Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

OBRAZEM: Pařížský autosalon den před otevřením. Zkuste najít překvapení

  17:08aktualizováno  17:08
Paříž (Od zpravodaje iDNES.cz) - Brány pařížského autosalonu se otevřou ve čtvrtek v půl sedmé ráno. Dva dny, které jsou určené pro novináře, odbornou veřejnost a milionáře, bude premiéra stíhat premiéru. Novinky, koncepty, elektromobily, sporťáky a další auta, která zaplavila výstaviště, už se těší na své okamžiky slávy. Podívejte se na šrumec na výstavišti den před otevřením.

Autosalon otevírá až ve čtvrtek, podívejte se už teď, co se na výstavišti chystá. Prozatím jej křižují jeřáby, vysokozdvižné vozíky a dělníci v montérkách. Tanečnice nacvičují vystoupení na zítřejší premiéru nového auta, vedle si zas šéf automobilky cvičí projev.

Některé stánky jsou jako tradičně zakryté. Nejvíc jako vždy tajnůstkaří koncern Volkswagen a s ním i Škodovka. Přitom má na stánku skoro jen rapidy, které už se vyrábí a jezdí po silnicích. Nový důležitý model se tu zítra dozví svou cenovku.

Dostat se na výstaviště den před otevřením je jednodušší než kdykoliv předtím. Internet nic neutají, a tak je většina novinek známých dlouho dopředu. Stejně jako Škoda tak automobilky stále častěji představí auto v průběhu roku, na autosalon si pak už úplné překvapení chystají málokdy. Má to svou logiku. V záplavě dalších aut a spousty informací má taková novinka málo času a prostoru zazářit naplno.

Někteří výrobci také podzimní autosalon tradičně vypouštějí. Úplně chybí třeba italští karosáři. Před dvěma roky s velkou pompou zabral většinu jednoho pavilonu Lotus. Britská automobilka si kvůli megalomanským plánům bývalého šéfa dostala na pokraj krachu. Letos jeho místo zabral jiný britský výrobce, který nabírá sílu: McLaren.

Prohlédněte si exkluzivní fotogalerii prvních fotek naživo z výstaviště. Od zítřka sledujte autosalonové zpravodajství na Auto.iDNES.cz

Zobrazit celou fotogalerii

Prohlédněte si pohodlně všechny fotografie





Nejčtenější

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Kia Carens - front
Autocentral: Test Kia Carens 1.7 CRDi

Značka Kia se těší čím dál tím větší oblibě. Jaká je Kia Carens 1.7 CRDi, ohlodávaná tři roky zubem času?   celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Další z rubriky

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Pražská taxikářka Kateřina Šenkeříková
Ženy za volantem: Milí řidiči, chceme vám říct...

Jedenadevadesátiletá královna Alžběta II. celý život jezdí autem, aniž by měla řidičák, Eliška Junková by strčila spoustu mužů za volantem do kapsy, první...  celý článek

Podívejte se na riskantní chování českých řidičů
VIDEO: Plná čára se nepřejíždí, řidiči na to ale kašlou

Předjíždění je jedním z nejriskantnějších manévrů. Je třeba odhadnout rychlost protijedoucího vozidla a být si stoprocentně jistý, že máme dost prostoru na...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.