Diskuze
Autosalony už netáhnou. Velké značky si nechaly novinky na jindy
Děkujeme za pochopení.
A56n34t61o86n97í42n 29S43e19b89e26r31a
Naposledy jsem byl na autosalonu, když jsem kupoval auto. No nakonec jsem stejně koupil auto co tam vůbec nebylo. Tym byly jen SUV, MPV nebo coupe. Normální auto musel člověk hledat stejně jinde.
V63l67a61d74i49m27í13r 93K98r87á96l
Evropa je pro automobilky nejmavá, trh je už prakticky rozdělený, žádný souboj značek se nekoná tak k čemu investovat do drahých výstav. Čína je jiné kafe, tam je o místo na trhu pěkná mela
L29i92b39o51r 40M62o49u31č97k98a
Alfa, Lancia, Fiat, Opel....zadny souboj znacek :D
P30a73v36e67l 64L41o81h63b31e18r37g14e85r
Když byl poslední autosalon v Lipsku,tak už auta vypadala jak z venku tak zevnitř hodně podobně. Už je nuda i autosalon v televizi. Kde se člověk ještě potěší z pěkných aut a zasměje je Top Gear nebo Grand Tour. Už i lidi si uvědomují,že jet někam daleko aby viděli od všech značek podobná auta už je nemotivující k cestování. A stejně si v dnešní době nemůžete koupit auto které by se Vám líbilo,ale co vám povolí EU. Pidi motůrky nebo složité jak raketoplán.
M59i65r93e45k 59G86a44j61e39r
V minule dobe jste si mohl vybrat mezi Skoda 100 (35 kW) nebo kdyz jste byl v KSC, tak jste mohl mit na Skodu 110 (46 kW) nebo Zigulik (44 kW) nebo Wartburg 353 (43 kW). Dnes si muzete vybrat z vice nez stovky znacek a modelu, mnohe i pres 100 kW a vam vadi, ze maji oproti minulosti spolehlive, ale mensi(?) motory. Nevim, jak vy, ale ja se nikdy nemusel ptat nejake EU, ktere auto si muzu koupit. V minulosti by vam KSC auto zatrhnout mohla uplne.
O16d72s80t58r24a32n57ě21n45ý 50U80ž55i64v46a86t48e80l
Š62t71ě21p44á65n 87B90i88n53k91o
Rozumím. Ale ruku na srdce, má to tak i obyčejný zákazník?
P74a68v14e70l 21M64a68t44o30u93š82e82k
Ono to půjde, když se autosalony smíří s tím, že už pro automobilky nejsou nepostradatelnou podmínkou úspěchu, ale jen doplňkovou prezentační akcí současných modelů a upraví tomu ceny za výstavní plochy a asi i za vstupenky. No a nebo to holt zabalí...
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...