Diskuze
OBRAZEM: Čínské automobilky dotahují svět, drzých kopií ubývá
Děkujeme za pochopení.
P14e32t68r 98K55o83n92í91č16e22k
Co si budeme povídat, vybral bych si.
J61a41k46u83b 21T50u35r81e23k
V popiskách se stále opakuje, jak už nekopírují a přitom každá třetí fotografie je buď zcela přesná, nebo alespoň velmi podobná kopie, tak nevím.
A71l62f82r14e57d 79R86u45d98y24s
Číňané jedou. Dřív jsem si nepomyslel že bych si koupil čínský telefon - a dneska si ho koupím radši nežli předražený Samsung - umí to samé - stojí méně - a je hezčí. (Dobře to je subjektivní) a má taky Android. Pokud už Číňané umí mobily, proč neuměli automobily ? My se jim někdy smějeme, jenže ona to je prastará civilizace (já o nich říkám že jsou pra-národem - spolu s nimi tam patří ještě Japonci, Peršané, Indové a samozřejmě Řekové.) Tyhle civilizace uměly vytvořit svébytnou kulturu tisíce let zpět, není důvod proč by neměli mít problém vyrábět pokročilou technologii dneška. Samozřejmě, něco berou formou průmyslové špionáže, ale dost západních firem - které zaspaly trendy - si prostě koupí - a nejsou to žádná ořezávátka (a neplatí to jen o Číně, Jaguar - Land/Range Rover patří Indům.) ale firmy co často mnohé vynalezly - IBM, MOTOROLA (Lenovo) v článku zmíněné VOLVO atd.. Tohle mj. dělá ten rozdíl mezi Čínou a Ruskem. Jistě nejsem sám kdo si myslí že časem Čína Rusko z mezinárodních vztahů prostě vyšachuje, protože je úspěšnější a ona je tou Východní velmocí.
M32i59r80e23k 36G19a80j74e77r
Jen poznamka. Casto se setkavam, ze lidi pisou opak toho, co si mysli a pak se nedorozumi. U vas je to ve vete "není důvod proč by neměli mít problém vyrábět pokročilou technologii dneška. " Pritom jse myslel toto: "není důvod proč by měli mít problém vyrábět pokročilou technologii dneška. "
J29a86n 68Č24e11r83m14á70k
nj, historie se opakuje...
Největší plagiátoři kdysi:
SSSR
Japonsko,
Korea
Čína
...
A dnes?
Vážené technicky rozvinuté země s vlastními výrobky a patenty...
O91n49d64ř10e73j 88N21o19v84á78k
Velky rozdil Japonsko a Korea kupovali licence a ze zacatku vyrabeli licencni auta. Legalne.
Komunisti - SSSR a Cina jen prachsproste kradli a kradou, protoze neumi vymyslet a sami vyrobit.
M69a56r40e47k 15B37a12r46t71o15s
Videl som crashtesty niektorých čínskych kópií i pôvodných áut. A svet doťahujú maximálne v tom dizajne.
O54n56d60ř98e10j 86N10o85v14á84k
jj ... pak radeji prestali do EU vyvazet a radeji zacali skupovavat skutecne vyspele automobilky (Volvo apod.)
J19a66n 41H58á36l44a
Jinak řečeno, tak dlouho jim evropské automobilky cpaly ve vidině nízkých výrobních nákladů svoje technologie, až si je Číňané prostě okopírovali - ovšem my můžeme tak leda držet pusu, prodali jsme Číňanům všechno, oč se tomu tragédovi na Hradě zmínili.
L91a62d68i43s18l98a67v 70K45v98a42s75n63i68č17k82a
Nepíše se v článku o designu ? Prostě taky nejsou blbý, proč by měli. No a že přibude další hráč do hry, silný jedinec se nebojí, bude zajímavější hra.
M14i98r41e60k 88G98a87j77e91r
Vypada to, ze tento autosalon bude oznacovan jako den, kdy cinske automobilky predbehly vsechny evropske. Tedy ty evropske, ktere Cinane jeste nekoupili.
M53i33r32o45s77l63a50v 31S52t92e36i58n13e38r
Čína jde japonskou cestou. Za mého mládí se v novinách vysmívali japonským kopiím západních rádií. Netrvalo dlouho, etablovala se firma Sony, a stala se prototypem kvality.
Z těch vystavovaných vozů se mi nejvíc líbil ten Borgward. Pokud u toho budou ještě přeživší důchodci této firmy, bude to trhák. Jinak je výstava přehledem hlavně korejského baroka, to musí i Číňany dost mrzet.
O63n43d76ř47e77j 71N57o30v50á65k
Nikoliv.
Japonci kupovali licence. A ctili dusevni vlastnictvi. Legalne.
Cina krade, jako kazdy komunisticky stat.
M79i64c45h96a22l 55N97a12j98m41a64n
Před pár lety jsem se měl možnost s několika čínskými svést na Kubě. Z venku celkem fajn, interiér už o dost horší ,jízdní vlastnosti špatné a kvalita zpracování katastrofa (na úrovni škody favorit před modernizací).
M12i67r31e77k 19G67a55j94e51r
Co jineho si mohli dovolit dovezt na Kubu, nez jen šunt.
A16n54t49o37n18í17n 21S28e15b79e13r66a
Beru to MG (20) to je krásné pořádné auto. Ne jak ty nafouklé příšery.....
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...