Diskuze
Autosalony už netáhnou. Velké značky si nechaly novinky na jindy
Děkujeme za pochopení.
A52n57t80o91n89í90n 43S88e29b22e61r28a
Naposledy jsem byl na autosalonu, když jsem kupoval auto. No nakonec jsem stejně koupil auto co tam vůbec nebylo. Tym byly jen SUV, MPV nebo coupe. Normální auto musel člověk hledat stejně jinde.
V50l14a59d60i48m71í42r 90K52r95á94l
Evropa je pro automobilky nejmavá, trh je už prakticky rozdělený, žádný souboj značek se nekoná tak k čemu investovat do drahých výstav. Čína je jiné kafe, tam je o místo na trhu pěkná mela
L28i69b46o45r 16M85o15u49č92k80a
Alfa, Lancia, Fiat, Opel....zadny souboj znacek :D
P34a67v89e35l 85L36o85h88b70e14r17g82e18r
Když byl poslední autosalon v Lipsku,tak už auta vypadala jak z venku tak zevnitř hodně podobně. Už je nuda i autosalon v televizi. Kde se člověk ještě potěší z pěkných aut a zasměje je Top Gear nebo Grand Tour. Už i lidi si uvědomují,že jet někam daleko aby viděli od všech značek podobná auta už je nemotivující k cestování. A stejně si v dnešní době nemůžete koupit auto které by se Vám líbilo,ale co vám povolí EU. Pidi motůrky nebo složité jak raketoplán.
M46i44r49e49k 53G50a25j14e55r
V minule dobe jste si mohl vybrat mezi Skoda 100 (35 kW) nebo kdyz jste byl v KSC, tak jste mohl mit na Skodu 110 (46 kW) nebo Zigulik (44 kW) nebo Wartburg 353 (43 kW). Dnes si muzete vybrat z vice nez stovky znacek a modelu, mnohe i pres 100 kW a vam vadi, ze maji oproti minulosti spolehlive, ale mensi(?) motory. Nevim, jak vy, ale ja se nikdy nemusel ptat nejake EU, ktere auto si muzu koupit. V minulosti by vam KSC auto zatrhnout mohla uplne.
O55d62s61t31r53a55n37ě12n23ý 72U67ž46i25v46a69t34e62l
Š55t11ě80p90á87n 44B61i98n10k65o
Rozumím. Ale ruku na srdce, má to tak i obyčejný zákazník?
P46a61v97e77l 76M78a21t37o72u63š81e40k
Ono to půjde, když se autosalony smíří s tím, že už pro automobilky nejsou nepostradatelnou podmínkou úspěchu, ale jen doplňkovou prezentační akcí současných modelů a upraví tomu ceny za výstavní plochy a asi i za vstupenky. No a nebo to holt zabalí...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!