náhledy
Elektrický supersport Baic Arcfox-7 má 600 koní a z 0 na 100 km/h zrychlí pod tři sekundy. Daleko ale nedojede, jeho baterie mají kapacitu jen 6,6 kWh.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Autosalon v Pekingu otevírá své brány. Potrvá do až do 2. května a představí se na něm více než 100 automobilových novinek.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Škodovácký koncept velkého SUV VisionS, který měl premiéru v Ženevě, je hlavním lákadlem i v Pekingu. Tentokrát dostal nová kola ozdobená křišťálem.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Zatímco my si pod zkratkou V3S vybavíme pragovku, v Číně tyto znaky zdobí záď crossoveru od Brilliance V3. Může mít benzinový motor o objemu 1,5 l (82 nebo 110 kW) nebo elektromotor.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Nejzběsilejší auto na výstavě? Jednoznačně Karlman King od firmy IAT. Na výšku má přes 2,5 metru a stojí v přepočtu 45 milionů korun.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Verna je místní jméno pro Hyundai Accent. Sedan z kategorie malých vozů má v Pekingu premiéru ve své páté generaci.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Firma BAIC nejen že vyrábí mercedesy a hyundaie, ale také vyvinula autonomní auto, které dokonce nemá volant. Testují ho reální uživatelé ve skutečném provozu.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Nový Passat? V čínském provedení má prodloužený rozvor a pod kapotou třílitr V6. A pak, že se pod kapotu šestiválec nevejde, záleží jen na limitech CO2.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Někdejší Rover se pod vedením Číňanů odpoutává od britských kořenů. Koncept Vision R není přehnaně originální, má ale efektní vzhled a vyvážené proporce.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Cowin je značka, která zatím nevyrábí, během dvou let už ale navrhla šest aut. Poslední se jmenuje Crowd Souricing Model. Vznikl z nápadů, které lidé posílali po internetu.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
X6 není jen SUV od BMW, ale také koncept nejstaršího čínského automobilového koncernu FAW. Shodou okolností se jedná také o SUV.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Honqi, česky „rudá vlajka“, je dodavatelem čínských státnických limuzín. Model L5 má výrazný retro design, motor V12 a je oficiálně nejdražším čínským autem.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Automobilka Denza je společným podnikem Mercedesu a BYD. Vyrábí jediný model, který má elektrický pohon a dojezd 300 km.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Čína intenzivně propaguje alternativní pohony. Toyota se proto vedle sériového vodíkového modelu Mirai chlubí i futuristickým konceptem FCV Plus.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Koncept dvoudveřového Buicku Avista
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Haval, dříve známý jako Great Wall, svoji modelovou řadu intenzivně vylepšuje. Chce totiž prorazit i mimo Čínu. Model H6 má během pěti let za sebou už třetí facelift.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Zatímco Evropané se už nemohou dočkat nového Fiatu Tipo hatchback, v Číně je už několik let v prodeji podobně velký model Ottimo a sesterský sedan Viaggio.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Koncept Volkswagen T-Prime GTE je předobrazem prodlouženého Tiguanu. Chlubí se elektrickým dojezdem 50 km, ale sériové auto vsadí hlavně na konvenční pohon.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Vypadá jako Octavia RS230 a jmenuje se Octavia 280TSI. Ve skutečnosti ale tuto novinku pohání motor 1,4 TSI o výkonu 110 kW.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Stánek společnosti BYD je plný modelů s hybridním a elektrickým pohonem. Tento vypadá zajímavě a měl by být novinkou, nejsou k němu ale žádné informace.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Po modelu BX7 se představuje i menší, 4,5metrový Borgward BX5. Vsadí výhradně na plug-in hybridní pohon a vznikne z něj i BX6 Coupé. Zda dorazí do Evropy, zatím není jisté.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz