náhledy
Mercedes-Maybach 6
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Studie opulentního sebevědomého kupé je zhmotněním elegance a luxusu. Patří k nejparádnějším letošním konceptům.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Snové kupé je obrovité, na délku má 5,7 metru a široké je 2,1 metru.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Neopakovatelný dojem velikosti podtrhuje přikrčená silueta, střecha se klene do maximálních 1 328 milimetrů nad zem.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Nechybí racčí křídla vzhůru otevíraných dveří, což je specialita, pro kterou obdivujeme mercedesy už od dob bájného 300 SL.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Tvůrci sami uvádějí, že ladnou siluetou chtěli vzdát hold aerodynamickým kupátkům dávné minulosti.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Tým šéfdesignéra Daimleru Gordena Wagenera navrhl kupé jako nóbl jachtu. Design exteriéru snoubí odkazy na minulost s modernou, třeba zrcátka nahradily kamery.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Kupé ladných tvarů ukrývá futuristický interiér pro 2+2 cestující. Řidiči je mimo jiné k dispozici průhledový head-up displej, který pokrývá celé čelní sklo.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Pohon ctí ducha doby, Vision 6 je elektromobil s výkonem 550 kW, který na baterky ukryté v podlaze (kapacita 80 kWh) ujede podle propočtů přes 500 kilometrů.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Architektura pohonu využívá čtyři malé elektromotory u každého z kol, koncept má tedy pohon 4x4.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Maximální rychlost 250 km/h je omezená elektronicky. Z nuly na stovku vystřelí Vision 6 pod čtyři sekundy.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Mercedes-Maybach 6
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Vše pak korunují kola, která mají průměr 24 palců.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Mercedes-Maybach 6
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Mercedes-Maybach 6
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Mercedes-Maybach 6
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Mercedes-Maybach 6
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Mercedes-Maybach 6
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Krásky ozdobily pařížský autosalon
Krásky autosalonu v Paříži
Autor: Tomáš Cetkovský, iDNES.cz