Diskuze
Tři dětské sedačky v autě: ne každý rodinný vůz sveze pět lidí
Děkujeme za pochopení.
M38i61c12h63a83l 79K55u26b15i69s
Nevím co řešijou. V případě, že máme vozidlo kategorie M1 nebo N1, která je vybaveno zádržným bezpečnostním systémem, a na zadním sedadle už máme umístěné 2 dětské autosedačky a z důvodu nedostatku volného místa nejsme schopni připevnit třetí autosedačku, můžeme přepravovat třetí dítě starší 3 let a menší než 150 cm na zadním sedadle. Toto dítě však musí být za jízdy připoutáno bezpečnostním pásem
M29i44c24h78a46l 16K30u57b67i54s
doplňuju , že je to § 6 zákona 361/2000 Sb. odst. 1) f) . podle zákona tak nemusí být ani podsedák. ono mnohdy i podsedák znemožnuje potom zapnout pásy.
M20a77r39t46i65n 91N79a95p94l66a95v20a
A treba do fabie kombi scout (SUV) se tri sedacky uz vubec nevejdou Takze jo, priste dame zetor a nake oplastovane kombiky a muzem smele tvrdit, ze teda dva kilometry po rozblacenem cerstve pooranem poli projede jen ten zetor...
R74o17m63a73n 88N31e58p23š42i52n27s62k18ý
Ten test jsem moc nepochopil, když v něm chybí levné prostorné Citroeny C4 Picasso nebo Peugeoty 5008, které mají standardně ve druhé řadě 3 samostatné sedačky s iso-fixy (ty sedačky jsou širší než třeba u VW Touranu), takže na převážení dětí v autosedačkách jsou ideální.
Ford Galaxy/S-Max nebo potom VW Sharan/Seat Alhambra pak nabízí ještě větší prostor, pokud někdo potřebuje, ale taky za větší peníze.
P28a81v52e75l 59A90d26a28m98o48v59s31k64ý
Přesně tak, mám Peugeot 5008 7-místný a bez problému dám 3 sedačky do druhé řady a 2 sedačky do třetí řady, takže klidně odvezu 2 dospělé a 5 dětí na sedačkách.
M97a90r98t59i31n 47K73ř19í69ž
Tedy, jako rodič tří dětí jsem tento problém vyřešil koupí S-maxu. Rozhodně není jednoduché sehnat auto, kam se vejdou tři sedačky vedle sebe, ale ten článek je naprostý blábol. Už jenom to, že Galaxy označuje za osobní verzi dodávky - to je podle mě Caravelle. Galaxy a pod jsou typické MPV. A těch je poměrně hodně - ať už zmiňované Galaxy, Sharan, Alhambra, nebo právě S-max (což je prakticky galaxy, ale mí nižší kufr a je hezčí :-) , tak z menších je řešitelný Touran, C-max a hlavně celá řada francouzských aut. Ti nabízejí velké MPV i střední. Co je naprd, jsou SUV, tam neexistuje ani jediné. Ale to mě netrápí, protože si o majitelích SUV nemyslím nic pěkného.
M16a24r72t27i98n 97D54u21b67e59n
Trochu jste zapomněli např. na Audi Q7..
M75a38r46t20i37n 29K44ř74í79ž
Ne, ta tam chybí právem. Možná se do ní některé tři dětské sedačky vedle sebe vejdou, ale rozhodně ne všecky nebo většina.
M91a74r68t13i51n 33P33r67o23k82o30p
Do nedávné menší nehody jsem měl Ford S-Max. Ve druhé řadě na krajích dvě velké dětské sedačky a v pohodě jsem se tam vešel i já (190 cm, 100 kg), když řídila manželka a brala maminku. Jednou jsme tam měli i třetí sedačku.
Teď mám Audi A4 a tam se mezi totožné dvě sedačky už nevejde ani posedák, ani dítě bez podsedáku. Což mě štve a tak přemýšlím o novém CR-V, které má být hodně prostorné...
M79i88l97a58n 74V37o13t41a91v28a
To je zase odborný test. Porovnávat Mitsubishi Eclipse, Dustera a další třeba s Fordem Galaxy. A proč se Galaxy neporovnává třeba Mercedesem V. Trapné. Nám se děti "nevejdou" ani do Volva V90. A to bez sedaček. Zkuste někdy udělat porovnání, jak pohodlně se dá vzadu sedět ve třech a to i bez dětské sedačky. Zjistíte, že uprostřed se nedá sedět a po deseti kilometrech jízdy je to za trest. A to nezminuji místo na nohy, protože tam zabírá místo tunel na pohon zadních kol, který je ostatně třeba i v Superbu.
V73á86c80l10a55v 36N60o80v70o39t85n72ý
SUV je mor osobní silniční dopravy.
M92i27l93a47n 21V30o92t74a40v40a
ne, jen diagnoza některých lidí jako Václav. Sice jsou půdorysně menší, než běžné střední auto, ale jsou tací, kteří to prostě nerozdýchají. Zkuste nějakého doktora
R13o81b61e27r86t 86S13t95r96n72a85d51e52l
Já bych nechtěl SUV ani zadarmo
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.