97i59m89í19r 96R14e34t82t91i69n46g17e57r
Nevím proč se vymlouváte na nabíječky, před 25 lety bylo čerpacích stojanu v celé ČR celkem 19. A přesto jsem si LPG pořídil, protože jsem to auto tak chtěl. Dnes je nabíječek elektro mnohem více, ale elektromobil je výrobek, který nikdo nechce ( to pozná každý, ani se všemožnou podporou a zákazy a šikanu spalovacích motorů, přesto se elektromobily neprodávají).
L52u33k52á70š 50K54m46e23n67t
No jo, ale bez toho LPG jste se mohl přepnout na benzín předpokládám, ale vemte si, pokud byste mohl jezdit jen na to LPG ... určitě by vás to nijak neomezovalo?
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Prodej rodinného domu 142 m2, pozemek 655 m2
Těšetice, okres Znojmo
7 975 000 Kč