Diskuze
Největší překvapení v Ženevě je nová Toyota Auris. Bude i kombík
Děkujeme za pochopení.
T77o27m85á57š 31V63a33l35d21e77r
Hatchback je spíše pro dva lidi, nebo čtyři lidi kolem města bez zavazadel. Kombi bude zajímavější. Škoda, že nedají 2.0l do manuálu. 1.8 bude dost přiškrcená když má přibližně 91kW, takže se opravdu hodí do hybridu. Toyota co s ní jezdím má 102kW a je to tak akorát, díky EU6 dost seškrcený na výkonu na spodku křivky.
L79a34d19i71s64l83a43v 89K72a40l31o15u39s
Hybridy v Toyotě Auris,Prius používají motor 1.8 , což není normální motor, je to motor pracující v Atkinsonově cyklu. Nebudu to vysvětlovat. Přestože mají relativně velký objem, tak díky Atkinsonově cyklu je výkon malý.
L26a80d11i36s62l37a76v 63K70a52l84o18u77s
Toyota je spolehlivá. Bohužel motory,které jsou nyní k dispozici mě nevyhovují. Pohon 4x4 do Aurisu asi nedají.
P61e75t62r 67B28á65č11a
Minimalne zepredu to vypada velice zajimave.
Otazka co to ma za motor, v clanku to neni, hledat se mi to nechce, ale tipuji urcite minimalne zas trapne hybrid.
J43i98ř31í 87S45c53h39w36a96c59h
v článku to samozřejmě je....
J40a72n 86D69l76o29u37h69ý
Nova generace vypada uz konecne pekne. Soucasna generace je proste divny bezpohlavni auto.
M97a44r24e19k 81J33a62n85e32č66k36a
Za mě vzhledově zajímavé a vítaná změna oproti koncernové nudě.
P14a21v65e13l 73M82e80d79e47k
Současný Auris je opravdu hnusný a tohle je humus na druhou
P26e83t46r 36B73a91r54t45ů90n90ě97k
Ta 2.0 by mohla být konečně zajímavá, Toyota má pro mě tu nevýhodu, že nemá sportovnější motory u běžných modelů.
J42i40ř57í 66P66u51d33i26l
je o 25 mm nižší než předešlý typ, takže pro ĆR nepoužitelný
M96i35l59a31n 71N98ě91m47e73c
Tak nevím. Na jednu stranu to má prdět vůni květin a vozit děcka do školky, na druhou se vedle toho půlka supersportů tváří jako decentní kočáry pro postarší gentlemany :)
M68i23r86e94k 49Š88t53e24f97a86n
přední světla jsou pro mě otázkou, ale zadek má Auris krásný a moderní, to se mi tuze líbí
M45a88r78e27k 94K40l68u93f73a
Ten zadek vypadá fakt dobře, jak nějaký speciál pro rally.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.